MuscleMeat

Allochtonen sleuren homo van catwalk in Amsterdam

het is misschien niet zo netjes gebeurt, maar homo's moeten geweerd worden uit de maatschappij...........ziekelijke gasten zijn het die ook nog eens proberen op een welhaast extremistische wijze ( lees: terroristische) hun ziekte te verspreiden!

nogmaals: homo's worden niet zo geboren, ze worden GEMAAKT!!

ik weet dat dit schokkend is , maar dit is dus mijn mening!
;)

Please hang yourself, ****ing weirdo.

het is misschien niet zo netjes gebeurt, maar homo's moeten geweerd worden uit de maatschappij...........ziekelijke gasten zijn het die ook nog eens proberen op een welhaast extremistische wijze ( lees: terroristische) hun ziekte te verspreiden!

;)

haha, homo's also belong to jezus ;)

Please hang yourself, ****ing weirdo.

Ik zei het al eerder. Net zo gek in zijn hoofd als cirkel.

iedereen heeft toch recht op het verspreiden van zijn mening: recht van vrije meningsuiting!

heb daar dan maar respect voor.................misschien komen we elkaar nog weleens tegen in real-life..............
:D

haha, homo's also belong to jezus ;)
in de Bijbel staat dat homo zijn een demoon is..........dat wordt absoluut niet door Jezus geaccepteerd!

als christen heb ik alle mensen lief, maar zijn daden mag ik afwijzen wanneer het niet strookt met mijn geloof!
;)

;)

;)

Waarom is de neg karma eigenlijk afgeschaft?

;)

Goeie mening :thumbs:

Sick ****!

iedereen heeft toch recht op het verspreiden van zijn mening: recht van vrije meningsuiting!

heb daar dan maar respect voor.................misschien komen we elkaar nog weleens tegen in real-life..............
:D

in de Bijbel staat dat homo zijn een demoon is..........dat wordt absoluut niet door Jezus geaccepteerd!

als christen heb ik alle mensen lief, maar zijn daden mag ik afwijzen wanneer het niet strookt met mijn geloof!
;)

;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Wel grappig dat die christelijke kerkeleiders niet van die lieve kleine knullen kunnen afblijven Klus;)

Heb niks met homo's, ook niks tegen ze.
Leven en laten leven:D

omwille van dit soort topics waarbij IEDEREEN het recht moet hebben om zijn/haar mening te kunnen ventileren!
:thumbs:

Mening is prima, maar dan moet je niet gaan roepen dat een homo niet zo geboren wordt.

Dat is namelijk onzin verkondigen en dan is neg karma geven prima.

Wel grappig dat die christelijke kerkeleiders niet van die lieve kleine knullen kunnen afblijven Klus;)

Heb niks met homo's, ook niks tegen ze.
Leven en laten leven:D

Precies, een beetje nadenken voordat je wat zegt, je zit hier niet bij een sekte.

Dat mag indien in een land homo's niet getolereerd worden en in de meeste plaatsen in Nederland (althans hier in de regio) is dat nog steeds zo.... en maar goed ook.
Geen idee waar je dat haalt. De meerderheid van de politieke partijen tolereren homocoïtusualiteit volledig en die zijn verkozen door een meerderheid van de bevolking. Ik zie ook niet echt in hoe iemand er een probleem mee kan hebben dat twee volwassen mensen voor elkaar kiezen (ongeacht het geslacht), dat is hun keuze en daar heeft de samenleving zich niet mee te bemoeien. Wel vind ik dat die personen dan ook niet moeten eisen dat ze 100% evenveel of zelfs meer rechten verdienen dan een hetero koppel. Huwelijk vind ik geen probleem maar adoptie voor homo's gaat mij wel te ver.

Maar om terug te komen op je reply: haat verspreiden en discrimineren mag dus wettelijk gezien niet.

Nou, is er toch iets dat ze goed kunnen. :)

Grappige is dat wanneer 2 vrouwen met elkaar bezig zijn geen enkele mens het volgens mij afkeurd:D

Terug
Naar boven