MuscleMeat

22% NL ouders tegen gemengd huwelijk

ik ben maar tegen 2 dingen in de maatschappij
nml tegen de rassen discriminatie en tegen de n*gers

Het zal me aan de reet roesten. Ik blijf kinderloos maar een kind van mij zal zelf ook al een mixje zijn.

Waar de roep naar raspuurheid toe kan leiden weten we nog wel van een jaar of 70 terug.

Ik zou niet willen dat mijn dochter thuiskomt met een asociale luie n*ger zonder werk en opleiding. Net als een asociale Marokkaan, die 24/7 op straat hangt en het stereotype VMBO tuig vertegenwoordigd. Maar ik zou ook niet willen dat ze thuiskomt met een of andere Haagse tokkie, met een vette mat, armbanden, oorbellen en een IQ van een stofzuiger. Of een superdude met blond haar en blauwe ogen, die zijn wijsvinger niet van zijn middelvinger kan onderscheiden en de hele dag op een scooter staat te blazen op de hoek van straat met zijn ffffffffriends.

Afkomst maakt mij dus niets uit. Het gaat erom hoe die persoon zich gedraagt tegenover mijn dochter, haar omgeving en zijn eigen omgeving.

Religie vind ik overigens wel een kwalijke zaak. Ik zou niet willen dat mijn dochter haar vrijheden opgeeft om de vrouw van een moslim/christen/jood of wat dan ook te worden.

Als ik een dochtertje zou hebben die met 1 van deze thuis komt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan heeft ze 1 groot probleem.. En die mocro ook als ze haar aanraakt.

Maar als het gewoon een normale jongen is zoals 1 van mijn beste vrienden(die marokkaans is en een universitaire opleiding volgt), dan zou ik het helemaal niet erg vinden.

pff ik zou er nix op tegen hebben maarja sommige mensen zijn nu eenmaal bekrompen.

Alleen het Arische ras is welkom in mijn huis!

Beter trouwen mijn kids later gewoon binnen de familie, dat is wel zo "veilig" :thumbs:

hangt af van de persoon zelf. Een "wallah"-moslim of "thug life"-n*ger die nog niet eens deftig de taal kan spreken krijgt een .38 full metal jacket door de kop en een welkomstbadje in zoutzuur.

Iemand die kan bewijzen "ik heb klasse en respect", no problemo.

Hangt van de leeftijd af, onder 18 mag je als ouder nu eenmaal je kind nog de les lezen. Moet er persoonlijk niet aan denken dat ik een dochter zou hebben die met een radicale moslim thuiskomt, dan heb je toch wel zwaar gefaald als ouder. Maar verder zou het mij meer gaan om het huidige niveau van de persoon, dan om de afkomst.

Denk dat er weinig ouders blij zullen zijn als hun kroost thuiskomt met een extremist (welke richting ook). Of je moet natuurlijk zelf extremist zijn en blij zijn dat je samen met je schoonzoon kan keuvelen over de jihad of de verdiensten van Adolf.

Schokkend nieuws, 22 % maar ! het word tijd dat de nederlandse ouders op een woensdag of donderavond bijles krijgen over de extreme gevolgen van rassenmenging, dit gaat echt de verkeerde kant op.

78% is de mix van de extreme moslims en hun linkse slavenaanhangers.

Denk dat er weinig ouders blij zullen zijn als hun kroost thuiskomt met een extremist (welke richting ook). Of je moet natuurlijk zelf extremist zijn en blij zijn dat je samen met je schoonzoon kan keuvelen over de jihad of de verdiensten van Adolf.

Samen naar het Horst Wessel lied luisteren. Lijkt me een mooie band die je met een schoonzoon kunt hebben :)

Waarom wil je geen kinderen Eric?

Het kan me weinig schelen, als de persoon maar een acceptabel niveau van intelligentie heeft en zich niet inmengt met extreme ideetjes.

Terug
Naar boven