- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Hey leuk! Thanks voor de post. Straks even lekker kijken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit filmpje niet kijken als je de film Warrior nog niet hebt gezien, hij zit gewoon te spoilen. Maar Alistair praat ook over zijn match tegen Brock.
Hij is er zelf vrij zeker van dat Brock de tweede ronde niet haalt...
http://www.youtube.com/watch?v=IZnUwTvHHuI

Hij spoiler inderdaad de film, maar als je de gemiddelde vechtfilm kent is zijn spoiler geen verrassing![]()

True, 9/10 keer is het zo. Ik heb er al heel wat gezien, die van de jaren 90 blijven de beste imo.![]()
Bloodsport en Rocky o.a. 

Gewoon moeilijk te voorspellen vind ik. Overeem is veel completer, maar Brock kan heel dominant zijn. Ik zou het wel lollig vinden als Lesnar's geweld weinig impact heeft en Overeem hem gewoon vakkundig in elkaar mept zoals hij deed bij Rogers.

Klopt. Ik wil Lesnar gewoon een goed pak slaag zien krijgen, en dan na een paar minuutjes lekker KO gaan. Ik weet niet echt waarom, maar het lijkt me lollig. Mss kan Overeem het wel, maar zeker is het natuurlijk niet.Rogers is alleen veel minder complete vechter, zonder groundgame bijvoorbeeld. Brock is een erg goede worstelaar, verdomd explosief en snel voor zijn lichaamsbouw. Kortom ... ik durf mijn geld er niet op te zetten, alhoewel ik Overeem uiteraard het liefste zie winnen![]()
Brock heeft echt een zwakke kaak, kijk maar naar zijn gevecht tegen Cain. Paar keer vol erop en hij ligt nokkie. Maar mocht lesnar hem naar de grond krijgen word het zweten voor Reem.
ja voor iedereen behalve als je roy heet haha.
wat denk je wat een kracht die cain en shane hebben in hun stoot kracht
Aftellen naar de bewuste datum en de discussies nemen toe ...
http://www.mixedmartialarts.com/news/359659/Mir-Brock-beats-Overeem-easily/