XXL Nutrition

Als je er één moest kiezen...

FraGGo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
In deze thread kan je 1 film en 1 muzieknummer posten dat je helemaal geweldig vindt.
Ik weet dat het moeilijk is om er maar één te mogen kiezen... maar ehm... pech, doe maar heel erg je best :P

Mijn keuze:
Film: Léon
Nummer: Darude - Feel the beat

Damn wat ik heb ik daar een lol mee gehad :)

Het is misschien leuk als je niet iets post wat al geweest is omdat we anders wel heel veel Matrixen enz zullen krijgen.

Ok dan, ik kan eigenlijk niet 1 titel noemen, want r zijn zo veel gave films en vette nummers. Maarja, om onze fraggo een plezier te doen zou ik r toch maar 1 posten :)

Ok, film:

-Pulp fiction

Waarom? Omdat ik die film gewoon al zo vaak gezien hen en elke keer als ik hem weer aan zet wil ik hem af kijken. De beste dialogen die ooit in een film hebben gezeten vind ik. De film boeid gewoon zo erg, vooral de gesprekken met vincent en jules zijn echt helemaal top!

Nummer:

Slipknot - Wait and Bleed

Waarom? Omdat het gewoon zo'n lekker agressief en opgefocked nummertje is! Als ik dat luister ben ik meteen 5 keer zo sterk en 3 keer zo breed ;) Echt een super vet nummer! Zijn echt nog 100000 en 1 andere nummers die ik mega vet vind, en ik kan eigenlijk niet kiezen. Maar als het moet, dan word het dit nummer (maar dan niet de radio versie waarin die kerel niet grunt, het moet wel de orginele versie van de CD zijn!)

Film: Tripple X
Nummer: You'll never walk alone

Eigenlijk ben ik een hardstyle freak maar van dat nummer you'll never walk alone krijg ik toch wel kippenvel. Vooral als je in de arena zit, en het hele stadion tijdens een wedstrijd meezingt.

film:
American History X
nummer:
Judas Priest - Ram it down

film:American History X
nummer: Live - Heaven

The shining

Billy Jean

(hoewel ik American History X ook heel erreg stoer vond)

(en nummers honderden, maar draai billy jean toevallig en dat blijft een lekker nummer).

Film : Baraka (Geen verhaal, alleen muziek en beelden geschoten over de gehele wereld).

Nummer : Morcheeba - Way Beyond. Lekker nummer over grenzeloos spenden en de eigenlijke onzin daarvan.

Wel moeilijk kiezen tussen film, maar ik ga toch voor Scarface.

nummer, k-ci and jojo, all my life

Film:
Terminator 2

Muziek:
gamma ray - man on a mission

jopie

hmmmm .... moeilijke keuze ...

Fav. film: Training Day

Muziek: Pearl Jam : Jeremy

ps: gewoon de 2 eerste die in me opkwamen, sowieso wel 1 van men fav's allebei .

• Topic Starter Topic Starter
Training day was idd erg cool, net als pulp fiction :)
Ik zat nog te twijfelen of ik die (PF) misschien zou kiezen.
Toch maar niet gedaan... (Go Léon! :D)

hele moeilijke vraag FraGGo, maar ik ga nu uit van het nummer wat ik het meest in mijn leven heb gehoord en de film die ik het meest gezien heb:

Film: Scarface

Muziek: Monological Destruction - Ferry Salee (Gizmo)

Film: Do The Right Thing
Muziek: One - U2

Film: The Matrix Reloaded ( binnekort revolutions :) )
Muziek: The Matrix Theme

Matrix fan :)

scary movie
lady dana relax

kan zo 1-2-3 niet mijn absolute favo. film/lied bedenken dus zoiets dan maar..

Film: The usual suspects
Nummer: Faith hill - breathe

Hou echt van films waarbij je op het laatst pas doorhebt waar die over gaat.

Snapt iemand trouwens de film MULHOLLAND DRIVE???

Snap eigenlijk alle films wel, maar deze is wel echt wazig!

Film: Pulp Fiction

Muziek: Dr Dre & Snoop Dogg - Nuttin' But A G-Thang

Hhmmm.. het was meer een nr prikken uit een lijst met (te) veel mogelijkheden en hij kwam tussen 3 nummers in te staan (bovenstaande, PCP- Slaves to the Rave en Golova - Mellow Drums), maar het dichtst bij Dr Dre, dus zodoende...

Terug
Naar boven