Fitness Seller

Allergie-aanval Naposim en nu??

Bezoekers in dit topic

G.V.R. 1979

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
6 jan 2005
Berichten
11
Karma
0
Beste leden,

Ik doe een kleine 4 jaar aan krachttraining, met een zeer ervaren trainpartner. Inmiddels 4 jaar later ben ik van 85 kilo naar 108 kilo gevlogen. Tot ca. 102 kilogram is dit op natuurlijke wijze behaald, goede voeding (veeeeeel voeding) en regelmaat in het eetpatroon en goede trainschema's en heel veel geduld :-) Toen ik eenmaal geen kilo's meer aankwam heb ik toch maar besloten om eens een klein kuurtje te proberen om misschien 5 kilootjes eraan over te houden. Ik ben begin 2005 gestart met het Roemeense Naposim en dat ging als een trein!! Ongelooflijk hoeveel kracht ik kreeg en mijn lichaam reageerde er de eerste 2 weken heel goed op. Maar daarna begon de ellende. Rare allergische reacties door mijn hele lichaam. Ik kreeg spontaan een dikke kuit, mijn huid werd daar ook roodvlekkerig en hevig te jeuken. Mijn kuit leek wel een ballon zo dik dat mijn broek niet eens meer er overheen paste. Toen was het opeens in 3 dagen vertrokken, even 2 dagen nergens last van en ja hoor, kreeg ik opeens een dikke handpalm, hevig jeuken en krabben. En werkelijkwaard, de mensen die Doctor Dolittle hebben gezien met Eddy Murphy die snappen het misschien. Binnen 24 uur had ik een hand, dat leek wel op een WORST zo dik. je kon niet eens meer de knokkels zien of de rimpels in mijn vingers, allemaal vocht en hevige irritaties. Deze allergische reacties gingen van week tot week op een andere plek in mijn lichaam zitten. Toch standvastig mijn kuur afgemaakt en met soms veel pijn heb ik toch goed naar behoren kunnen trainen. Ik ben toch na mijn 1e kuurtje 6 extra kílo's aangekomen en kunnen vasthouden. Maar dit wil ik echt niet een tweede keer gaan meemaken. Ik wil daarentegen wel weer een start gaan maken aan een 2e kuurtje begin 2006, maar ik ben wel erg bang voor weer deze hevige allergische reacties. Kent iemand dit, of heeft iemand hier ook al eens last van gehad? Wat zijn alternatieven en mogelijk tips om dit niet meer te laten gebeuren? Graag antwoord van mensen die zekerheid hebben in hun verhaal, want aannames heb ik momenteel niks aan. Maar er is hier genoeg ervaring aanwezig denk ik.

Indien mensen tips en/of opmerkingen hebben, graag even per email reactie, want ik zit niet veel achter internet. Email = chieltjeg60@hotmail.com

Alvast bedankt!!

Groet
 

MrJ

10 year + member
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.435
Karma
184
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Zou eerder even een arts raadplegen dan een internetforum kerel.
 
OP
G.V.R. 1979

G.V.R. 1979

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
6 jan 2005
Berichten
11
Karma
0
Dat was ik ook zeker van plan........maar de meningen lees ik graag ook hier nog even terug. Misschien dat ik niet de enige ben die er last van heeft gehad.
 

MrJ

10 year + member
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.435
Karma
184
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Zou kunnen komen dat extra onderhuids vocht, maar zo heftig?

Of anders niet zuivere AAS?
 
OP
G.V.R. 1979

G.V.R. 1979

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
6 jan 2005
Berichten
11
Karma
0
Waar ik het product "Naposim"heb afgenomen (in de nieuwe verpakking) is 100% betrouwbaar en tevens een hele goede kennis van mij. Ik "moet" er bijna blind vanuitgaan dat ik goed spul heb gekregen. Ik wil gewoonweg voorkomen dat dit nog een keer gaat gebeuren, want anders doe ik het gewoon niet. Het is mij niet waard om dit soort hevige lichamelijke reacties te krijgen.
 

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 dec 2003
Berichten
6.013
Karma
3
Het lijkt eerder onderhuids vocht dat plaatselijk blijft hangen, alsof het niet goed kan doorstromen en gelijkmatig verdelen misschien door hoge bloeddruk? *roept maar wat*
 

Ruff-E

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 jun 2003
Berichten
429
Karma
0
Misschien ben je gewoon allergisch voor de werkzame stof methandrostanolone.
 

WINSTROLST

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 aug 2005
Berichten
887
Karma
2
je was alergisch voor die stof denk ik
 

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 mei 2004
Berichten
1.517
Karma
0
als je allergisch bent voor methadostrolone dan zou ik me goed te raden gaan of kuren wel aan je besteed is aangezien alle steroiden uiteindelijke een afgeleide zijn van testosteron en dus dat er een reeele kans bestaat dat je dit ook bij andere AAS gaat krijgen. ik ben echter geen arts, maar dit is wat mij te binnen schiet
 
Naar boven