XXL Nutrition

All aboard on the GainTrain

ive

Dutch Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
11%
Mede ijzervreters

Ik ga hier beginnen loggen, heb het in het verleden al gedaan (privé) maar daar ben ik snel met gestopt.
Door het online in te vullen heb ik grotere "verplichting" om het bij te houden. Desondanks dat ik het niet voor jullie doe maar voor mezelf :D

Even wat background info:

Ik studeer momenteel aan de hogeschool voor bacheloropleiding Regentaat Lichamelijke opvoeding en bewegingsrecreatie (optie indoor=alles wat met fitness te maken heeft)
Ben altijd al met sport bezig geweest en heb vanalles gedaan: inline hockey, atletiek, voetbal, thaibox, ropeskipping,... en altijd al een ecto geweest i cry:treuren:

Ben op men 16 voor het eerst in de gymzaal gestapt, daar 2 of 3 jaar liggen klooten en van niets weten(voeding, wat is dat?) maar daarna het serieus gaan aanpakken en sinds dien is mijn grootste bezigheid ijzervreten in de gym.

Met All aboard on te GainTrain bedoel ik dat ik nog nooit heb "moeten" cutten omdat ik zo'n hardgainer ben. Mijn bodyweight schommelt redelijk hard en het dus echt vechten is om om gewicht te blijven :D vp blijft redelijk stabiel.
Desondanks altijd wel redelijk clean gegeten.

Trainingsschema is een 4daagse basic split
1 chest en tri's
2 back en bi's
3 rust
4 legs
5 delts en calves (eventuueel abs)
6 rust
7 rust

Dit hanteer ik als ik veel tijd heb, binnekort begint het nieuwe academiejaar weer en dan zal ik moeten kijken hoe mijn lessen zijn en aan de hand daarvan zien wanneer ik ga trainen

Vanaf maandag begin ik mijn workouts hier neer te pennen.

Het uiteindelijke doel is ongeveer (78-80) wegen met een lager vp. dus bulken tot (81-83) kilo en dan cutten.
Dit is een doel voor nog ver in de toekomst maar zou het toch graag willen behalen hoe lang het ook duurt.

Altijd welkom om te volgen tips & tricks zijn ook meer dan welkom :D

Stay hungry & Stay Strong!

hoe ziet je je voeding eruit? is je profile pic een foto van jou? ziet er goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
hoe ziet je je voeding eruit? is je profile pic een foto van jou? ziet er goed uit!

Thx!
Profielpic is van mij (in piekperiode) dan wat minder goede tijd gehad maar het is nu de bedoeling om nog beter te doen.

Voeding

09:00 Eerst 4 boterhammen, meestal 2 pindakaas 2 kippewit

10:00-11:00 shake + 100 gr havermout

12:00 (pre workout) Pasta + kip

15:00 (post workout) Vlak na de training shake
als ik thuis kom 125 gr rijst+ 125 gr tonijn (+ groentjes en wat chilisaus)

18:00 meestal gewoon wat de pot schaft, tenzij als het rommel is dan maak ik zelf wat
deze maaltijd verschilt dus van boerekost (aardappelen vlees en groenten) of nog eens pasta

20:00 handvol noten

21:00 250 gr kwark

Dat is het zo ongeveer. Het is wel redelijk variabel maar dit is zowat een gemiddelde voedingsdag voor mij

Tijdens rustdagen ga ik minder eten, normaal ook geen whey dan.

IN IN IN IN IN

all aboard!

Thx!
Profielpic is van mij (in piekperiode) dan wat minder goede tijd gehad maar het is nu de bedoeling om nog beter te doen.

Voeding

09:00 Eerst 4 boterhammen, meestal 2 pindakaas 2 kippewit

10:00-11:00 shake + 100 gr havermout

12:00 (pre workout) Pasta + kip

15:00 (post workout) Vlak na de training shake
als ik thuis kom 125 gr rijst+ 125 gr tonijn (+ groentjes en wat chilisaus)

18:00 meestal gewoon wat de pot schaft, tenzij als het rommel is dan maak ik zelf wat
deze maaltijd verschilt dus van boerekost (aardappelen vlees en groenten) of nog eens pasta

20:00 handvol noten

21:00 250 gr kwark

Dat is het zo ongeveer. Het is wel redelijk variabel maar dit is zowat een gemiddelde voedingsdag voor mij

Tijdens rustdagen ga ik minder eten, normaal ook geen whey dan.

waarom? je zegt dat je een hardgainer bent? flink eten, en juist op die rustdagen heb je geen min in je dagelijkse hoeveelheid omdat je niet traint.

waarom? je zegt dat je een hardgainer bent? flink eten, en juist op die rustdagen heb je geen min in je dagelijkse hoeveelheid omdat je niet traint.

Begrijp me niet verkeerd, ik eet normaal nog altijd een minimum van onderhoud of zelfs er boven maar geen 400-500kcal ofzo.

Misschien dan toch zelfs op rustdagen de kcal wat omhoog trekken.

Begrijp me niet verkeerd, ik eet normaal nog altijd een minimum van onderhoud of zelfs er boven maar geen 400-500kcal ofzo.

Misschien dan toch zelfs op rustdagen de kcal wat omhoog trekken.

lekker 300 kcal boven onderhoud gaan eten daily, zien waar dat naartoe leidt.

uwekolarzuweow2.jpg

3v95bb.jpg

Niet dat ik erom geef dat chest op maandag moet zijn, maar het is toevallig nu zo :D

Eerste workout van dit log en ineens een knaller met MassiveBe

Chest & triceps

Incline dumbell press

32x12
34x10
36x8
36x8

(2 keer 36 gedaan omdat dat het max is in de gym)

Bench press

72x10
75x8
77x8
80x6

Cable fly (van onderen naar boven toe)
9x14
13x12
18x10

Cable skull crushers

41x18 +5
45x12 +5
50x10 +5
(+5 staat voor na even rusten met andere grip nog 5 extra)

Overhead rope extention

32x10
32x8
36x8

Single arm extention

9x12
11x10
13x8

Workout zoals meestal, snel een pump in de chest en een goed gevoel.
Post workout is rijst met tonijn en wat chilisaus.

Goede workout.
Vergeet niet jezelf nu vol te steken met carbs & proteins om je voetbal vanavond goed te maken :P

Inn

• Like
Waarderingen: ive
Met dit als ontbijt kan het leven van een bulker toch mooi zijn :D[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zodadelijk vertrekken naar de gym voor een backworkout!

Back & biceps

Lat pulldown

45x15
80x12
85x10
90x8

Cable row

54x12
59x12
63x12

Straight arm lat pulldown

32x16
36x14
41x12

Chinups

BW x12
BW+4 x10
BW+6 x8

Standing db curl

12x8
14x8
16x8
18x6

Seated db curl

12x8
14x6
14x6

Preacher curl: (Hammergrip with focus on negative)

12x6 +2 assist
12x6 +2 assist
14x4 +2 assist

Behind the back wrist curl

10x20
20x15
30x10
31x8
32x8
32,5x8

Fijne workout, goeje pump eerst in men lats en daarna in men bicep, was wel heel snel terug weg :(
Toch wel tevreden van. Geen deadlift in deze workout omdat ik 3 weken een ander schema hanteer, normaal zit die er wel bij.

Lekkere training man!!

Vandaag rustdag.
De hele dag aan mijn motor liggen werken maar helaas, nog steeds geen gewenst resultaat:(

Morgen staat er benen op het programma.

Terug
Naar boven