Fitness Seller

Als je de VS nog niet genoeg haat, hier zijn nieuwe pics van Abu Ghraib (NSFW)

De USA zal ik er overigens niet door haten. Genoeg inwoners die deze oorlog niet gewild hebben en nog meer inwoners die niks van doen hebben met folteringen, pesterijen of andere wandaden. USA is een prima land in veel opzichten.

De USA zal ik er overigens niet door haten. Genoeg inwoners die deze oorlog niet gewild hebben en nog meer inwoners die niks van doen hebben met folteringen, pesterijen of andere wandaden. USA is een prima land in veel opzichten.

I agree. Spijtig genoeg nu niet president.

Ben eens benieuwd of er na de verkiezingen een andere aanpak komt van Irak (al vrees ik dat het kwaad reeds is geschied).

Heel de situatie doet me een beetje denken aan opvolgende president Johnson na de moord op JFK: dan wil je al eens iets goed doen (remember the Great Society !) en dan zit je met een miljardenverslindende oorlog in Vietnam waardoor je je welvaartsmaatschappij niet kan verwezenlijken. En het beste van al; dan moet je het ook nog tegen de broer van JFK opnemen achteraf (NB die ook werd vermoord)

Heb veel contact met amerikanen met allerlei functies ook in het leger. Hun reactie : Wat verwacht je als je kinderen daarheen stuurt ?

Niemand van mijn amerikaanse vrienden is blij met Bush of met de situatie in Irak.

Triest, ik hoop alleen dat de iraqis voor meer rouwende families van usa soldaten zullen zorgen

Agree.

Toch heeft een overgroot deel van de Amerikanen Bush herkozen , iets wat ze dan wel weer kwalijk genomen kan worden.

Laatst bewerkt:
Agree.

Toch heeft een overgroot deel van de Amerikanen Bush herkozen , iets wat ik ze dan wel weer kwalijk genomen kan worden.
Op dat moment wist men nog niet dat Bush zo ver zou gaan...of dat hij zo onbekwaam is.

Als de Vlamingen geweten hadden dat onze bijna-ex-premier Verhofstadt een volksverrader is hadden ze ook nooit op hem gestemd ;)

America **** Yeah...

Agree.

Toch heeft een overgroot deel van de Amerikanen Bush herkozen , iets wat ik ze dan wel weer kwalijk genomen kan worden.

Kerry - Bush was iets van 48% - 50,7%. Dan is dan wel een meerderheid maar niet de overgrote meerderheid natuurlijk. Daarbij komt nog dat je als rechtse kiezer weinig keuze hebt, je gaat niet even op Kerry stemmen omdat je Bush niks vind. Dan kiezen velen toch voor een Republikeinse kandidaat.

Dit is ronduit schandaling. Maar om nu meteen een heel land te veroordelen. Gezien de macht die de USA heeft, doen zij het best goed.

Triest, ik hoop alleen dat de iraqis voor meer rouwende families van usa soldaten zullen zorgen

Spiertje,

niet overdrijven he.

ik ben het ook niet eens met de politiek van de USA

maar om daarmee al die jongens die ginder zitten een bodybag te wensen, neen dat vind ik te ver gaan.

Niks peace, keer jij maar lekker je andere wang toe als jij je daarzonodig toevoelt

Ik ben voor vrede.

Alleen hebben sommige mensen wat hulp nodig.

Ben niet zo'n Ghandi type wat dat betreft.

maar ik heb er wel enorm respect voor, het systeem van de burgerlijke ongehoorzaamheid.

Kerry - Bush was iets van 48% - 50,7%. Dan is dan wel een meerderheid maar niet de overgrote meerderheid natuurlijk. Daarbij komt nog dat je als rechtse kiezer weinig keuze hebt, je gaat niet even op Kerry stemmen omdat je Bush niks vind. Dan kiezen velen toch voor een Republikeinse kandidaat.

Et voilà,

dat is inderdaad de samenvatting van de oorsprong van de Amerikaanse buitenlandse politiek de laatste 8 jaar...

Beetje respect voor hun werk op z'n minst.De amerikanen in amerika zijn heel anders.In een oorlog is de situatie anders.
In welk opzicht zijn ze anders, kleine kinderen die net kunnen praten spreken er al over kamelneukers en moslimtuig.
En nu moet ik medelijden krijgen met die mensen die daar zitten?
Mensen die weet niet wat allemaal op hun kerfstok hebben en die indien ze vrij
waren elk ogenblik met een bom x aantal onschuldigen zouden doden... NOT
Eerder verlmeld waren dit millitairen welke slechts hun werk deden. Daarbij gebruiken de Amerikaanse soldaten dezelfde gruwelijkheden gericht op de burgerbevolking.
Beetje dom van haar om zo op de foto te gaan staan.Maar om dan de vs te haten ? alle mensen in oorlogen worden gek en kunnen rare dingen gaan doen.Of denk je soms dat die dode die daar ligt het niet verdient ? of denk je dat hij een lievelingetje is geweest.
Ik denk dat jij ook geen lieverdje bent geizen je terroristen als Wilders en Bush steunt.
Tis dat er in die landen geen digitale camera's zijn, de media niet zo uitgebreid is dat
we de stunten niet zien die ze op hun eigen volk uithalen. Denk dat een Amerikaan
nog zachtaardig is tegenover een gevangenis-martelaar uit het moslim rijk.
Gevangenismartelaar, hier gebeurd hetzelfde als na afloop van de 2e wereldoorlog, een hetze gericht op het overwonnen systeem, schijnprocessen en onder marteling verkregen getuigenissen.
Het zijn bad guys want anders hadden ze daar niet gelegen.
En dat zeg je nog steeds na zoveel reacties die je proberen uit te leggen hoe het werkelijk zit?
Niet alle landen hebben deze ondertekend.
Nieuws pics in de zin van nog niet vertoond, niet nieuw in de zin van recent. Dit zijn de pics uit de eerdere serie waar al dit soort wandaden werden getoond. Oorlog haalt het slechtste in mensen naar boven, dat is wel duidelijk.
Niet eens, oorlog schijdt de sterken van de zwakkeren en in deze situatie zijn de Amerikanen overduidelijk de zwakkeren gezien hun handelswijze.
I don't give a **** about it. Waar is de CONTEXT!!!!!!

Dit is intimidatie tegenover de terroristen die met zelfmoordaanslagen, bermbommen en ander grof geweld heel wat kwaad bloed hebben gezet. Om maar niet te spreken van de onthoofdingen.... en martelingen van gevangen gemaakte Amerikaanse soldaten en burgers.

Waarom beginne die "mensenrechten activisten" daar niet eens over?

Als de wereld het gevaar van de Islam niet snel onderkend zal er nog veel meer bloedvergieten volgen.
Islam is geen gevaar, slecht mensen die niet om weten te gaan met huhn religie.
Het is niet goed te praten dat een moderne strijdmacht zo met zijn gevangenen omgaat, daarin geef ik je gelijk. Het had ook niet mogen gebeuren.
Aan de andere kant is het ook zo dat wanneer Amerikanen/westerse mensen in de handen van de 'vijand' vielen ze een gruwelijke dood tegemoet gingen.
Ik ben ervan overtuigd dat wanneer de islamieten op een andere manier oorlog hadden gevoerd de Amerikanen dit ook hadden gedaan.
Nu is het meer een soort 'oog om oog, tand om tand' situatie geworden.
Pardon, Amerika is hiermee begonnen daar ben je je van bewust?
wel vreselijk hoor deze beelden.

Beter nuken die handel, is minder erg.

deze beelden boeien niet, wel een aap minder.. dat wel :)
Achterlijke opmerking.
welke "hippie" veroorzaakt een oorlag in irak ?
Bush.
pleur op racist ! , wat heb je tegen Amerikanen ? , niet alle amis's zijn de "bozen"
Nee, helaas is dat maar 1 op de miljoen.
Waarom een land verdedigen dat de wereld probeerd te domineren en de afstammelingen herbergt van linkse imperialisten die een bevolkinggroep uitgemoord hebben?
jammer dat jij je ook altijd door emoties laat bevangen. het is het beste als iedereen met zn poten van elkaar af zou blijven.
Wet der natuur.

Da's toch 1/2 van de bevolking. Dus 1/2 heeft Bush toegestaan nog eens 4 jaar te laten regeren dit terwijl het voor velen toen al duidelijk was dat deze man niet capabel genoeg was.

Alleen op iemand stemmen omdat hij republikein is terwijl je weet watvoor een zooitje hij ervan maakt tja......

Imo valt ze dan toch wel wat kwalijk te nemen.

Heb veel contact met amerikanen met allerlei functies ook in het leger. Hun reactie : Wat verwacht je als je kinderen daarheen stuurt ?

Niemand van mijn amerikaanse vrienden is blij met Bush of met de situatie in Irak.
Euhm dat ze misschien zich aan de regels houden/niet folteren.
Als ze dat bedoelen (goedpraten).

Als je kinderen daarnaar toe gestuurd worden dan hadden die kinderen maar geen soldaat moeten worden. In Amerika kun je er redelijk zeker van zijn als je soldaat wordt je ooit es naar het front moet gaan. Niet zoals de Belgen die beetje gaan vliegen, en de leukste bar van Afghanistan gaan openhouden.

Terug
Naar boven