Fitness Seller

Als je van voetbal geen benen krijgt

Demian

Huge Freak
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Hoezo hebben veel voetballers dan wel grote kuiten? Vriend van me ook, pure ecto maar wel zieke kuiten. Doet alleen voetbal...

hoe dan? is toch duursport... :)

De rest is gewoon mager, daardoor lijkt het groter? :D

Hoezo alleen duursport? Afhankelijk van jouw positie op het veld kan voetbal ontzettend explosief zijn. Sprinters hebben ook sterke benen.

http://www.kickette.com/files/2010/03/Zanettis-killer-quads.jpg[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar dan moet je niet vergeten dat deze gasten elke dag keihard trainen, en wie zegt dat ze geen leg presses doen ofzo. Niet dat ik verstand heb van hun trainings methodes maar jah.

dit zijn professioneele voetballers die trainen ook gewoon op kracht met apparaten
bij de plaatselijke fc doe je dit niet denk ik dus heb je skinny legs

• Topic Starter Topic Starter
De rest is gewoon mager, daardoor lijkt het groter? :D

Nee duidelijk niet, sommige voetballers ownen mijn kuiten terwijl die nu al boven gemiddelde van mijn soortgenoten zit ;)
Hoezo alleen duursport? Afhankelijk van jouw positie op het veld kan voetbal ontzettend explosief zijn. Sprinters hebben ook sterke benen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar dan moet je niet vergeten dat deze gasten elke dag keihard trainen, en wie zegt dat ze geen leg presses doen ofzo. Niet dat ik verstand heb van hun trainings methodes maar jah.

Die mannen doen heel veel KT, ik wil weten waarom je grote kuiten krijgt als je ALLEEN voetbal doet...

dit zijn professioneele voetballers die trainen ook gewoon op kracht met apparaten
bij de plaatselijke fc doe je dit niet denk ik dus heb je skinny legs

Vriend van me heeft ook brute kuiten als ecto voetballer?

Kuiten zijn vaak ook genetisch, verder zoals gezegd doen prof voetballers zeker ook KT, sprinten/explosieve trainingen... Bovendien groeien kuiten bij high reps vaak ook nog.

Kuiten zijn vaak ook genetisch, verder zoals gezegd doen prof voetballers zeker ook KT, sprinten/explosieve trainingen... Bovendien groeien kuiten bij high reps vaak ook nog.

Ook bij 1000 reps in een training? ;p

Ik heb het dus over de niet kt'er zoals al gezegd, ja ik ken deze mensen en ja ze hebben wel degelijk kuiten!

KT is geen vereiste, andere mogelijke oorzaken staan in post. Kuiten groeien in principe ook van vaak sprinten en explosieve bewegingen, komt zeker voor in voetbal. Maar het genetische speelt vaak ook mee. Voor optimale massa kom je er niet met voetbal alleen.

maat van me heeft betere kuiten als mij, doet alleen voetballen, feels bad!

KT is geen vereiste, andere mogelijke oorzaken staan in post. Kuiten groeien in principe ook van vaak sprinten en explosieve bewegingen, komt zeker voor in voetbal. Maar het genetische speelt vaak ook mee. Voor optimale massa kom je er niet met voetbal alleen.

Dat wou ik horen,

Thanks.

Dat je alleen maar gespierde benen zou krijgen door KT is ronduit kortzichtig (en velen op dit forum denken ook zo!). Maar benen niet apart trainen 'omdat je ze al traint met voetbal' is natuurlijk ook complete onzin.. Maar in principe zal bijna iedere vorm van sport wel supercompensatie teweeg brengen. Je lichaam past zich aan aan de prikkels die je het geeft, en die prikkels hoeven niet per se puur op hypertrofie gericht zijn om hypertrofie teweeg te brengen..

Voor hypertrofie is het natuurlijk de meest efficiënte manier te trainen voor hypertrofie. Net zoals een bokser niet gaat joggen om te leren boksen :) maar dat joggen kan dan wel weer ondersteunend zijn voor zijn sport en zijn boksen indirect verbeteren.

En benen bestaan alleen uit kuiten natuurlijk -.-

Ik ben keeper geweest, je 10jaar lang springen/duiken en explosieve bewegingen....je moet m'n quads eens zien toen ik nog alleen voetbal deed :p

Dat was geen voorbeeld, dat was een constatering. Jij constateert dat veel voetballers grote kuiten hebben, onder andere een vriend van jou. En trekt daaruit de conclusie dat benen groeien van voetbal :roflol:

Ik zeg dat benen niet alleen uit kuiten bestaan, jou conclusie slaat nergens op. Topic kan dicht.

*Ik hou me nog in, als ik echt zou zeggen wat ik hier nou van vind zou ik weer een kaart vangen :(

rare vrienden heb jij demian...

Nu een ecto vriend met grote kuiten, laatst nog een ecto maatje op 5-6% en 50kg en geen sixpack.

raar clubje bij elkaar jullie :D

OT; Heb zelf ook jaren gevoetbald, en heb daar zeker goede kuiten aan overgehouden voor toendertijd dan he... veel korte sprint training zal de truc wel gedaan hebben (was spits dus moest explosief goed kunnen presteren)

Dat was geen voorbeeld, dat was een constatering. Jij constateert dat veel voetballers grote kuiten hebben, onder andere een vriend van jou. En trekt daaruit de conclusie dat benen groeien van voetbal :roflol:

Ik zeg dat benen niet alleen uit kuiten bestaan, jou conclusie slaat nergens op. Topic kan dicht.

*Ik hou me nog in, als ik echt zou zeggen wat ik hier nou van vind zou ik weer een kaart vangen :(

En terecht, gooi jezelf alsjeblieft weg.

rare vrienden heb jij demian...

Nu een ecto vriend met grote kuiten, laatst nog een ecto maatje op 5-6% en 50kg en geen sixpack.

raar clubje bij elkaar jullie :D

OT; Heb zelf ook jaren gevoetbald, en heb daar zeker goede kuiten aan overgehouden voor toendertijd dan he... veel korte sprint training zal de truc wel gedaan hebben (was spits dus moest explosief goed kunnen presteren)

Ja ik heb een aantal ecto vrienden, is niet dezelfde overigens...
ik bedoel jij bent gewoon super gespiert met laag bf en jij hoort er toch ook bij? :D

Terug
Naar boven