AndroidHealthClinic

alternatieve reverse bb curl

killerbee

Competitive Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
Over laatst raadde er mij een bodybuilder aan (terwijl ik reverse preacher curls deed) om een andere variant te doen.
je houdt je handen namelijk in een haakvorm om de bb en curlt zo(dus je handen staan 90 graden tegenover je onderarmen).
Ik moet zeggen ,ik heb nog nooit zo'n harde spierpijn gehad in mijn onderarmen.Kent iemand die oefening???

Ja..ik begrijp je uitleg ook niet helemaal.

Hij bedoelt denk ik dat je een reverse grip curl doet en dan je hand voorover buigt. Zeg maar de onderste positie van reverse wrist curls.

Ik denk dat je er niet veel aan hebt en ik vraag me ook af of het wel zo fijn is voor je polsen.

Al die verschillende curls zijn zowieso overrated door sommige mensen.

ik doe ze met een dikke bar zonder mijn duim te gebruiken
works for me :D

• Topic Starter Topic Starter
Hij bedoelt denk ik dat je een reverse grip curl doet en dan je hand voorover buigt. Zeg maar de onderste positie van reverse wrist curls.

Ik denk dat je er niet veel aan hebt en ik vraag me ook af of het wel zo fijn is voor je polsen.

dat bedoel ik idd,ik voel het ook erg aan mijn polsen

In die positie kan ik mijn mand niet eens sluiten, laat staan een halter vasgrijpen.

'k Zou het ook niet doen, te blessuregevoelig voor je polsen.
Handen gewoon in lijn houden met je onderarmen.

Leg je je duim onder ipv over de barbell dan heb je meer ondersteuning en kan je ook meer gewicht nemen. Dat voel je ook in je onderarmen;)

• Topic Starter Topic Starter
ok:)

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan .

Terug
Naar boven