AndroidHealthClinic

Allochtonen sleuren homo van catwalk in Amsterdam

damm, hoe sneu weer dit.

Net zoals extreem-rechtsen, houden moslims ook niet van homo's

@klusmier: ik hoop dat je aids krijgt. Ik weet dat het extreem klinkt, maar het is mijn mening. :x

iedereen heeft toch recht op het verspreiden van zijn mening: recht van vrije meningsuiting!

heb daar dan maar respect voor.................misschien komen we elkaar nog weleens tegen in real-life..............
:D

in de Bijbel staat dat homo zijn een demoon is..........dat wordt absoluut niet door Jezus geaccepteerd!

als christen heb ik alle mensen lief, maar zijn daden mag ik afwijzen wanneer het niet strookt met mijn geloof!
;)

;)

De bijbel is jouw waarheid. Homofielen worden als homofiel geboren en er is niets mis met ze.

Net zoals extreem-rechtsen, houden moslims ook niet van homo's

allebei achterlijke denkwijzen, niet om de islam af te kraken, maar als je haat creeert tegen zoiets als coïtusuele geaardheid iets wat iemand anders geen moer aangaat dan ben je knap achterlijk.

Aids is zeker ook onstaan door het coïtusuele gedrag van homo's? of niet klusmier?

Aids is zeker ook onstaan door het coïtusuele gedrag van homo's? of niet klusmier?

Dat hoef je hem niet meer te vragen hoor, dat heeft hij al meerdere keren willen bewijzen, ik vind dat dit soort extremisten ook een ban moeten krijgen, die horen hier niet thuis.

Dat hoef je hem niet meer te vragen hoor, dat heeft hij al meerdere keren willen bewijzen, ik vind dat dit soort extremisten ook een ban moeten krijgen, die horen hier niet thuis.

Nou een ban vind ik te ver gaan, daar hoor je mij niet over. Afgezien van dat irritante (mijn mening) christelijke gewauwel vind ik klusmier absoluut ook goede posts hebben.

En als je nou die bijbel goed door zou lezen, dan staat er nergens in dat homocoïtusualiteit niet mag, alleen dat mensen niet tegen hun natuur in mogen gaan. Als het jouw natuur is om op mensen van hetzelfde geslacht te vallen...

(volgens grevo vriendin van me btw )

kunnen ook alleen maar moslims zijn.

ik walg ook van homo's die ermee te koop lopen maar het is diep triest alsje zo iemand mishandeld zonder aanleiding. natuurlijk waren hun met 30 man ofzo anders durven ze geen poot uit te steken.

het is misschien niet zo netjes gebeurt, maar homo's moeten geweerd worden uit de maatschappij...........ziekelijke gasten zijn het die ook nog eens proberen op een welhaast extremistische wijze ( lees: terroristische) hun ziekte te verspreiden!

nogmaals: homo's worden niet zo geboren, ze worden GEMAAKT!!

ik weet dat dit schokkend is , maar dit is dus mijn mening!
;)

Misschien moet je eens je kachel met de bijbel aanmaken ipv de bijbel te lezen. Islam en christendom is een geloof, dat kun je beter haten.

Ik zou het liever willen dat HLN het over 'moslims' heeft en niet over 'allochtonen'.

iedereen heeft toch recht op het verspreiden van zijn mening: recht van vrije meningsuiting!

heb daar dan maar respect voor.................misschien komen we elkaar nog weleens tegen in real-life..............
:D

in de Bijbel staat dat homo zijn een demoon is..........dat wordt absoluut niet door Jezus geaccepteerd!

als christen heb ik alle mensen lief, maar zijn daden mag ik afwijzen wanneer het niet strookt met mijn geloof!
;)

;)

je mening mag je uiten ja, maar niemand discrimineren of de grond instampen met je mening

enne Fock jezus. hoere kind dat het is.

Oeh nou zeg ik iets vervelends, excuses.

Mensen die zo gelovig zijn dan jou klusmier, zijn mi niet goed in hun hoofd. Ze zijn mentaal te zwak om in zichzelf of in hun medemens te geloven. Gelovigen zoals jou handelen uit een boek( waar niks van klopt) en denken zelf nergens over na. Ik vind dat persoonlijk een ziekte en zwaargestoord. Aju met de paraplu en verder no offence.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven