Fitness Seller

Allochtonen sleuren homo van catwalk in Amsterdam

Kijk ze hier gelijk allemaal afreageren op de moslippen! Tss... Wie weet was het wel een vieze homo die iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalde.

Ik zie toch duidelijk het woord allochtonen staan, en daarbij is de kans heel groot dat het gewoon marokkanen waren, of 1 van die homo's had een zakje wiet van een stel antillianen gejat, maar dat denk ik niet.

K*t buitenlanders altijd !!

Ik zeg : iedereen met een kleurtje eruit !!

Mag wel indien dit niet in een Islamitisch land is en degene die homo is geen moslim is ;) . De koran geldt alleen als wet in een islamitisch land.

In Nederland is de koran geen wet en een moslim zou dus hier ook als homo doorkunnen.

K*tnegers!

Alle islamieten eruit!

Dan doe ik ook maar mee:

K*thomo's!

Alle janetten eruit!

wij moeten respect tonen voor hun
en zelf tonen ze geen respect naar andere toe
terug sturen die handel

Mag wel indien dit niet in een Islamitisch land is en degene die homo is geen moslim is ;) . De koran geldt alleen als wet in een islamitisch land.

In Nederland is de koran geen wet en een moslim zou dus hier ook als homo doorkunnen.
Zo hebben radicale imams het in Nederland anders niet begrepen... ze stoken die jongeren op om homo's te haten.

Wat ik nu niet begrijp.
Het is maar een heel klein groepje word er altijd beweerd.
Kleine groep die het voor de rest verpest.

Pak dat groepje op en zet ze op een eiland (Ameland ofzo). Bewaak ze en klaar!

Wat ik nu niet begrijp.

:roflol:

Dan heb je denk ik alle eilanden nodig en mag je nog niet klagen als het allemaal past.;)

Wat ik nu niet begrijp.

Stuur ze dan meteen terug naar eigen land, anders kost 't nog geld ook.

Bommetje erop en we waren alweer heel wat allochtonen en homo's armer... een win-win situatie.
Ter bevordering van de homo-tolerantie... jesus... ze moeten die abnormale bende nog veel meer promoten :rolleyes:

het is misschien niet zo netjes gebeurt, maar homo's moeten geweerd worden uit de maatschappij...........ziekelijke gasten zijn het die ook nog eens proberen op een welhaast extremistische wijze ( lees: terroristische) hun ziekte te verspreiden!

nogmaals: homo's worden niet zo geboren, ze worden GEMAAKT!!

ik weet dat dit schokkend is , maar dit is dus mijn mening!
;)

het is misschien niet zo netjes gebeurt, maar homo's moeten geweerd worden uit de maatschappij...........ziekelijke gasten zijn het die ook nog eens proberen op een welhaast extremistische wijze ( lees: terroristische) hun ziekte te verspreiden!

nogmaals: homo's worden niet zo geboren, ze worden GEMAAKT!!

ik weet dat dit schokkend is , maar dit is dus mijn mening!
;)

Ik zei het al eerder. Net zo gek in zijn hoofd als cirkel.

Terug
Naar boven