AndroidHealthClinic

Alpha pharma parabolin

Armyofone92

Dutch Bodybuilder
Waardering
79
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
8%
Hey Guys ,

Ik heb deze gisteren binnengekregen , heb deze eerder gehad alleen nu bij een nieuwe supplier.
Ik heb de codes ingevoerd en alles checkte uit , alleen heb gehoord van mensen en gelezen dat alpha pharma ermee gestopt is dus vandaar dat ik jullie mening wil. Batch pb1309 en gemaakt op 12/2013 .
Alvast bedankt mannen !

image.jpg

Pics or didn't happen. Als je dit soort uitspraken niet kan ondersteunen met relevante stukken, dan sta je wat mij betreft in dezelfde categorie als de dealertjes die bepaalde merken proberen te hypen (en andere merken rep's proberen te vernaggelen ten behoeve van eigen handel).

zolang er geen bewezen fakes verschijnen van een merk, hoeft er toch ook geen topic gestart te worden of dit echt of nep is?

is doen de meeste het alleen om te laten zien dat ze aan bepaalde spullen kunnen komen zodat er potentiële klanten melden via je PB???

Zijn er fakes van AP: Ja en hoe weet ik dat?
Maatje van me zijn coach is the big Dennis James, zat zijn hele voorbereiding op AP, 2 weken voor zijn wedstrijd gaat hij naar Dennis James zelf en het eerste wat die zegt is "your gear is fake, on the cycle I 've put you on your muscles should burst out of your skin, but you look so flat as shit." Dus zijn er fakes van AP: Ja

---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

En alle codes klopten met de anti counterfeit op hun site, dus geen garantie.

ik ga vandaag ook beginnen met AP para, ben benieuwd...

Maatje van me zijn coach is the big Dennis James, zat zijn hele voorbereiding op AP, 2 weken voor zijn wedstrijd gaat hij naar Dennis James zelf en het eerste wat die zegt is "your gear is fake, on the cycle I 've put you on your muscles should burst out of your skin, but you look so flat as shit." Dus zijn er fakes van AP: Ja

---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

En je weet dat allemaal zeker en neemt t aan als een feit omdat...? Misschien vrattie wel niet.

Nah, mij te kort door de bocht.

• Topic Starter Topic Starter
En je weet dat allemaal zeker en neemt t aan als een feit omdat...? Misschien vrattie wel niet.

Nah, mij te kort door de bocht.

Ik ben Nu 8 amps verder en ben zoiezo overtuigd dat mijn para's echt zijn . Mijn armen lijken wel op knappen heel de dag , lichte krachttoename en vasculariteit is zwaar aanwezig , zal Ff Pic posten gisteren genomen.
Of er fakes zijn , dat kan best maar ap zegt zelf ook ; amps dat zonder doosje in je handen komt kunnen fake zijn en gebruik ze niet . Dat code systeem kan omzeild worden vandaar dat dat geen garantie is , maar mijne zijn real

image.jpg

Ik ben Nu 8 amps verder en ben zoiezo overtuigd dat mijn para's echt zijn . Mijn armen lijken wel op knappen heel de dag , lichte krachttoename en vasculariteit is zwaar aanwezig , zal Ff Pic posten gisteren genomen.
Of er fakes zijn , dat kan best maar ap zegt zelf ook ; amps dat zonder doosje in je handen komt kunnen fake zijn en gebruik ze niet . Dat code systeem kan omzeild worden vandaar dat dat geen garantie is , maar mijne zijn real

Wat voor een gordijn is dat man ???

Komt uit thailand .

---------- Toegevoegd om 05:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:09 ----------

Komt uit thailand:D

Daar wordt het geproduceerd.
Maar de verdeler Europa gaat via Griekenland en dit ligt stil.

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Wat een gezwets.....Er is nog niemand die heeft kunnen laten zien dat er fakes zijn ....

Niet als je je dr gewoon niet aan houdt.

Kheb hier nog nooit iemand zien of horen klagen over AP. Ik zou wel gek zijn als ik alle positieve ervaringen negeer voor 1 horen-van verhaal.

Er is natuurlijk altijd een eerste keer dat iets (een merk) gefaked wordt wellicht, maar als de codes kloppen zie ik niet in waarom je op basis van zon verhaal zou panieken.

Is niet van horen zeggen heb hem zelf gesproken. Heeft ook de npc meegedaan. Geloof me vrij hij hield zich strikt aan zen voeding.

Onset van sides als slecht slapen, gekke dromen en zweten als een malle is best wel kort bij tren. Tenminste, wat mij opgevallen is.

Echte AP komt uit india en is gewoon goed spul. Zoals Cools eerder in een ander topic aangaf zijn er ook chinese fakes, simpel te checken want die codes werken niet op de check alpha site.

Terug
Naar boven