XXL Nutrition

22% NL ouders tegen gemengd huwelijk

Ik hoop dat mijn toekomstige kind (kinderen wat mijn vriendin betreft..) thuiskomt met een ontwikkeld en open minded persoon, een persoon die openstaat voor ontwikkeling. Afkomst of religie maakt mij geen reet uit.

Ik snap het probleem niet. Uiteindelijk zijn we allemaal een mengelmoes, we zijn bastaarden. Niemand is puur zuiver ras. Dat is één.
Ander punt is, Turken worden wel gerekend tot niet-Westers, maar ze behoren wel tot het Kaukasisch ras. Kaukasisch betekent: blanke ras/europees.
Kortom, verwarring alom...

Ik hoop dat mijn toekomstige kind (kinderen wat mijn vriendin betreft..) thuiskomt met een ontwikkeld en open minded persoon, een persoon die openstaat voor ontwikkeling. Afkomst of religie maakt mij geen reet uit.

Ontwikkeld en open minded icm religie? Vreemd.

En wat als het een cutler/arnoldfan is? :D

Oordelen op afkomst... Mensen zouden eerder eens moeten afgaan op openheid/relaxtheid en iq, zou een hoop debielen schelen ;)

Ontwikkeld en open minded icm religie? Vreemd.

Ja, ze bestaan. Er zijn legio religieuze mensen met een kritische en relativerende geest. Omdat jij ze niet tegen komt of te gesloten bent om ze te herkennen wil nog niet zeggen dat de combinatie niet bestaat.

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

En wat als het een cutler/arnoldfan is? :D

Dan heb ik gefaald als vader.

Terug
Naar boven