XXL Nutrition

Alex' log 2014!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Jij opent vast niet met 100 ;) Maar klote van je schouder, sterkte. Echt kwa timing een rot moment.

Ja pff, zit niet echt mee inderdaad, maarja, weet ook waardoor het komt, dus hoop die fout de volgende keer niet meer te maken.

jammer van je schouder man waar ga je mee openen of is dat een geheim :)

Ja balen inderdaad. Ik zit nog een beetje te twijfelen over me openers, maar ik denk: 210kg squat, 100kg bankdruk & 280kg deadlift. Eigenlijk wilde ik met 150kg bankdruk openen, maarja, dat gaat hem niet meer worden.

8 days out

Dit keer is het echt de allerlaatste 'zware' training

Squat

3x10 20kg
5x 70kg
5x 110kg
5x 150kg
belt
5x 180kg

Deadlift

5x 70kg
5x 140kg
straps
5x 180kg
3x 220kg
belt
2x 260kg

ab-wheel

3x5 bw

5 days out!

Vandaag en woensdag deload, daarna niks meer voor zaterdag.

Squat tot 5x 140kg
bankdruk 10x 20kg
deadlift tot 3x 185kg

NK Raw Powerlifting

Ingewogen op 100,6kg. Niet optimaal, maar goed genoeg.

Squats

Het opwarmen ging in het begin niet zo heel sterk, alles voelde een beetje stroef aan, maar na wat rekken en strekken kwam het een beetje los en voelde alles wel goed aan. Opgewarmd tot 1x 200kg met belt. Wel veel te vroeg klaar met opwarmen, want ik moest naar me gevoel best lang wachten tot de eerste groep klaar was met liften.

Eerste beurt: 210kg - goed. Easy.
Tweede beurt: 230kg - goed. Evenaring PR. Niet bepaald moeilijk, maar ook niet easy.
Derde beurt: 235kg - Mis. Zakte te diep door, toen kwam ik er niet meer uit, jammer.

Bankdruk

Hier vreesde ik voor. Dacht dat ik echt legit bijna niks kon bankdrukken. De woensdag ervoor rustig 90kg gedaan en nergens last van gehad, dus dat zat al goed. Toch maar geopend met 120kg voor de zekerheid, maar na een beetje opwarmen verhoogd naar 140kg omdat het allemaal goed voelde. Opgewarmd tot 1x 130kg paused.

Eerste beurt: 140kg - goed. Easy.
Tweede beurt: 152,5kg - goed. Easy ook.
Derde beurt: 165kg - goed. +5kg paused PR. Ging lekker geleidelijk.

Wel was opvallende dat ze onderin lang vast hield met het press-command.

Deadlift

Dit was het onderdeel waar ik eigenlijk wel het meeste zin in had. Tijdens het opwarmen wel een beetje 'geschrokken' doordat de 70kg en 120kg totaal niet soepel aanvoelden, maar alle zwaardere gewichten gingen daarna gewoon keihard. Hookgrip voelde ook heerlijk aan. Lijkt ook steeds minder pijn te doen als ik hem gebruik, dus dat is erg fijn.

Eerste beurt: 280kg - goed. Keihard.
Tweede beurt: 300kg - goed. Ging ook goed hard omhoog.
Derde beurdt: 310kg - goed. +10kg Raw PR & NL record. Voelde ook vlot en makkelijk aan. Zat wel meer in.

Uiteindelijk een 2de plaats met 705kg en 428 wilks punten. Al met al een geweldige dag, veel leuke mensen leren kennen!

Goede wedstrijd gedraait. Beurten zien er goed uit. Zo op papier :)

Gruwelijke deadlift

Gratz man. Serieuze gewichten verplaatst.

Good job!

Ja, daar waren zeker nog kilos te pakken inderdaad! Ben zelf ook benieuwd, hoop mooie getallen neer te kunnen zetten!

Thanks! Zou jij trouwens ook niet mee doen vandaag?

Yep maar had andere verplichtingen, NK Raw is voor mij toch niet een heel belangrijke wedstrijd, in maart is het geared NK daar ben ik voor aan het trainen.

Volgend jaar hoop ik wel weer mee te doen ;)

Yep maar had andere verplichtingen, NK Raw is voor mij toch niet een heel belangrijke wedstrijd, in maart is het geared NK daar ben ik voor aan het trainen.

Volgend jaar hoop ik wel weer mee te doen ;)

Aaah oke, soms komt er iets tussen inderdaad. Succes dan man en misschien tot volgend jaar!

Nice alex!!

t*ring jantje. Echt top prestatie! :)

ben benieuwd naar vids

Top gedaan kerel, zit idd nog veeeeel meer in. Op naar het EK!

Weak #1
Alex #2
Vito #3?

Gratz man!

Lekker man, als k dat dan zo zie hoop ik ooit ook eens wedstrijden te doen.
Ben benieuwd naar je filmpjes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven