XXL Nutrition

Alistair Overeem vs Bigfoot Silva (2 februari)*spoilers!*

Krijg je als je betaald online een code ofzo? hoe werkt het?

****ing hyped for this card.

Overeem is bijna een zekerheidje. Maar stel dat hij verliest....wat een schok!

Heeft Overeem trouwens zijn geld van k-1 al eindelijk gehad? Hij heeft bij de weging altijd een gescheurde spijkerbroek aan. Hij ziet er goed uit, hopelijk laat de test geen sporen zien.

Haha mooi man.

Aldo vs Edgar. Jezus. Kan. Niet. Wachten.

Overeem murdered vanavond!

Krijg je als je betaald online een code ofzo? hoe werkt het?

Je krijgt een link via de mail toegestuurd. Erg makkelijk, meeste gekloot was een paypal rekening openen. Maar ook dat is makkelijker omdat je nu via ideal binnen 5 min geld op je paypal account kunt overboeken. Je kan ook met creditcard betalen als je die hebt.

Hoe moet je dat betalen dan ??
Zet ook de wekker maar zou k*t vinden als ik opsta en bet lukt niet
Ben al eens na ufc tv gegaan en staat buy 5.99 als ik erop klikt gebeurt er niets :(

Hoe moet je dat betalen dan ??
Zet ook de wekker maar zou k*t vinden als ik opsta en bet lukt niet
Ben al eens na ufc tv gegaan en staat buy 5.99 als ik erop klikt gebeurt er niets :(

Zo heb ik dat ook gedaan? Of misschien eerst even accountje aanmaken da weet ik niet meer.

Eigenlijk kijk ik ook wel uit naar Fitch vs Maia. Maia zijn BJJ is zo ziek! En Fitch weet altijd uit submission te komen en daarna te sluggen tot een decision :D. Als iemand Fitch kan submitten dan is het Maia wel! Zou bruut zijn...

Overeem gaat Bigfoot slopen in de eerste ronde denk ik, zodra hij dichtbij komt en z'n knees gaat gebruiken is het over. Niemand blijft staan tegen de knees van Alistair.
Maar toch hoop ik dat het een lange pot wordt MET grondgevecht. Van mij mag die net zo lang duren als Cain vs Junior 2. :D

Laatst bewerkt:
jullie hebben wel veel vertrouwen in Alistair, hij heeft nog lang niet gewonnen.

Ben ook benieuwd hoe het gaat aflopen ze.

• Topic Starter Topic Starter
Hoop dat Alistair hem zo hard slaat dat ie zwemt in z'n eigen bloed.
Net als in Silva vs Cain

Overeem gaat Bigfoot slopen in de eerste ronde denk ik, zodra hij dichtbij komt en z'n knees gaat gebruiken is het over. Niemand blijft staan tegen de knees van Alistair.
Maar toch hoop ik dat het een lange pot wordt MET grondgevecht. Van mij mag die net zo lang duren als Cain vs Junior 2. :D

Denk niet dat het lang duurt als je zo harden striker bent
Hoef je maar 1 goeie te krijgen en is over
Cain VS junior was gewoon een zieke partij altijd leuk om te zien
We zullen zien vanacht hoop natuurlijk ook op een beetje langere. Partij

264lbs na water cut he mensen...

Morgen staat ie ms 20lbs of meer zwaarder.

ik voorspel trouwens dat bigfoot gaat outfighten en overeem gaat proberen laten komen. Zie hem niet brawlen met Overeem, zo heeft hij weinig kans.

Zou wel eens een gelijkaardige wedstrijd als vs werdum kunnen worden.

Terug
Naar boven