Fitness Seller

Alistair Overeem vs Bigfoot Silva (2 februari)*spoilers!*

Wel apart als je dan kijkt naar die wedstrijd van dos Santos vs Cain dat ze de wedstrijd al heel snel stoppen terwijl ze Cain de smoel van Silva tot moes laten slaan.
Misschien wel omdat ie een k*tkop heeft ???

jds vs cain was er een knockdown, Cain Silva niet.

Ja ik ook haha, volg Overeem sinds 2008. :p

Een mega fan zit gewoon achter de computer vanacht om 4 uur

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 19:32 ----------

Wel apart als je dan kijkt naar die wedstrijd van dos Santos vs Cain dat ze de wedstrijd al heel snel stoppen terwijl ze Cain de smoel van Silva tot moes laten slaan.
Misschien wel omdat ie een k*tkop heeft ???

Vind dat wel beter tegenover de K1 bijvoorbeeld
Daar stoppen ze het gevecht al bij 1 druppel bloed

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind die wedstrijd van Cain tegen Silva wel te ver gaan hoor.
ZO VEEL bloed :S

Of ben ik nou een sappie? :D

Hoewww wekkertje op 03.45u. Bakje koffie zetten, laptop op de tv aansluiten, vrouw en zoon wakker maken. Alleen dochterlief wilt blijven slapen, nahja 3 out of 4 geen slechte score.

GVD man... je maakt het erg verleidelijk om ook hetzelfde te doen...maar dan alleen...

tegens lesnar meer dan een jaar geleden woog ie bij de weigh ins 256. Nu weegt ie 265 en ik vind hem niet echt veel groter ogen...maaaaaar ik kan me vergissen. Ik ga zeer zeker voor overeem...maar een lucky punch kan bij iedereen landen he ;-)

Iedereen heel veel kijk plezier gewenst!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Heb de afbeeldingen van de beide weight-in's naast elkaar gezet.

Tegen Brock zag hij er zeker wat scherper uit. Maar als hij nu zwaarder is kan het goed door vet% komen.

Ik zie niks Sniezel

Lees net dat er om 22.00u ook een nieuwe The reem online staat...

FUUUUU zo veel zin in BAM
TV aansluiten pc en dan lekker breedbeeld onderuit hangen op de bank.
met een biertje en genieten maar :D
kijken jullie ook allemaal al meteen vanaf de prelims?
ik wel. wil ALLES zien gvd!!!
ben echt zo hyped up!! voelt bijna alsof ik zelf de ring in moet :P

Nah vanaf 04.00u. Dek me wel in met een livestream, heb weliswaar de ppv voor het eerst aangeschaft maar als ik op de link klik die ik per mail heb ontvangen zie ik gewoon weer gezellig 5,99 dollar staan.

Nah vanaf 04.00u. Dek me wel in met een livestream, heb weliswaar de ppv voor het eerst aangeschaft maar als ik op de link klik die ik per mail heb ontvangen zie ik gewoon weer gezellig 5,99 dollar staan.
Inloggen. en dan gewoon op die knop buy now klikken.
en dan staat er dat je toegang hebt over x aantal uur
en in datzelfde scherm komt dan een link waarop je moet klikken om de stream te zien

want als het goed is staan rechts daarvan de prelims en daarop kun je op ''details'' klikken en oo kdan krijg je een countdown in uren.
en in dat scherm kun je de prelims kijken :)

Inloggen. en dan gewoon op die knop buy now klikken.
en dan staat er dat je toegang hebt over x aantal uur
en in datzelfde scherm komt dan een link waarop je moet klikken om de stream te zien

want als het goed is staan rechts daarvan de prelims en daarop kun je op ''details'' klikken en oo kdan krijg je een countdown in uren.
en in dat scherm kun je de prelims kijken :)

Kan dus niet inloggen. Kent mailadres niet.:mad:

Als ik naar de site ga, druk ik op how to watch. Dan komt in het rood ufc.tv in beeld met daarnaast buy now. daar klik ik op maar dan kom ik niet verder.

ik zie wel nu een add on ufc tv subscription voor 6 maanden voor $44.99 maar dat is m ook niet.

Verder zie ik wel een tekst you have acces to this video staan maar daar mee bedoelen ze toegang voor het land waar ik woon nadat ik betaald heb zeker?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven