MuscleMeat

Juist ericr tegengekomen in het lokale bos

ik heb je net je 1000ste like gegeven. Mag ik nu 1 van je 72 maagden?
Ik las laatst dat maagden ook geïnterpreteerd kon worden als rozijnen. En dat Islamitische geleerden (:knipoog:) het nog steeds niet hebben kunnen ontcijferen.
Ook lullig, sta je daar met je bomgordel en je doosje Sun-maid.

:) Wat leuk, er is terug leven in de brouwerij

Bedankt, het zal moeilijk zijn maar beseffen dat een junkie alles behalve alpha is, en een goed lichaam en veel bitches hebben om te neuken en het maken in het leven, dat is wat een alphamale doet.

Verder heb ik geen werk of ben ik niet van plan naar werk te zoeken maar dat is niet omdat ik een idiote uitkeringstrekker ben maar omdat ik mn eigen business wil starten met mn kennis.

Okay, mooi verhaal. Ga je nog meer van dit soort topics maken?

Nog geen nieuw topic geopend vandaag?

Dope is op denk ik.

Wacht maar tot dat je de onderkant te zien krijgt.;)

2ebhn3b.png

• Like
Waarderingen: mat
Amphetamine? Is dat niet zwaar katabool? Waarom amphetamine laten vallen op een bodybuilding forum? Ok ik rook wel eens een jointje in het weekend maar amphetamine? Moet je daar nou mee? Ik heb daar mensen zwaar van naar de klote zien gaan en die kwamen in de meeste gevallen niet verder dan dromen van een "normaal" leven. Heb een maatje die kan niet eens meer normaal praten door die zooi. Kap er mee zou ik zeggen. Veel succes!

ik mis vooral Ruud's verjaardagen

Was zeker leuk, je kwam wel wat wazig over. Maar serieus, ik ben inmiddels gestopt met modereren i.o.m. Big T. Was eigenlijk al gestopt met posten mede door drukte op werk en prive. Inmiddels vader van een dochter van bijna 2 maanden. Gecombineerd met de drukte op mijn werk zal ik de komende tijd niet toekomen aan posten laat staan modereren.

Kan Frej het dan overnemen?

Ik ben voor.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven