Fitness Seller

Aleksey Lesukov jong talent met monstergenen

hahaha, ja joh.

je heb wedstrijden gedaan??

doe je die in cognito? heb je een masker op? valse naam? je heb toch wel wedstrijd foto's

mensen die dit niet geven geloof ik geen **** van!!!!!!

meestal zijn ze 60kilo met 30cm armen

ik wil niet zegge dat jij zo ben! maar ik vin t raar dat als je ''wedstrijd ervaring'' heb je GEEN foto;s neer zet

hahaha, ja joh.

doe je die in cognito? heb je een masker op? valse naam? je heb toch wel wedstrijd foto's

ik wil niet zegge dat jij zo ben! maar ik vin t raar dat als je ''wedstrijd ervaring'' heb je GEEN foto;s neer zet
ik zet geen foto's neer 1 omdat hier op dit forum altijd onnodig gezeik is bij foto's en 2 omdat IK nog niet tevreden ben, ik doe die wedstrijden voor mezelf en niet voor anderen.

'Paar kuren en het lukt iedereen wel'. :roflol:

Dream on

ik zet geen foto's neer 1 omdat hier op dit forum altijd onnodig gezeik is bij foto's en 2 omdat IK nog niet tevreden ben, ik doe die wedstrijden voor mezelf en niet voor anderen.

duidelijk.
laten we er over op houden, want hier worde wij het NOOIT over eens

geen enkele BB is trouwens tevreden over zichzelf;)

nou vbriend, hij zal niet op 500 test 400 deca zitten.

en nee ken m niet persoonlijk? had je gedacht van wel dan?

wat een mensen hier joh.

deze jongen zit aan de a.s (veel)
en hoogstwaarschijnlijk ook de nodige sth igf insuline.

je word niet zo van broccoli en kwark,

hij ziet er fantastisch uit. zeker wete. maar de droom dat die met zijn goeie genen heeeeeeeeel ver kan komen naturel?!?!?! FF WAKKER WORDEN!!!

laat maar gaan jongen

ga lekker met je pikkie spele ofzo.

ga er geen tijd en energie meer insteken.

hoi

Beetje respectvoller mag je ook wel reageren. Beetje kinderachtig. Ik ben het trouwens wel eens met Enrico. Er zitten hier ook aardig wat members die in 10-20jaar veel meer in hun donder hebben geprikt, maar bij lange na niet in de buurt van deze knaap komen. Hij zal uiteraard ENORM goed op de AAS en andere goedjes reageren, maar hij heeft ook echt wel brute genetische aanleg.

haha, voor de mensen die denken dat met AAS dit wel eventjes haalbaar is. Ik heb nog geen één dbb member met zo'n fysiek gezien ongeacht leeftijd. Hoe zou dat nu komen?

• Topic Starter Topic Starter
Beetje respectvoller mag je ook wel reageren. Beetje kinderachtig. Ik ben het trouwens wel eens met Enrico. Er zitten hier ook aardig wat members die in 10-20jaar veel meer in hun donder hebben geprikt, maar bij lange na niet in de buurt van deze knaap komen. Hij zal uiteraard ENORM goed op de AAS en andere goedjes reageren, maar hij heeft ook echt wel brute genetische aanleg.

+1

Was ik maar zo.. :sad:

dit is toch niet normaal meer
waar gaat dit eindigen

wat een freak

Laten we niet vergeten dat hij gezien zijn lengte al moeite heeft om de trappen van het podium te nemen. Ziet er bij zijn lengte ook wel wat bruter uit dan iemand van 1m80. ;)

In ieder geval veel potentieel.

hahaha, ja joh.

enrico heeft wel wat wedstrijden gedaan hoor. En weegt geen 60kg. Hij heeft een goedysiek en gaat in toekomst nog leuke dingen laten zien.

Mensen ik durf te wedden dat 99% van dit board zijn juice hoeveelheden neemt niet eens op 30% van zijn fysiek komt. Deze kerel heeft genen! Waar iedereen hier jaloers op zou zijn!

Ik ben tenminste eerlijk ik ben jaloers. Kerel ziet eruit als arnold als een junior. Dat is juice of niet gewoon ****ing ziek!

enrico heeft wel wat wedstrijden gedaan hoor. En weegt geen 60kg. Hij heeft een goedysiek en gaat in toekomst nog leuke dingen laten zien.

Mensen ik durf te wedden dat 99% van dit board zijn juice hoeveelheden neemt niet eens op 30% van zijn fysiek komt. Deze kerel heeft genen! Waar iedereen hier jaloers op zou zijn!

Ik ben tenminste eerlijk ik ben jaloers. Kerel ziet eruit als arnold als een junior. Dat is juice of niet gewoon ****ing ziek!

Hij zal ook al heel zijn leven begeleiding gehad hebben van heel goede mensen,
Zijn ouders zullen wel altijd alles voor hem gedaan hebben omdat nu te bereiken
die jongen zal waarschijnlijk niet werken of naar school gaan, dus die kan 100%richten op BB anders zou hij ook nu niet zo kunnnen zijn enzo

even om te bevestigen dat Enrico competitieathleet is! (btw succes met het veroveren v j titel)

loze reacties friet slaan nergens op

Toch fraai als je dat kan bereiken. Ben benieuwd waar dat gaat eindigen.

Terug
Naar boven