MuscleMeat

Alistair Overeem vs Bigfoot Silva (2 februari)*spoilers!*

jij hebt geen mailadres? of geen mail gehad?
ga naar de site en klik op inloggen en dan 'forgot password?'

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 21:58 ----------

Als ik naar de site ga, druk ik op how to watch. Dan komt in het rood ufc.tv in beeld met daarnaast buy now. daar klik ik op maar dan kom ik niet verder.

ik zie wel nu een add on ufc tv subscription voor 6 maanden voor $44.99 maar dat is m ook niet.

Verder zie ik wel een tekst you have acces to this video staan maar daar mee bedoelen ze toegang voor het land waar ik woon nadat ik betaald heb zeker?
dat scherm waar je dan komt daar komt dan inplaats van de countdown in uren een link te staan voor de stream. no worry ;)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 22:03 ----------

BTW je moet trouwens ook een account naam opgeven bij het registreren . gewoon daarmee inloggen dan lukt het wel

Ook een link om te betalen? ik heb ingelogd etc maar geen cent betaald nog. anders zie ik het zo wel als de 1e partijen beginnen.

jij hebt geen mailadres? of geen mail gehad?
ga naar de site en klik op inloggen en dan 'forgot password?'

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 21:58 ----------

dat scherm waar je dan komt daar komt dan inplaats van de countdown in uren een link te staan voor de stream. no worry ;)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 22:03 ----------

BTW je moet trouwens ook een account naam opgeven bij het registreren . gewoon daarmee inloggen dan lukt het wel

Ja daar kom ik dus niet uit. had geen mail met gegevens ontvangen trouwens. Heb mailtje gestuurd, hopelijk lossen ze het op tijd op.

Hey boys ik heb een probleem ik kan op me pc niet inloggen ik kom tot het scherm buy en als ik op 5.99 klik
Kom ik niet verder en er gebeurt niks.
Als ik op me tablet hetzelfde doe kom ik wel verder.
Maar ik wil op me pc want die zit aangesloten op me tv.
Heb ik een programma nodig ofz dacht al aan Java ofz maar dit geprobeerd en lukt nog niet
Zit hier word gek als het niet lukt

Hey boys ik heb een probleem ik kan op me pc niet inloggen ik kom tot het scherm buy en als ik op 5.99 klik
Kom ik niet verder en er gebeurt niks.
Als ik op me tablet hetzelfde doe kom ik wel verder.
Maar ik wil op me pc want die zit aangesloten op me tv.
Heb ik een programma nodig ofz dacht al aan Java ofz maar dit geprobeerd en lukt nog niet
Zit hier word gek als het niet lukt

Doe het eens met een andere browser.

Hoe bedoel je met een anderen browser ik heb het via ufc tv geprobeerd en via me mail een link
Bedankt alvast

Hoe bedoel je met een anderen browser ik heb het via ufc tv geprobeerd en via me mail een link
Bedankt alvast

Je gaat toch op het internet via google chrome bijvoorbeeld. Probeer het eens met internet explorer.Of omgekeerd. Ik had dit toen ik mijn outlook van het werk thuis wou opendoen. Dat lukte niet met google chrome, wel met internet explorer; Let me know okay?

Zal eens ff proberen open het nu altijd gewoon met Google
Als ik met me muis op 5.99 sta staat er links onder JavaScript nog wat
Kan het niet daar iets mee te maken hebben

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 01:22 ----------

Boh ja volgens mij is het gelukt
Thanks men relax
Tenmiste ik ben nu al bij het betaal scherm dus zou goed moeten komen denk ik
Ik kan toch nu al betalen en dan?? Krijg ik dan een code ofz

Zal eens ff proberen open het nu altijd gewoon met Google
Als ik met me muis op 5.99 sta staat er links onder JavaScript nog wat
Kan het niet daar iets mee te maken hebben

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 01:22 ----------

Boh ja volgens mij is het gelukt
Thanks men relax
Tenmiste ik ben nu al bij het betaal scherm dus zou goed moeten komen denk ik
Ik kan toch nu al betalen en dan?? Krijg ik dan een code ofz

Ja, voor een goede weergave is het bij veel sites belangrijk dat je java de laatste updates heeft. Voor de rest kan ik je niet helpen.

Lag toch eraan om het met een anderen browser te openen
Heb betaald nu staat er
You have acces to this video
Dus denk dat ik moet wachten en zal het wel goed zijn hoop ik
Thanks nog

Toffe partijen tot nu toe. Gaan er allemaal voor

ja zeker leuke partijen :)

Begint toch pas zometeen ???
Toffe partijen

Yes it is on

Yeaahhhhhh lets gooooooo!!!!!

Wat zien jullie? ik zie nu een soort lange voorbeschouwing. Is de 1e partij al begonnen? Ik kan niet betalen vanuit Duitsland, maar heb wel "acces"

Ze zijn nu met de intro van de ppv bezig

Ik zie Joe rogan praten, volgens mij heb ik gewoon verbinding zonder te dokken dan. Niet dat die 6 dollar me boeit, maar de verbinding wel!
Ik ben trouwens vandaag lid geworden met nieuw emailadres. Vorige keer tegen Lesnar werd ik ook lid en kon ik ook gewoon kijken, dus misschien tip voor anderen die er niet uitkomen.

link? ???

Terug
Naar boven