- Waardering
- 1.473
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
2025-11-28 (Vrijdag)
Bodyweight: 108,0kg
Slaap score: 80 met 7u en 13 min slaap. Prima nachtje gehad eigenlijk.
Voeding: Prima dagje qua voeding eigenlijk. Zat wat laag in de kcal, dus heb net even nog snel wat kleins naar binnen gewerkt, zodat ik niet met een volle maag in bed lig zo. Voor de gene die zich het afvragen; ja, ik heb m'n frikandellenbroodje gewogen haha
Vandaag sleutels gekregen van m'n nieuwe huis, dus heb vandaag zelf al het een en ander verhuisd. Veel dozen vol gooien met kleinere dingen. Morgen met ons pa en broertje nog even de grotere dingen als tafels, banken en wasmachine ect, en dan ben ik helemaal over! Net nog even naar de sportschool geweest. Ivm tijdsgebrek (vrijdagen gaan ze altijd om half 9 als dicht...) alleen maar naar de sauna geweest. Merkte alleen wel dat ik nog wel druk was, en daardoor niet echt kon ontspannen in de sauna zelf. Uiteindelijk twee sessies gedaan, beide 8 min. Nu gelukkig wel weer iets rustiger.
Bodyweight: 108,0kg
Slaap score: 80 met 7u en 13 min slaap. Prima nachtje gehad eigenlijk.
Voeding: Prima dagje qua voeding eigenlijk. Zat wat laag in de kcal, dus heb net even nog snel wat kleins naar binnen gewerkt, zodat ik niet met een volle maag in bed lig zo. Voor de gene die zich het afvragen; ja, ik heb m'n frikandellenbroodje gewogen haha
Vandaag sleutels gekregen van m'n nieuwe huis, dus heb vandaag zelf al het een en ander verhuisd. Veel dozen vol gooien met kleinere dingen. Morgen met ons pa en broertje nog even de grotere dingen als tafels, banken en wasmachine ect, en dan ben ik helemaal over! Net nog even naar de sportschool geweest. Ivm tijdsgebrek (vrijdagen gaan ze altijd om half 9 als dicht...) alleen maar naar de sauna geweest. Merkte alleen wel dat ik nog wel druk was, en daardoor niet echt kon ontspannen in de sauna zelf. Uiteindelijk twee sessies gedaan, beide 8 min. Nu gelukkig wel weer iets rustiger.
Thanks! Vind het mooi om te zien dat een aantal mensen van de oude garde toch zijn blijven hangen haha! Helaas horen de blessures een beetje bij de sport als je elke keer weer het randje opzoekt. Maar ja, hopelijk voel ik me ook wat fitter en gaat die slaap ook beter. Kreeg op aanraden van het Nederlands Slaap Instituut ook het advies om af te vallen, ondanks de spier massa. En moet ook wel toe geven, afgelopen zomer lekker alles los gelaten en genoten, en daar wel een klein pensje van gekregen haha, maar zeker niet verbijsterend ofzo. Ik hoop zelf eerst maar weer eens onder de 100kg te komen, maar denk dat dat alleen al een flinke opgave wordt. We gaan het tzt zien!Welkom terug! Ik kan me je weg omhoog op de wedstrijden nog goed herinneren. Jammer van de blessures, maar er zijn er maar weinig onder ons die daar uiteindelijk niet door geplaagd worden. Vooral vanaf 40+ wordt het er niet beter op.
Wel een verstandige aanpak om voor een lager bw te gaan. Denk dat je het bij het uitvoeren van je hobbies wel goed gaat merken. Toen ik 108kg woog (en eigenlijk niet eens echt zo vet) en terug ging naar 88kg was wel dat een flink merkbaar verschil als ik weer eens hier in Noorwegen de bergen in ging. Ik kan me voorstellen dat het ook veel kan helpen met je slaapproblemen.