Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Heb ik ook gedaan. En begin dr dan aan als je 16bent. Ik heb na 6maand al 38cm. En jij traint een jaar en je hebt 30cm. Dan train je ofwel niet hard genoeg of moet je dus gewoon nog een beetje wachten.
Njah kom laten we nu gewoon geloven dat het 31 is. Heb gisteren mijn vriendin gemeten die had 21 xD , volgens mij zijn de jouwe nog iets minder dan 31. En zoals eerder vermeld het is ook voor de triceps die meehelpt je arm breder te maken. Biceps krijg je wel zo'n lekkere bol van en die heb je nog niet.
Ik zou toch zoals eerder vermeld gewoon wat pompen enzo , met lichte gewichten gaan trainen. Beetje gaan werken in de bouw fso. Heb ik ook gedaan. En begin dr dan aan als je 16bent. Ik heb na 6maand al 38cm. En jij traint een jaar en je hebt 30cm. Dan train je ofwel niet hard genoeg of moet je dus gewoon nog een beetje wachten.
Je ziet maar wat je doet , maar ik ben niet onder de indruk. Leuk dat je traint op je 14de maar om daar dan hier mee te komen stoefen... Hier zitten kerel waar jouw arm 3x in kan![]()
Ja, we geloven het allemaal. En NU ga je je hele lichaam trainen en er goed bijeten.jongen, geloof je zelf nog steeds niet dat het 30 cm is :S
maar in dat jaar heb ik te makkelijk getraind.
gewoon het gewicht gepakt wat ik 20-30 x kon doen...
nu doe ik 5x5 dat helpt een stuk beter, en aan de binnenkant van mn arm zie je wel mn biceps (je hebt wel gelijk aan de buitenkant zie je het niet) maar sind 2 weken ofzo train ik vooral triceps,,,, want bij biceps heb ik last van mn rechter pols.
Misschien eet hij niet goed.
Ja, we geloven het allemaal. En NU ga je je hele lichaam trainen en er goed bijeten.

jongen, geloof je zelf nog steeds niet dat het 30 cm is :S
maar in dat jaar heb ik te makkelijk getraind.
gewoon het gewicht gepakt wat ik 20-30 x kon doen...
nu doe ik 5x5 dat helpt een stuk beter, en aan de binnenkant van mn arm zie je wel mn biceps (je hebt wel gelijk aan de buitenkant zie je het niet) maar sind 2 weken ofzo train ik vooral triceps,,,, want bij biceps heb ik last van mn rechter pols.

op mn eten letten doe ik niet (al eet ik neit vaak vet)
en ik ga wel mn hele lichaam trainen idd
ik hoop dat het resultaat geeft XD
dat kan nooit puur natuur zijn! JE gebruikt echt wel anaboluh!!kan niet met film heh
en dit was puurnatuur
jaloers?
Kijk eens aan, ook al zoon komiek.
Ik wil je niet uit een droom halen maar 30cm is dat zo geweldig dan. En ja ik weet dat je jong bent. Maar wat is je BF bijvoorbeeld?