MuscleMeat

Alistair Overeem vs Bigfoot Silva (2 februari)*spoilers!*

Iemand site waar ik het kan bekijken? (torrents niet mogelijk)

Zie topic met streams

Waar kan ik het gevecht terug kijken zonder spoiler?

niet verwacht dat overeem zo vies gepakt zou worden, maarja je kan niet altijd winnen. + overeem heeft lange tijd geen wedstrijden gedraaid. pff jammer achja hopen dat ie nu wilt vlamme propz 2 bigfoot

Ik leerde vroeger op Judo al, om nooit je tegenstander te onderschatten. Je kunt wel "de boy" uithangen maar dit is wel een wake-up call. Je aankomende tegenstanders zien dit gevecht ook.

0 dekking + onderschatting van tegenstander = nokkie gaan.

niet verwacht dat overeem zo vies gepakt zou worden, maarja je kan niet altijd winnen. + overeem heeft lange tijd geen wedstrijden gedraaid. pff jammer achja hopen dat ie nu wilt vlamme propz 2 bigfoot

ik voor de wedstrijd ook niet, maar toen ik zag hoe idioot hij aan het doen was in de eerste ronde wist ik het bijna zeker.

• Topic Starter Topic Starter
Dat kan je toch niet menen!!!!

ik?

Ik leerde vroeger op Judo al, om nooit je tegenstander te onderschatten. Je kunt wel "de boy" uithangen maar dit is wel een wake-up call. Je aankomende tegenstanders zien dit gevecht ook.

idd. Wat een beginnersfout van Ubereem.
Op dit niveau zo"n easy walkover verwachten is vragen om problemen.

De eerste ronde had die wel onder Controllen en de 2de ook wel maar ja
Mma hè altijd uitkijken 1 goeie ,of je nou Alastair heet ofniet ga je nokkie
En hij was wel hard die ko ,hij was al weg en kreeg zeker nog 5 harden klappen na
Denk dat ie vandaag koppijn heeft ;):(

• Topic Starter Topic Starter
Puur overmoedig!
Totaal geen respect voor Silva.

Geen dekking, alleen klappen weg duiken. Dat kan je toch niet een hele wedstrijd volhouden! Het is geen boxen en hij is Mike Tyson niet!

Pfff ... ik ben maar een toetsenbord held zonder enige vechtervaring, maar de arrogantie straalde er echt vanaf zeg:eek: Hoe kon ie dit nou zo doen :eek: Na de eerste twee ronden had ie toch kunnen beseffen dat ie er niet even overheen zou walsen? Na de eerste ronde eigenlijk al. Als je het krachtverschil zag waarmee ie hem tegen de grond kwakte in de tweede ... op die manier had ie vrij eenvoudig kunnen winnen.

Hij is wel even goed wakker geschud door deze verliespartij denk ik. Op de fora in Amerika is ie al maanden onderwerp van discussie en nu uiteraard helemaal. Hij is gehyped, wordt daar geschreven en als ie op deze manier in de cage gaat staan dan krijgt men nog gelijk ook. Een Cain of JDS zou hem slopen als ie zo vocht vrees ik, want Bigfoot is geen top HW :o

Pfff zonde zonde, had het kunnen winnen als hij minder nonchalant was.

helaas moet ik het met laatste eens zijn.nouja de volgende wedstrijd weer handjes onhoog..kop erbij en knieeen paraat en
hopelijk zijn de rollen omgekeerd. ze hadden al gehoord dat zijn kaak enigzins breekbaar kan zijnen nu zien ze het daar met eigen ogen dus de volgende tegenstanders pikken hier ook iets van op.
breekbaar is misschien niet juiste woord maar overeem raakt wel aangeslagen en lijkt dan de weg kwijt.

Echt zuur zeg....veel te arrogant. Goede les voor hem denk ik, hopelijk komt hij snel weer terug!

Niet één link doet het, ook niet in dat andere topic.

Terug
Naar boven