- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hm oke, paar vraagjes dan nog 1) Ook extra reps met een spotter? 2) Hoezo restpauze/partial reps? 3) Laten we zeggen dat een standaard borst training 4 oefeningen 4 setjes is, doe jij dan bij de push oefeningen 8 sets en de 2 iso's 4 of doe je alleen 2 push op 8 sets 4) Wat is de reden van die 8 sets?
Komt vanzelf. Hoe droger je wordt hoe harder je gaat uitzien. Droger als sommige van die gasten zal ik zeker niet worden...veel staan echt nog onder de 6% zo te zien. Ik ga gewoon zo droog mogelijk worden en zie wel waar het schip strand....het doel in cijfers is iig ca 6%.
13% is al goed. Je hebt nog ruim genoeg tijd om voor de zomer onder de 8% te komen![]()
fapfapfapfap...
ginnen macniemeer dáán?
Hoor net dat er een flurry stroopwafel is.....fapfapfap

Kan je genoeg herstellen dan als naturel met zo'n hoog volume?
Zeker als je elke set nog es tot failure gaat + soms erboven...
Ik heb dan ook nog nooit iemand gezien die dat kon accept Dorian Yates
).Net een bonus training gehad, normaal is donderdag een rustdag. Heerlijk chest geknald, alleen geen heavy weight, kan alleen in de avond goed presteren op kracht.
Als naturel moet je JUIST veel volume draien en zorgen dat je spieren nooit "niks" doen. Je moet er naar streven een spier elke 72 uur aan te pakken, optimaal is 1 keer op kracht(laag hh, toppen, PL style) en 1 keer op volume waarbij je meerdere setjes oper oefening tot failure gaat. Zal vanavond het onderzoek posten, is van Layne Norton(en die gast zorgt vor aardig brute fysieken op het podium).
Dat je als naturel niet zoveel aankan is natuurlijk ook niet helemaal waar. Een getraind persoon(en dat ben ik, en de meeste van jullie ook) heeft een veel hoger herstellend vermogen dan een ongetraind persoon(die meestal bij onderzoeken gebruikt worden) waar ook dat verhaal vandaan komt dat je veel moet rusten. Ook is elk lichaam nog eens anders waardoor er niks is dat voor iedereen geldt.
Doe wat voor jezelf goed voelt en geef daar alles in.
In de BB wereld moet je toch je eigen plan trekken. Zoek op google "vitamine C goed" of "vitamine C slecht" bij beide krijg je 1000den onderzoeken, trek gewoon je eigen plan, kies de onderzoeken uit die jou het meeste aanspreken en doe je stinkende best dan komt het allemaal goed.
Ik als genetisch faal geval moet gewoon over mijn eigen kunnen gaan om een beetje vooruitgang te boeken, dat doe ik dan ook.
Hoe ziet jou verdeling eruit dan sjap. Als je alles 2 maal per week pakt
Hier nog een geinteresseerde... Hoe ziet je trainingsschema er uit?