MuscleMeat

Allochtonen: er zijn te veel buitenlanders

Teveel allochtonen in hun buurt.Ik als allochtoon vind ook dat allochtonen teveel opgehoopt zijn in sommige buurten en zou graag verandering willen zien in de allochtoon/autochtoon verhouding in sommige buurten.

Alsjeblieft niet zeg! Ik woon in een buurt met bijna alleen maar Nederlanders en wil dat graag zo houden. Kan ik tenminste de voordeur open laten als ik even weg ben zonder dat de boel wordt leeggeroofd! :eek:

Alsjeblieft niet zeg! Ik woon in een buurt met bijna alleen maar Nederlanders en wil dat graag zo houden. Kan ik tenminste de voordeur open laten als ik even weg ben zonder dat de boel wordt leeggeroofd! :eek:

Tja aan de ene kant klagen sommige Nederlanders dat de grote steden verloederen, maar als het erop aankomt hebben ze liever geen allochtonen in hun buurt. Een beetje hypocriet als je het mij vraagt.

Tja aan de ene kant klagen sommige Nederlanders dat de grote steden verloederen, maar als het erop aankomt hebben ze liever geen allochtonen in hun buurt. Een beetje hypocriet als je het mij vraagt.

Dan snap je het toch niet helemaal, want wat mij betreft zouden er ook in de grote steden niet zoveel allochtonen moeten wonen.

Dan snap je het toch niet helemaal, want wat mij betreft zouden er ook in de grote steden niet zoveel allochtonen moeten wonen.

Ok, maar je snapt toch wel dat als je minder allochtonen in de grote steden wilt, je meer allochtonen in andere plaatsen zult krijgen? Je geeft net aan dat je ze liever niet in je eigen buurt wilt en dat was dus wat ik hypocriet vond.

Minder allochtonen in de grote steden, maar niet in mijn achtertuin.

52nzhcg.jpg

Ok, maar je snapt toch wel dat als je minder allochtonen in de grote steden wilt, je meer allochtonen in andere plaatsen zult krijgen? Je geeft net aan dat je ze liever niet in je eigen buurt wilt en dat was dus wat ik hypocriet vond.

Je slaat de spijker op z'n kop inderdaad, het is zeer complex enerzijds willen de meeste Nederlanders niet al te veel te maken hebben met allochtonen en anderzijds zitten de steden te vol met allochtonen. Ik woon in een dorp vlak naast Leiden en bij mij zijn mischien 1 op de 200 mensen allochtoon of iets dergelijks, moeilijk in te schatten. Deze mensen zijn over het algemeen prima verwestert en geen problemen mee. Geen relmarokkanen of iets dergelijks want die worden meteen afgekapt door de autochtone bevolking. Ik denk dat een mix het beste is maar dan wel in een bepaalde verhouding die ook prettig is voor de allochtoon. Anderzijds begrijp ik de uitspraak ook wel als ik bv naast een radicale moslim zou wonen, waar geen woord mee te voeren valt, dan zou ik me ook ongemakkelijk voelen.

Is weer een duidelijk voorbeeld dat de spreidingspolitiek jaren niet heeft gewerkt. Of beter gezegd, er was geen spreidingspolitiek. Lekker alle nieuwkomers clusteren en dan twintig jaar later klagen dat er teveel allochtonen bij elkaar wonen.

Vind de cijfers van de Turken overigens ook niet echt verbazingwekkend. Soms eng hoe nationalistisch sommige Turken zijn en hoe geprogrammeerd ze lijken aangaande bepaalde issues. De Turken scoren op het punt van 'teveel allochtonen in de wijken' dan ook al jaren het hoogst. Marokkanen laten een verdeelder beeld zien. In 2003 nog 39% die vonden dat er teveel allochtonen woonden in Den Haag, in 2006 opeens 62%. Met in 2005 zelfs 75%. Geeft overigens wel te denken over zo'n enquete, de spreiding is wel erg groot.

De beoordeling van wijken waarin volgens de Turken en Marokkanen teveel allochtonen zijn ook de wijken met de laagste inkomens en de laagste veiligheid.

Turken zijn de meest nationalistische mensen die er zijn, ongelofelijk hoeveel nationalisme en eerbied ze hebben voor wat het symbool uitstraalt, die fanatiscisme
Men neme deze demonstratie alleen al:YouTube - Duizenden turken demonstreren in Utrecht ( 28 oktober 2007 )

Paar duizend turken maar, en dit in Nederland. Ik heb Nederlanders nog nooit zo los zien gaan, en we wonen notabene nog hier ook in Nederland:roflol:
Dat die mensen zich niet Nederlands voelen is hier geen gewaagde uitspraak
Kan je je al voorstellen hoe nationalistisch het in turkije wel niet moet zijn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inderdaad waar die Turken al die eer vandaan halen begrijp ik ook niet, zat net even op fok te kijken en dan zie je onderstaand bericht staan. Leuk hoor Turkenvoetbalclubje.

KNVB zet amateurclub uit de competitie

Het eerste elftal van voetbalclub Barbaros uit Hengelo is per direct uit de competitie gehaald. Dat heeft de tuchtcommissie van de KNVB besloten. Aanleiding is een grote vechtpartij van 7 oktober toen leden van Barbaros op de vuist gingen met de politie.

Het was niet voor het eerst dat de Overijsselse club negatief in het nieuws kwam. Vorig jaar sloegen spelers van Barbaros een scheidsrechter in elkaar. Daarom besloot de tuchtcommissie nu tot het uit de competitie halen. Barbaros degradeert hierdoor automatisch vanuit de vijfde klasse A naar de zesde klasse.

In verband met de knokpartij van 7 oktober zitten twee leden van de voetbalclub in de cel wegens poging tot doodslag en mishandeling tegen politieagenten. De politie was juist naar het complex geroepen om een rel te sussen.

Secretaris Erkan Coskunsu van Barbaros zei eerder dat de politie agressief te werk ging. ''Het leek wel of ze charges uitvoerden.'' De clubleiding gaf aan dat ze een klacht tegen de politie zal indienen.

Barbaros is een club die voornamelijk bestaat uit Turkse Nederlanders. De naam is ontleend aan de Ottomaans-Turkse admiraal en kaper Barbarossa (Roodbaard).

Ja hoor! Zeg vraag jij je nu eens af waarom allochtonen en autochtonen liever niet in een buurt wonen met veel allochtonen. Nou? Omdat die verloedering & criminaliteit rechtstreeks evenredig is aan ....

:cool::cool::cool:

Ja hoor! Zeg vraag jij je nu eens af waarom allochtonen en autochtonen liever niet in een buurt wonen met veel allochtonen. Nou? Omdat die verloedering & criminaliteit rechtstreeks evenredig is aan ....

:cool::cool::cool:
Meer allochtonen in je buurt betekend automatisch meer criminaliteit? Jammer dat mensen nog zo kortzichtig kunnen zijn. Blijf maar lekker klagen over allochtonen die niet integreren terwijl je ze tegelijkertijd vermijdt.

Meer allochtonen in je buurt betekend automatisch meer criminaliteit? Jammer dat mensen nog zo kortzichtig kunnen zijn. Blijf maar lekker klagen over allochtonen die niet integreren terwijl je ze tegelijkertijd vermijdt.

Jammer genoeg stel ik dat ook keer op keer vast..hier in Belgie ervaar ik het toch zo. Alsook het veiligheidsgevoel gaat drastisch omlaag en dat heeft zijn redenen. En verwijt mij niets ik stel dit gewoon vast.. Ga maar één argument aanhalen; de gevangenissen zitten voor 80% bevolkt met allochtonen...

“Teveel buitenlanders”

01.11.2007 13.01u - Veel inwoners van Den Haag vinden dat er veel te veel buitenlanders in hun stad wonen. Dat mag blijken uit een jaarlijks onderzoek bij de inwoners. Opvallend is… dat vooral buitenlanders het aantal buitenlanders te hoog vinden. Zo storen Turken zich massaal aan het aantal buitenlanders: maar liefst 73 procent zou willen dat er minder allochtonen waren. En 53 procent van de Marokkanen en Surinamers denken er net zo over.

Wat hun directe woonomgeving betreft, zijn autochtone Nederlanders eigenlijk best tevreden. Zo’n 26 procent klaagt over teveel allochtonen in de eigen wijk. Bij de allochtonen zelf ligt het ongenoegen heel wat hoger. 56 procent van de Turken vindt het aantal buitenlanders in de wijk waar ze wonen te hoog, bij de Marokkanen is dat 48 procent.
Uit de rondvraag zou je kunnen afleiden dat autochtonen doorgaans verdraagzamer zijn dan allochtonen… Bron: VB
Hahaha pwned.

Conclusie van niks over die verdraagzaamheid, ook al zijn de cijfers wel opvallend. Allochtonen wonen nou eenmaal vaak geclusterd bij elkaar terwijl er in Den Haag ook genoeg wijken zijn waar je amper een allochtoon vind. Dan is het ook wel logisch dat veel Hagenaars aangeven dat ze amper klagen over allochtonen in hun wijk. Van die 7 Turken en 1 Marokkaan in mijn wijk weet ik niet eens waar ze wonen, daarvoor is de wijk te groot en vallen ze te weinig (of niet) op.

:roflol:

Hij probeert te zeggen: minder allochtonen in Nederland. :D

Meer allochtonen in je buurt betekend automatisch meer criminaliteit? Jammer dat mensen nog zo kortzichtig kunnen zijn.

En wat is daar kortzichtig aan, CBS heeft bakken met cijfers die dat bevestigen.

Blijf maar lekker klagen over allochtonen die niet integreren terwijl je ze tegelijkertijd vermijdt.

Ik vermijd problematische mensen. En het is een statistisch feit dat allochtonen vaker problemen hebben en veroorzaken dan autochtonen. Wat overigens niet wil zeggen dat mensen die ik zelf ken niet beoordeel op hun gedrag eerder dan hun afkomst.

Conclusie van niks over die verdraagzaamheid, ook al zijn de cijfers wel opvallend. Allochtonen wonen nou eenmaal vaak geclusterd bij elkaar terwijl er in Den Haag ook genoeg wijken zijn waar je amper een allochtoon vind. Dan is het ook wel logisch dat veel Hagenaars aangeven dat ze amper klagen over allochtonen in hun wijk. Van die 7 Turken en 1 Marokkaan in mijn wijk weet ik niet eens waar ze wonen, daarvoor is de wijk te groot en vallen ze te weinig (of niet) op.

datzelfde merk ik hier ook op; we hebben praktisch geen overlast van turken en marokkanen..............alleen maar Antillianen hier die alles verpesten!

wie gaat er dan ook op Curacao wonen/werken...........??
:D:D:D

datzelfde merk ik hier ook op; we hebben praktisch geen overlast van turken en marokkanen..............alleen maar Antillianen hier die alles verpesten!

wie gaat er dan ook op Curacao wonen/werken...........??
:D:D:D

Hahaha, trouwens klusmier zoals hier in Nederland alles met een kleurtje meteen een allochtoon is ben jij natuurlijk in Curacao de allochtoon. Krijg jij nu ook de schuld van alle criminaliteit aldaar?????

Terug
Naar boven