Fitness Seller

Altijd geslaagd

Ja ik heb dus me theorie-examen gehaald via Altidjgeslaagd en op me praktijkexamen heb ik laten zien dat ik de theorie regels allemaal ken, en aan de hand daarvan heb ik mijn rijbewijs gekregen ? Wat is hier zo fraude aan ? Heb me rijbewijs gekregen via CBR niet via altijd geslaagd he, ff voor alle duidelijkheid

Je weet dat je lang niet alle theorie met een examen mee zal maken. Maar je moet de theorie wel kennen. En je hebt niet laten zien dat je niet door fraude een theorie-examen kan halen.
Je hebt een theorie-examen gehaald op een manier dat niet toegestaan is. Dus fraude ja! Je had immers de vragen al. Wat hier fraude aan is? En dat je door blijft zeuren over je rijbewijs en CBR, dat moet je zelf weten. Daar heb ik het niet over. Het gaat over je theorie-examen!!
Ah, je had een ongeluk gehad via voorrang. Maar dat zal niet jouw fout zijn, want jij 'kent de theorieregels allemaal'

• Topic Starter Topic Starter
Je weet dat je lang niet alle theorie met een examen mee zal maken. Maar je moet de theorie wel kennen. En je hebt niet laten zien dat je niet door fraude een theorie-examen kan halen. Dus fraude ja!
Je hebt een theorie-examen gehaald op een niet manier dat niet toegestaan is. Je had immers de vragen al. Wat hier fraude aan is? En dat je door blijft zeuren over je rijbewijs en CBR, dat moet je zelf weten. Daar heb ik het niet over. Het gaat over je theorie-examen!!
Ah, je had een ongeluk gehad via voorrang. Maar dat zal niet jouw fout zijn, want jij 'kent de theorieregels allemaal'

/care, ik rijd nu gewoon auto.
Dus zie het probleem niet zo.
En heel die fraude is bullshit, said gunt iedereen auto theorie

Gun die turk gewoon dit lambo.

/care, ik rijd nu gewoon auto.
Dus zie het probleem niet zo.
En heel die fraude is bullshit, said gunt iedereen auto theorie
Ah, dus als iemand je het gunt, is het geen fraude:eek:
Ik zie het probleem wel. JIJ bent het probleem hier nu. Als jij een ongeluk veroorzaakt omdat je de regels niet goed kent, dupeer je een ander! En dat dat jou niet interesseert, laat zien dat wat voor een klein onverantwoord kotertje je bent.
Btw, ik denk niet dat Said jou dat gunt, hij denkt alleen aan zijn eigen portemonnee!

Het auto theorie examen kost 25 euro, voor 150 euro 6 keer op.
Als je het binnen die tijd niet haalt ben je het autorijbewijs niet waard en moet er gewoon een voortplantingsverbod worden opgelegd :o
Komop, wat de neuk er is er zo moeilijk aan auto theorie.

Ah, dus als iemand je het gunt, is het geen fraude:eek:
Ik zie het probleem wel. JIJ bent het probleem hier nu. Als jij een ongeluk veroorzaakt omdat je de regels niet goed kent, dupeer je een ander! En dat dat jou niet interesseert, laat zien dat wat voor een klein onverantwoord kotertje je bent.
Btw, ik denk niet dat Said jou dat gunt, hij denkt alleen aan zijn eigen portemonnee!

Nee said is gunner.
Je doet net alsof mensen die auto theorie gekocht hebben dat die helemaal geen inzicht hebben.

Ja ik heb dus me theorie-examen gehaald via Altidjgeslaagd en op me praktijkexamen heb ik laten zien dat ik de theorie regels allemaal ken, en aan de hand daarvan heb ik mijn rijbewijs gekregen ? Wat is hier zo fraude aan ? Heb me rijbewijs gekregen via CBR niet via altijd geslaagd he, ff voor alle duidelijkheid
Het verbaast me dus echt totaal niet dat jij zo'n ****ing josti bent die ze gewoon preventief een permanente rijontzegging moeten geven.

Gast, als je nog iets van waarde hecht aan je status op dit forum, stop dan gewoon met posten. Waarschijnlijk ben je daar alleen al te laat voor.

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Nee said is gunner.
Je doet net alsof mensen die auto theorie gekocht hebben dat die helemaal geen inzicht hebben.
Dus jij wilt zeggen dat je wel inzicht hebt?

:roflol: hahahahaha

Het verbaast me dus echt totaal niet dat jij zo'n ****ing josti bent die ze gewoon preventief een permanente rijontzegging moeten geven.

Gast, als je nog iets van waarde hecht aan je status op dit forum, stop dan gewoon met posten. Waarschijnlijk ben je daar alleen al te laat voor.

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Dus jij wilt zeggen dat je wel inzicht hebt?

:roflol: hahahahaha

Waarom zouden ze me rijontzegging moeten zeggen ?

Waarom zouden ze me rijontzegging moeten zeggen ?
Waz_met_jou.png

Chrisje, ritsel zo voort.

kusje
x

Ik wist nooit wat het was met die chrisje waardoor hij steeds werd genegeerd.
Nu lijkt het wel een autist met een bijzonder laag EQ.
Waz mis met jou?

Ik kan niet eens inzien waarom je de theorie niet vaardig zou willen zijn alleen voor JEZELF.

klinkt goed ben al 5x gezakt maar ben wel slim enzo doe er gewoon niet zoveel voor haha

Chrisjuh wat zeggen jouw mama & papa hiervan? Of zijn zij net zo mentaal gestoord als jou?

Lawl chrisje is op dreef :p

:roflol: @ mensen die serieus reageren...

Hoe kun je nu niet inzien dat je door hem zwaar word getrolld?

Chrisje please go

Je wilt zeggen dat ie meer dan 1700 troll posts heeft? Lijkt me stug.
Chris is gewoon een puber die aand8 wil en dat krijgt door domme reacties neer te zetten en het dan 'trollen' te noemen. Komt erop neer dat hij eigenlijk gewoon een idioot is die trollend overkomt, maar gewoon niet erg snugger is.

Hij heeft ook geen rijbewijs..

Terug
Naar boven