AndroidHealthClinic

Alles oke behalve de buik!?

Bennozz

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Hey mensen!

Even een herkenbaar probleem..
Ik ben tevreden over mijn hele lichaam (kwa bouw en spiermasse e.d.) nu is het enige probleem mijn buik..

Mijn BF op mijn hele lichaam is vrij laag maar mijn buik is ****ed up..Moet ik zeggen ben niet heel fanatiek met buikspieroefeningen maar doe ze wel!

Mn buik wordt ook steeds dikker, opgeblazen, terwijl de rest ook wel toeneemt maar vrij laag BF blijft.

Is er iets specifieks, heeft iemand hier ervaring mee, wat ik het beste kan doen of juist niet kan doen?

En afvallen ja oke maar verlies liever niet veel spiermassa en uit de stickies haal ik niet helemaal mijn oplossing denk ik..

Heb je ervaring of weet je wat ik het beste kan doen, laat even weten! Bijna zomer he!

Alvast thnx!

Groeten Bennozz

afgaande op je fotos komt je buik denk toch van een te hoog vetperctage, want ook op de rest heb je helemaal geen laag vetpercentage.

verder kan maagvulling en vocht vasthouden ook best een verschil maken.

Gewoon zakken in bf lost de boel op. Als je bulkt zal je overal groeien, en dat je op je buik meer groeit dan ergens anders is gewoon genetisch bepaald. Als je het niet aan kan zien, ga dan cutten.

Trouwens, als ik die vakantiefoto van je zie valt het allemaal wel mee. Of wil acht gesorteerde beachboy-blokjes?

Ik heb net hetzelfde probleem dus ik ga dit topic volgen

Aanleg.. Ik heb aanleg vet te kweken op
1) Rondom Buikgat
2) Bips
3) Rug (Onderkant)

Dus eigenlijk midden lichaam..

Hiero hetzelfde probleem.
Me zwembandjes willen gewoon niet weg

Ik ben ook een van de ongelukkigen...:(
Valt niets aan te doen buiten laag bf, cutten dus:D...

idem hier, als ik voel zijn die blokjes best groot maat zit idd vet voor

we komen er wel

• Topic Starter Topic Starter
het is niet extreem vet, tenminste zo lijkt het, vet is er wel maar mn buik is gewoon opgezet/opgeblazen, 8 blokjes hoef ik niet, nog niet eens perse 6 maar wil hem wel plat hebben met iets van een vorm erin..

koolhydraatinname verlagen, en dan met de name suikers! (extra) Cardio toevoegen en iets strenger gaan eten, dan komt het vanzelf goed.

dus ook maar beter om helemaal te stoppen met true mass denk ik hehe..
in de winter maak ik die wel op dan..
nu beter weer whey pakken denk ik he..
is al een begin misschien maar vroeg me af waa die 'opgeblazen' buik vanaf kwam, is dat te verklaren? of te verhelpen?

Las ergens ook een topic over vochtvasthoudend voedsel en voedsel dat je juist vocht liet verliezen, dus indien dat je probleem is... zoek het topic even op zou ik zeggen ;) Ik merk zelf altijd dat mijn buik opgeblazen is wanneer ik veel heb gedronken die dag, s'ochtends vroeg is alles weg en staat het er weer strak bij, dus.... Succes, ik ga dit iig volgen, ben benieuwd

ja juist ja, 'sochtend valt het mee (lang niet strak) maar savonds als ik veel water gedronken heb is het net een ballon.. erg vreemd.. wie weet er iets van dan van dat vochtvasthoudend voedsel?

ja juist ja, 'sochtend valt het mee (lang niet strak) maar savonds als ik veel water gedronken heb is het net een ballon.. erg vreemd.. wie weet er iets van dan van dat vochtvasthoudend voedsel?

+1

Ik had overigens een zeer simpele manier... Ik had net een nieuw matras gekocht en was er schijnbaar allergisch voor. Elke nacht werd ik badend in 't zweet wakker. Ik weet niet of dat gezond is, maar ik verloor wel veel vocht! Natuurlijk is dit geen oplossing, maar meer een argument dat het inderdaad aan je vocht zou kunnen liggen.
Ik heb exact hetzelfde probleem.

Ik ga ook maar eens cardio doen en mijn voeding een beetje aanpassen... (over een maand)

Aaai, heb ik ook last van...

Endomorfen united! :cool:

Hey mensen!

En afvallen ja oke maar verlies liever niet veel spiermassa en uit de stickies haal ik niet helemaal mijn oplossing denk ik..

Tja, volgens mij zoek je bevestiging ;) Tis, nie anders....

Maar aan je pics te zien, valt je pens rEUze mee man!

wie weet er iets van dan van dat vochtvasthoudend voedsel?

uuuhm, gerbuik je crea?

ja dat lijkt dat mijn buik niet dik is maar geloof me haha..

nee gebruik niks van creatine of iets dergelijks..
tis gewoon een zwemband en opgeblazen buik..

dus zal toch iets meer aan de cardio moeten enzo.. is niet mijn favoriet helaas maargoed.. mar zoals ik zei ik hoef geen blokjes, plat is meer dan voldoende..

Ik ga deze avond de éérste keer voor lipolyse.
Dit zijn pads die plaatselijk aangebracht worden op de plaatsen waar de overtollige vetreserves diennen vrij gemaakt te worden.
geloofde er natuurlijk ook geen bal van ... maar heb enkele personen aangesproken die er een paar beurten opzitten hebben, en deze waren vol lof.
Dit gebeurd 2 x per week net voor de training.
We zien wel ...

tja bennozz, heb hetzelfde.

sommige van ons hebben niet het geluk, dat we er volledig vanaf komen.

heb ook al aan lipolyse gedacht, om die zwembandjes weg te krijgen, maar weet niet of dit dan blijvend is of maar tijdelijk, want dan hoeft dat voor mij ook niet

opgeblazen buik is misschien ook omdat je teveel vet rond je organen hebt. visceraal vet. is trouwens het gevaarlijk vet wat hartinfarcten betreft. als je wat gaat cutten, is dat trouwens het eerste wat verdwijnt. na een week of twee is dat opgeblazen gevoel al weg. heeft niets te maken met het onderhuids vet rond je middel. visceraal vet zit dieper en kan bvb ook niet weggehaald worden met een liposuctie ed.

Ik ben ook lid van deze club, heb altijd buikspieren gehad maar sinds
ik fanatiek ben gaan bodybuilden en eten ben ik ze kwijtgeraakt. :mad:

Deze zomer zou ik ze graag terug willen dus probeer cardio te mengen
met mijn normale training, met nadruk op probeer. :cool:

Terug
Naar boven