AndroidHealthClinic

Alternatief pull-ups

Hiro

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Over paar weken ben ik 2 maanden weg op vakantie en aangezien er geen enkele sportschool in de buurt is wil ik toch verder trainen. Daarom heb ik besloten om samen met een vriend het Navy Seal programma te volgen. :D

Helaas zit ik met het probleem dat ik nergens pull-ups kan doen.. Heb al een beetje gezocht op internet en dbb, maar kom alleen alternatieven tegen met stang of dergelijke. Mijn vraag is dus waarmee ik de pull-ups het beste mee kan vervangen in het programma?

1. Ik vertrek ook op vakantie, maar mijn hotel heeft wel een gym hahahah :D

2. Je kan gewoon aan een trap ofzo optrekken of aan een boom ...

Ziet er wel strak uit dat Navy Seals program :D

dacht in het begin, wat een watjes programma.. 3 x 3 pull ups etc.. maar het wordt heel snel heel zwaar :P

Hoe wil je die oefening vervangen zonder sportschool of materiaal dan?

Misschien is er ergens een speeltuin in de buurt met een klimrek oid waar je je kan aan optrekken. Of in je hotelkamer iets maken, maar breek de boel niet af :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal dan inderdaad maar moeten zoeken naar een klimrek etc, maar ik betwijfel of ik daar iets sterks zal vinden in de buitenlucht (ben niet bepaald ecto). Dan maar kijken voor een andere oefening. ;) Jammer genoeg komt er geen enkele rug oefening in de buurt van pull-ups.

@Ice leovince erg zware programma inderdaad, vooral tweede deel van het programma in week 6 + :D

Je kunt van die stangen kopen die je in een deurpost kunt klemmen... als je 100 kilo bent zal het je wel niet houden, maar misschien wel als je lichter bent.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier bijvoorbeeld: http://www.benifit-shop.nl/producten/krachttraining/diversen/kettler-deurrekstok

Of row's doen met iets zwaars of een dik stuk elastiek.

Of eventueel inverted rows aan de rand van de tafel of zo.

DB rows met een plastic zak met zand oid?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit nog niet ver van de 100 af en heb genoeg filmpjes gezien waar het goed fout gaat, dus stang sla ik even over denk ik :D

Inverted rows of DB rows zijn inderdaad niet zo'n slecht idee, anders moet ik maar eens gaan kloten met de koffer of keien van het strand meenemen :)

Terug
Naar boven