AndroidHealthClinic

Als je wakker wordt als ecto

ik zou denken dat de tijd werd teruggedraaid :D

dan doe ik mee met mr o. Niemand staat droger dan mij! :D

Zou m'n wijffie ervan langs geven !! dan heeft ze weer veel te hard gezogen :D :D

ik wordt elke dag wakker met zo'n soort lichaam niet zoals hierboven gelukkig maar toch wel een beetje. en ik ben blij met mezelf:p

Volgens wordt 75% van dit forum zo wakker :D
Als ik zo wakker zou worden zou ik aan de testo sting gaan.

Ik zou in een circus gaan werken :D

Ik zou me kleden en gedragen als een superdude..

Snel naar de gym rennen.

Niks wat 1,5 jaar trainen en eten niet kan fixen ;)

IK zou zeggen dat ik dood of bijna dood ben, als ik ondek dat ik leef naar de Burger King rennen en mij bijna weer dood eten.

hoop dat een paar mensen dit gebeurt. kunnen ze zien hoe zwaar ecto's het hebben :D

Mijn gedachten: "here we go again" :meal: :lifter:

haha idd, it starts all over again.. ik zou er denk ik niet meer aan beginnen denk ik als ik over 30kg lichter wakker zou worden ofzo.. wss zou ik er wel aan gaan beginnen omdat ik dan echt diep en diep ontevreden ben maar ik zou het wel goed k*t vinden :p

ik wordt elke dag wakker met zo'n soort lichaam niet zoals hierboven gelukkig maar toch wel een beetje. en ik ben blij met mezelf:p

daar train ik voor, om blij/tevreden met mezelf te zijn. mooi als je dat bereikt hebt!

Ik word elke dag wakker als ecto, maar ik zorg er komende jaren toch écht wel voor dat er een flinke pak massa op dat framepie komt!

Terug
Naar boven