- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat was zijn inkomsten bron?Ericr heeft me iig nooit een kansloze ban gegeven voor niks. In tegenstelling tot andere
Edit. Nou kraakte ik ericr zn bron van inkomsten ook niet af.
2 legends op pagina 3. Bij deze spot page 3 for sale.ja de national health service in UK is aan het privatiseren wat tot tragische toestanden leidt. Winstbejag met goede dienstverlening ivm welzijnszorg gaan simpelweg niet samen. Zeker niet een een hybrid-model waarbij het half geprivatiseerd is en half gefundeerd door de staat.
wat was zijn inkomsten bron?
Kunnen we medievil overigens niet allemaal vijf euro geven? zijn fascinatie met alpha males en lange zinnen doen mij een beetje beeta en dom voelen.
ok "rambo"
Moest jij niet laatst huilen omdat meaantje een discussie persoonlijk maakte? Jij bent ook niet de slimste he.
@marcel3000 is wel de eeuwige karmaleider imo.jaronr, marcel3000, builder B, beginner bb
gewoon nog wat namen van leden die ik mis.
ruud
mickie (onze dokter in spe, had altijd wel een antwoord op al je vragen, behalve als ze medisch van aard waren)
kzie er nog een paar over het hoofd.
Zien idd nog een aantal namen die ik herken, waar is de tijd, wanneer verandere het hier zoveel? is het hier al enkele jaren zo stil?jaronr, marcel3000, builder B, beginner bb
gewoon nog wat namen van leden die ik mis.
ruud
mickie (onze dokter in spe, had altijd wel een antwoord op al je vragen, behalve als ze medisch van aard waren)
kzie er nog een paar over het hoofd.
Alles kapot gegaan hier toen ik moslim werd.....
Altijd weer de islam!!!!!!