Fitness Seller

Alle Nederlands zijn Racisten

Bezoekers in dit topic

ERNESTO M. zei:
Ik krijg het gevoel dat ze soms zitten te wachten tot zoiets gebeurt om er dan meteen boven op te springen en te zeggen: I told you so!
Dat is ook niet moeilijk, als er steeds weer iets gebeurd waarbij alweer voor de zoveelste keer een marokkaan is betrokken. Je moet het ook zo zien: die gedachtes komen niet voor nix. Het is niet dat mensen marokkanen gaan benadelen alleen omdat ze een ander kleurtje hebben ofzo. Nee, die meningen over marokkanen zijn echt wel gebaseerd op feiten. Als jij op TV iedere keer ziet dat 3 van de 4 delicten weer eens gepleegd zijn door iemand met een 'getinte huidskleur', dan zakt je broek daar op den duur ook wel van af. Het is niet wachten tot zoiets gebeurt, het is wachten tot ALWÉÉR eens zoiets gebeurt.
En ja, natuurlijk zitten er goeie bij, maar dat is altijd zo. Van wat mijn ervaring met ze is, is dat ze vaak maar een agressief en erg heetgebakerd volkje zijn.
 
En daarom stem je bush, hij weet van wanten met moslim scumbags! kerry is net zo'n knuffelaar als cohen die nooit actie onderneemt en stappen durft te nemen. Wacht maar tot het hier uit de klauwen loopt en we kunnen het zelf niet afslaan.
 
Zie je wel! Ik wist het!! RACISTEN!!! Schaam jullie :mad: :mad: :mad:













:p
 
En daarom stem je bush, hij weet van wanten met moslim scumbags! kerry is net zo'n knuffelaar als cohen die nooit actie onderneemt en stappen durft te nemen.

Sorry hoor maar waardoor denk je dat deze situatie uberhaupt is ontstaan? Doordat Bush met zo'n harde hand tekeer is gegaan in het midden oosten en doordat er in het verleden achter de schermen zoveel steun is gegeven aan allerlij organisatie's zijn er nu zo ontzettend veel fundamentalisten. Saddam hoessein was de grootste anti terrorist die er was en geloofde niet eens in Allah. Nu hij uit Irak is krijgen allerlij fundamentalistische groeperen die het westen haten vrij spel.

De situatie in Nederland is ontstaan omdat er gewoon veel te veel in een te korte tijdspanne van bij zijn gekomen. 1 miljoen buitenlanders in 50 jaar tijd erbij, dat kan nooit snel genoeg integreren. We hadden de grenzen 30 jaar geleden maar gedeeltlijk open moeten zetten. Dan had er nu veel meer begrip geweest voor elkaars geloof en bevolking simpelweg omdat we elkaar beter zouden kennen. Maar agressie wekt agressie op, natuurlijk moet er krachtig worden gehandelt maar door nog meer interventie in "hun" wereld worden wij echt niet beter.
 
dat verdient karma
 
benchMarc zei:
Als jij op TV iedere keer ziet dat 3 van de 4 delicten weer eens gepleegd zijn door iemand met een 'getinte huidskleur', dan zakt je broek daar op den duur ook wel van af.
Ik heb geen zin me er weer in te moeien, maar kom niet af met willekeurige cijfers die nergens op gebaseerd zijn :p .
 
Raistlin zei:
Ik heb geen zin me er weer in te moeien, maar kom niet af met willekeurige cijfers die nergens op gebaseerd zijn :p .
heb jij ooit opsporings verzocht op nederland 1? Heb je gekeken naar wat voor soort daders ze omschrijven? Nou ik heb het een keer gekeken en in zon uitzending ging het 90% van de tijd over personen die begonnen met uiterlijke kenmerken als:
"man met getinte/donkere huid"

Was op de radio ook geweest, 95% van de misdaden (tasjes dieven, winkeldiefstal etc) waren gepleegd door allochtonen. Kijk eens in de cellen van NL... grotendeels van de cellen zitten vol met allochtonen mensen.

DIt zijn geen willekeurige cijfers,dit zijn FEITEN ! Ga ze maar na... kijk maar eens op de tv, vraag maar eens na bij het politie bureau enz enz

Het is gewoon zo, en nee ik ben geen racist maar wel een realist. Je moet de feiten onder ogen zien.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad en 80% van de penitaire (spelling?) inrichtingen is gevuld met delinquenten van buitenlandse komaf, wat nou cellen tekort.

dit zijn keiharde feiten.
 
Dan kunnen we in ons belgenlandje niet klagen, de statistieken liggen hier toch enigszins anders. En ik kijk liever niet naar nederland 1 :D .

Alleen moet je natuurlijk ook alle criminele feiten samen bekijken om dergelijke percentages te bekomen. Niet alleen de 'kleine' criminaliteit zoals winkeldiefstallen en handtassen dieven. Maar ik heb de statistieken zo niet meteen bij de hand, ik wil maar zeggen dat je daarover geen uitspraken doet als je het niet zwart op wit kan aantonen. :) .
 
Ik vind het verdacht wit op de Dam. En dat is nou precies wat me zo irriteert. Er zijn ook heus wel goeie moslims, maar hoe weet ik nou wat hun mening over de moord op van Gogh is? Het lijkt er zo niet op dat de meerderheid het afkeurt.
 
Raistlin zei:
Dan kunnen we in ons belgenlandje niet klagen, de statistieken liggen hier toch enigszins anders. En ik kijk liever niet naar nederland 1 :D .

Alleen moet je natuurlijk ook alle criminele feiten samen bekijken om dergelijke percentages te bekomen. Niet alleen de 'kleine' criminaliteit zoals winkeldiefstallen en handtassen dieven. Maar ik heb de statistieken zo niet meteen bij de hand, ik wil maar zeggen dat je daarover geen uitspraken doet als je het niet zwart op wit kan aantonen. :) .
Zwart op wit kan aantonen? Dude !! kijk eens in de gevangenis? Ga zelf eens wat research doen ! En zie de feiten onder ogen...

Wist u dat autochtonen opdraaien voor 96% van de [Link niet meer beschikbaar] criminaliteit en zij 11x crimineler zijn?

De hoge criminaliteit onder Marokkanen in Nederland wordt niet veroorzaakt door hun lage inkomen of werkloosheid. Een belangrijker oorzaak is dat hun direct omgeving de misdaad niet afkeurt. Daardoor ligt de lat lager om een delict te plegen.[Link niet meer beschikbaar] Marokkanen zijn dus 15X zo crimineel als een autochtoon
Van de veroordeelden worden dan Marokkanen 20.405 maal veroordeeld,[Link niet meer beschikbaar]13.420, Antillianen 13.152, Surinamers 24.707 en de overige allochtonen 32.232 keer. Autochtonen plegen dan in totaal 96.580 misdrijven en alle allochtonen 103.915. Dus de allochtonen plegen, afgaande op de veroordelingen, in absolute zin meer delicten dan de autochtonen, hoewel ze maar 12% van de bevolking uitmaken!
Bron: http://www.heemland.nl/

Genoeg feiten?
 
Ik kom niet zo vaak in de gevangenis. En ok, nu kom je met feiten af. Die zag ik daarvoor niet. Het is geen 3 op 4, maar kom :) . Ik ga er nu ook natuurlijk vanuit dat dit een onafhankelijke bron is, maar als jij dat zegt ga ik dat niet betwisten. Ik blijf natuurlijk aan de zijlijn staan als belg.

Je houdt nog wat karma tegoed trouwens, ik deel blijkbaar niet veel uit de laatste tijd :D .
 
Dan kunnen we in ons belgenlandje niet klagen, de statistieken liggen hier toch enigszins anders. En ik kijk liever niet naar nederland 1 .

Alleen moet je natuurlijk ook alle criminele feiten samen bekijken om dergelijke percentages te bekomen. Niet alleen de 'kleine' criminaliteit zoals winkeldiefstallen en handtassen dieven. Maar ik heb de statistieken zo niet meteen bij de hand, ik wil maar zeggen dat je daarover geen uitspraken doet als je het niet zwart op wit kan aantonen.

Precies in de organiseerde criminaliteit is het toch een stuk anders.

denk zo'n 40% Nederlands[van alles]
25% Balken laden[drugs en gestolen goederen]
15%Turks[heroine]
10%Surinaams[coke]
10%Chinees[zal je weinig last van hebben Chinees is erg underground]

Het wordt allochtoon en Autochtoon is ook zo verkeerd om criminelen te vergelijken.
Als je over Autochtonen praat in n.l, praat je over Nederlanders en als je over allochtonen praat je over heel wat nationaliteiten:

Antiliaanen
Surinamers:

kreols
Indisch
javaans
enz.

Turken
Marrokanen
Koerden
Asielzoekers
Molukkers
Indo's
enz.

En ja, dan zullen de Marokanen en Antiliaanen een stuk hoger scoren als de nederlanders.
Maar andere Nationaliteiten zullen nog geen eens een 5e scoren van de Nederlanders.
 
ra´cis·me
het racisme; afleiding: racistisch; racist

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde
2 leer van de superioriteit van het ene ras boven een ander
 
Raistlin zei:
Ik heb geen zin me er weer in te moeien, maar kom niet af met willekeurige cijfers die nergens op gebaseerd zijn :p .
Jij hebt zeker geen Omroep-Brabant TV?
 
Frenkpie zei:
Was op de radio ook geweest, 95% van de misdaden (tasjes dieven, winkeldiefstal etc) waren gepleegd door allochtonen. Kijk eens in de cellen van NL... grotendeels van de cellen zitten vol met allochtonen mensen.

Op elke Nederlander in een bajes zitten ongeveer 3 marokkanen, 2 turken en 3 Antillianen.

Dat is ongeveer de ratio, en diegene die denkt dat ik overdrijf, moet maar s n kijkje gaan nemen in een Huis van Bewaring.
 
Leviathan zei:
Op elke Nederlander in een bajes zitten ongeveer 3 marokkanen, 2 turken en 3 Antillianen.

Dat is ongeveer de ratio, en diegene die denkt dat ik overdrijf, moet maar s n kijkje gaan nemen in een Huis van Bewaring.

Je moet wel in een gevangenis gaan kijken en niet in een theehuis. :D

Van dom gelul komt dom gelul.
 
Back
Naar boven