Hi allemaal!
Gisteravond al om 21:30 in bed beland. Klokje rond geslapen en vanochtend weer lekker getraind.
De training:
Vorige keer deadlift ook op 60kg gedaan maar bij de 3e set is altijd mijn grip weg. Vorige week kwam ik in m'n laatste set niet verder dan 6. Op verzoek van m'n coach toch maar straps gebruiken, woohooo, 12 gehaald, vanaf hier weer bouwen!
Want ik voel dat ik zwaarder kan, alleen merk ik in m'n rechterhand dat m'n grip echt verschrikkelijk is.
Altijd gezegd dat ik na m'n breuk in die hand nooit meer met handschoenen oid te gaan trainen zodat m'n grip weer terug komt, maar helaas. Dan maar zo!
Rest van de oefeningen doe ik zo veel mogelijk zonder straps. Lat pull down wel met straps gedaan en dat voelt eigenlijk ook wel heel fijn.
Vanmiddag komen opa en oma nog even langs, en vervolgens even langs een vriendin. Dan vol gas terug naar Brabant, eten halen bij de winkel, koken en chillen.
Helaas is 't weekend dan alweer voorbij. Zit eigenlijk op bericht te wachten dat we thuis moeten gaan werken, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.
Morgenavond even rustdagje mbt trainen.
Dus vanaf dinsdag ben ik er weer!
Adios amigos!