Ja blijf werken, doe cardio buiten, wandelen met hond, mtb of race fietsen. En boodschappen natuurlijk

Succes en hou vol, sporten keeps you sane !
Oh klinkt goed! Ik heb mijzelf het doel gegeven om elke werkdag om 06:30 op te staan en minimaal 30 minuten te gaan wandelen.
En inderdaad, gewoon blijven doen wat wel kan! Jij ook veel succes de aankomende tijd
Zal ik heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit eerder heb gebencht... Haha. Nu thuis is 't voor 't eerst!
Stuur link, ik zal spammen.
Ik ga mijn 6de week thuiszitten in...
6 weken? Pffff.. Maar kom je dan ook helemaal niet meer buiten of...?
Dag 9. Niet getraind. Wat voor dag is het eigenlijk?
9 dagen niet trainen? Waarom dat nou weer. HUPHUP GEWOON TRAINEN.
Als de mensheid de zomer niet haalt, hoef je ook niet te cutten toch
Ben nog niet van plan om dood te gaan hoor. Misschien de rest wel, maar ik tuf nog wel even door.
Ik ga liever shredded ten onder
YES! THAT'S THE SPIRIT!
Welkom & dank je wel!
Wordt hier nog getraind?
Staat het aanbod nog om een keertje te trainen?
Er wordt zeker nog getraind. Ik moet alleen wat meer gaan loggen haha.
Gekkenhuis op 't werk. Lijkt wel alsof iedereen stress heeft. Wat opzich logisch is... Spreek natuurlijk grotendeels bedrijfseigenaren etc... Maar wow.
Best een heftig weekje wel. Maar we gaan gewoon door.
Donderdag nog met coach gebeld. Doelen opgesteld.
Zoals:
En daarbij:
- elke werkdag om 06:30 opstaan en minimaal 30 minuten wandelen. Vrijdag mee begonnen, kan nu alleen nog slippers aan. Thank God it's not winter. Spoiler kijken op eigen risico.
2. Elke werkdag maximaal 10 min na werktijd m'n laptop afsluiten, anders geen chocolade vlokken in m'n pre bed. (zat van de week tot half 9 te werken
3. Consequent trainen, nieuw schema 4x per week fullbody met de materialen die ik thuis heb.
4. Elke dag opschrijven waar ik dankbaar voor ben.
5. Elke dag +-2100 kcal eten
Officiële cut zit er daarom nog niet in. Maar ik blijf gewoon mee doen aan de contest. Besloten om niet al te veel onder kcal behoefte te gaan, ivm gezondheid.
Net nog even getraind. Halleluja mijn kracht was gewoon weg ofzo.
Hoe gaat het bij jullie? Nog steeds alles onder controle? Zelf ook een terras, net zoals mij, in de tuin en aan het doen alsof het een mooie zomer dag is met een wijntje erbij? Of aan het huilen in een hoekje omdat alles waarschijnlijk toch dicht blijft tot 1 juni?
Nee ik ben niet negatief, alleen realistisch, kan het allemaal alleen maar meevallen.
Vanavond magioni pizza maken en online gamen met vrienden.
Vind het wel grappig, online video bellen enzo. Gister tot half 8 met collega's geborreld in een online meeting. Tot aan Frans Bauer luisteren en jumpen in de keuken. #jemoeterietsvanmaken!