XXL Nutrition

All aboard on the GainTrain

ive

Dutch Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
11%
Mede ijzervreters

Ik ga hier beginnen loggen, heb het in het verleden al gedaan (privé) maar daar ben ik snel met gestopt.
Door het online in te vullen heb ik grotere "verplichting" om het bij te houden. Desondanks dat ik het niet voor jullie doe maar voor mezelf :D

Even wat background info:

Ik studeer momenteel aan de hogeschool voor bacheloropleiding Regentaat Lichamelijke opvoeding en bewegingsrecreatie (optie indoor=alles wat met fitness te maken heeft)
Ben altijd al met sport bezig geweest en heb vanalles gedaan: inline hockey, atletiek, voetbal, thaibox, ropeskipping,... en altijd al een ecto geweest i cry:treuren:

Ben op men 16 voor het eerst in de gymzaal gestapt, daar 2 of 3 jaar liggen klooten en van niets weten(voeding, wat is dat?) maar daarna het serieus gaan aanpakken en sinds dien is mijn grootste bezigheid ijzervreten in de gym.

Met All aboard on te GainTrain bedoel ik dat ik nog nooit heb "moeten" cutten omdat ik zo'n hardgainer ben. Mijn bodyweight schommelt redelijk hard en het dus echt vechten is om om gewicht te blijven :D vp blijft redelijk stabiel.
Desondanks altijd wel redelijk clean gegeten.

Trainingsschema is een 4daagse basic split
1 chest en tri's
2 back en bi's
3 rust
4 legs
5 delts en calves (eventuueel abs)
6 rust
7 rust

Dit hanteer ik als ik veel tijd heb, binnekort begint het nieuwe academiejaar weer en dan zal ik moeten kijken hoe mijn lessen zijn en aan de hand daarvan zien wanneer ik ga trainen

Vanaf maandag begin ik mijn workouts hier neer te pennen.

Het uiteindelijke doel is ongeveer (78-80) wegen met een lager vp. dus bulken tot (81-83) kilo en dan cutten.
Dit is een doel voor nog ver in de toekomst maar zou het toch graag willen behalen hoe lang het ook duurt.

Altijd welkom om te volgen tips & tricks zijn ook meer dan welkom :D

Stay hungry & Stay Strong!