- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even een vraagje. Hoe kom je erachter of je holle voeten hebt? Ben een beetje op google wezen speuren maar het enige wat ik lees zegt dat je dan hamertenen of klauwtenen zou moeten hebben.
Ik vraag het me af omdat ik de oorzaak van mijn instabiliteit bij de squat probeer te vinden.
Hoorde laatst het excuus om niet te squaten... Hij vindt de houding iets wat dubieus.. Maar hij bencht ook in de smith

de TS heeft een serieuze aandoening/beperking aan zijn voeten en jullie doen alsof het iets grappigs is ? toon een beetje respect or GTFO

7. Let op je taalgebruik en wees beleefd
Op een forum hoor je eigenlijk te communiceren zoals je dat zou doen wanneer je rechtstreeks met iemand spreekt. Een goede vraag voor jezelf, voordat je iets gaat posten is dan ook: 'zou ik dit ook tegen deze persoon zeggen als hij of zij voor mij zou staan?' Op dit forum hecht de leiding zeer veel belang aan vriendelijkheid en beleefdheid. Beledigingen en provocaties worden dan ook beantwoord met een gele (waarschuwing) of rode kaart (strafpunt).
je wil het gewoon niet begrijpen of wel ?
dat je op een forum zit onder een schuilnaam betekent niet dat je alles kan zeggen en er mee weg komt of dat je geen respect meer hoeft te tonen voor mensen die serieuze problemen hebben.
even een quote van de forumregels:
mensen hun aandoeningen/beperkingen belachelijk maken vind ik niet beleefd.
zou jij het leuk vinden als jij een aandoening/beperking had en men maakt het belachelijk ?? i dont think so!
dus nogmaals toon een beetje respect.