marjolein46
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen heeft toch recht op het verspreiden van zijn mening: recht van vrije meningsuiting!
heb daar dan maar respect voor.................misschien komen we elkaar nog weleens tegen in real-life..............
in de Bijbel staat dat homo zijn een demoon is..........dat wordt absoluut niet door Jezus geaccepteerd!
als christen heb ik alle mensen lief, maar zijn daden mag ik afwijzen wanneer het niet strookt met mijn geloof!
![]()
Net zoals extreem-rechtsen, houden moslims ook niet van homo's
Aids is zeker ook onstaan door het coïtusuele gedrag van homo's? of niet klusmier?
Dat hoef je hem niet meer te vragen hoor, dat heeft hij al meerdere keren willen bewijzen, ik vind dat dit soort extremisten ook een ban moeten krijgen, die horen hier niet thuis.
Aids is zeker ook onstaan door het coïtusuele gedrag van homo's? of niet klusmier?
aids is ook een demonische kwaal, veroorzaakt door satan die heerst op deze wereld.......
Stuur ze dan meteen terug naar eigen land, anders kost 't nog geld ook.
@klusmier: ik hoop dat je aids krijgt. Ik weet dat het extreem klinkt, maar het is mijn mening.![]()

Net zoals extreem-rechtsen, houden moslims ook niet van homo's
@klusmier: ik hoop dat je aids krijgt. Ik weet dat het extreem klinkt, maar het is mijn mening.![]()
het is misschien niet zo netjes gebeurt, maar homo's moeten geweerd worden uit de maatschappij...........ziekelijke gasten zijn het die ook nog eens proberen op een welhaast extremistische wijze ( lees: terroristische) hun ziekte te verspreiden!
nogmaals: homo's worden niet zo geboren, ze worden GEMAAKT!!
ik weet dat dit schokkend is , maar dit is dus mijn mening!
![]()
aids is ook een demonische kwaal, veroorzaakt door satan die heerst op deze wereld.......
vuile christenhond !
Theïsmen zijn zowiezo voor de mentaal zwakkere !
iedereen heeft toch recht op het verspreiden van zijn mening: recht van vrije meningsuiting!
heb daar dan maar respect voor.................misschien komen we elkaar nog weleens tegen in real-life..............
in de Bijbel staat dat homo zijn een demoon is..........dat wordt absoluut niet door Jezus geaccepteerd!
als christen heb ik alle mensen lief, maar zijn daden mag ik afwijzen wanneer het niet strookt met mijn geloof!
![]()