MuscleMeat

Always lift till failure, perfect nutriton...Don't think just DO!!

Zondag: benen
Maandag: borst-schouders
dinsdag: armen-buik
woensdag: benen-rug
donderdag: cardio of rust
vrijdag: borst-biceps
zaterdag: cardio of rust

Schouders, rug en triceps lopen voor op de rest. Rug hoef ik niet veel te trainen, zeker niet als ik 2 keer in de week DL voor benen.

Zo ziet een gemiddeld week er uit bij mij, afgelopen week had ik echter 6 keer getraint, had een extra armendagje ingelast met cardio en buik. Eigenlijk train ik gewoon op gevoel behalve benen op 2 vaste dagen. Over niet te lange tijd ga ik waarschijnlijk over op:

1: pull
2: push
3: benen
4: borst-biceps-kuiten(2e keer)
5: powerdag(DL, SQ, BP, MP.....)

Vandaag lekker vroeg naar bed en morgen als een malle benen aanpakken!!

Ga eens rap offline en naar de stad om neuqvoer te regelen.
jwz.

• Topic Starter Topic Starter
Net een mindere training gehad, m'n lichaam wilde gewoon niet, helemaal op. Ben gisteren met stacker 2 begonnen(efedra) mischien dat ik daardoor wat leeggetrokken ben. Morgen weer een dag!

Doordat het qua kracht niet wilde lukken heb ik maar in een wat hoger tempo doorgetraint, wat meer reps gemaakt en goed gefocust op m'n spieren. Quads en kuiten zijn enorm goed afgebeuld, hamstrings wat minder dus daar wordt woensdag de nadruk op gelegd.

Keep u posted...

Kan niet altijd feest zijn he, keer mindere training maakt niet uit toch.
zwaar weekprogramma als ik het zo bekijk!
stacker2 ja?

Zo, net gemeten en echt super blij met het resultaat. Binnen 3 weken 2% gedropt en 2 kilo lichter. Dit lijkt er op dat ik zelfs nog wat spiermassa gewonnen heb. Kan wel kloppen want train mezelf de t*ring...HEEERLIJK!!

Dalijk onder invloed van Crack armen buik, daarna onder invloed van GHB chickies hosselen op een feestje.

Zo, net gemeten en echt super blij met het resultaat. Binnen 3 weken 2% gedropt en 2 kilo lichter. Dit lijkt er op dat ik zelfs nog wat spiermassa gewonnen heb. Kan wel kloppen want train mezelf de t*ring...HEEERLIJK!!

Dalijk onder invloed van Crack armen buik, daarna onder invloed van GHB chickies hosselen op een feestje.

De introductiecomissie heeft 6 jailbaitjes gereserveerd voor u.

Begin er nu echt moeite mee te krijgen om geen junk te pakken, psychologisch werkt het zo goed om elke weer toe te leven naar je junkdag. Nu al bijna 4 weken geen junkfood meer op, had met mijzelf afgesproken tot carnaval niks te pakken en dat is nogsteeds de bedoeling. Ga er met carnaval wel even van genieten. Heb maar wat zoete light frisdrankjes gekocht die ik dan toch afentoe kan pakken om mijn zoetetrek te stillen.

Dalijk weer trainen, weet niet of het gaat lukken. Gisteren flink misdragen tijdens het uitgaan, geen alcohol, geen suikerhoudende frisdrank, geen junk, alleen water en 2x cola light maar wel best veel van en ander Goddelijk goedje. Ben wel een beetje gammel, mezelf gisteren toch leeg getrokken door de weinig voeding. Bij thuiskomst wel gewoon goed gegeten natuurlijk.

We gaan het zien, tot vanavond allemaal!

Pak gewoon 1 keer per week een lekkere junkmaaltijd gozer...je bent nu echt aan het overdrijven ;) Slechts 1 junkmaaltijd kan echt geen kwaad op de +50 maaltijden die je in een week eet. Doe het gewoon op de refeeddag als je daar gebruik van maakt...

Begin er nu echt moeite mee te krijgen om geen junk te pakken, psychologisch werkt het zo goed om elke weer toe te leven naar je junkdag. Nu al bijna 4 weken geen junkfood meer op, had met mijzelf afgesproken tot carnaval niks te pakken en dat is nogsteeds de bedoeling. Ga er met carnaval wel even van genieten. Heb maar wat zoete light frisdrankjes gekocht die ik dan toch afentoe kan pakken om mijn zoetetrek te stillen.

Dalijk weer trainen, weet niet of het gaat lukken. Gisteren flink misdragen tijdens het uitgaan, geen alcohol, geen suikerhoudende frisdrank, geen junk, alleen water en 2x cola light maar wel best veel van en ander Goddelijk goedje. Ben wel een beetje gammel, mezelf gisteren toch leeg getrokken door de weinig voeding. Bij thuiskomst wel gewoon goed gegeten natuurlijk.

We gaan het zien, tot vanavond allemaal!
Had je nog een chick geregeld?

Goeie manier van trainen. Train sinds een half jaar ook til failure in de cut en ook ik zie er beter uit dan ooit. Ben bijna 30 kilo lichter en zit nu rond de 12/ 13 %. Gewoon uit je comfort zone trainen en groeien zal je. Je lichaam moet een reden hebben om zich aan te passen.

Net ff weer weze stappen tussen de jailbaitjes, nu knallen!!!

ik wil een update zien met pics.

Deze man ziet er goed uit. show it

Terug
Naar boven