AndroidHealthClinic

Gestopt AMATEURTJE GAAT ER VOOR DEEL 2

Contest
Hook grip met kalk helpt mij wel eigenlijk. Lat Pulldown en straps is idd goeie uitkomst. Kun je beter met je ellebogen tillen ipv bicepius.

Zijn wel flinke side raises btw. Hoe doe jij ze?

In! Suc7

• Topic Starter Topic Starter
Hook grip met kalk helpt mij wel eigenlijk. Lat Pulldown en straps is idd goeie uitkomst. Kun je beter met je ellebogen tillen ipv bicepius.

Zijn wel flinke side raises btw. Hoe doe jij ze?

Maar kalk mag je niet in alle sportscholen gebruiken toch? Ik denk al helemaal niet in een commerciële basic fit haha.

Zijn idd best flink. Voorheen deed ik cable side raise, maar deze heb ik eigenlijk als een soort tussendoortje er in gegooid omdat het 1 van mijn lievelings oefeningen is.
Ik doe het nu met db, staand, licht gebogen knieën en licht gebogen ellebogen. Begin stand is net voor mijn bovenbenen en eindstand ongeveer 90 graden omhoog.

Maar kalk mag je niet in alle sportscholen gebruiken toch? Ik denk al helemaal niet in een commerciële basic fit haha.

Zijn idd best flink. Voorheen deed ik cable side raise, maar deze heb ik eigenlijk als een soort tussendoortje er in gegooid omdat het 1 van mijn lievelings oefeningen is.
Ik doe het nu met db, staand, licht gebogen knieën en licht gebogen ellebogen. Begin stand is net voor mijn bovenbenen en eindstand ongeveer 90 graden omhoog.

f**k the police. Bij mij hangt het letterlijk op de muur dat het niet mag, maarja ik ruim het gewoon op als t ergens op zit uit respect. Medewerkers zijn toch vooral bezig op hun telefoon of met elkaar rijst en kip aan het eten. :emo:

ik ben ook in!

In, succes!

In!

Hi allemaal!

Zojuist klaar met trainen. Wat was ik daar aan toe zeg haha. Moet sinds vandaag officieel thuis werken, heeft een hoop voordelen, maar wat wilde ik graag even de deur uit :roflol:.
Kan nu wel fijn in m'n pauze pannekoeken bakken. En in m'n sportkleding zitten en ondertussen m'n kat knuffelen. Die vindt het maar al te gezellig dat ik de hele dag thuis zit. Begroette vanochtend zelfs een klant vanochtend door keihard in m'n headset te mauwen. Gelukkig kon ze er om lachen.

Het ziet er naar uit dat ik de aankomende tijd thuis werk, dus maar even de eettafel omgebouwd. Heb nu tenminste twee schermen in plaats van mijn mini laptop scherm met 1000 verschillende tabbladen.

Eigenlijk wel typisch, iedereen moet thuis werken waar kan, maar de sportschool is altijd nog even druk :').

Hierbij de training:
Screenshot_20200310_212044.jpg

Doel aankomende tijd : 3x10 chin ups!

Eten is nog steeds hetzelfde. Hang nog rond de 2100 kcal. Zaterdag check up en kijken of er iets moet veranderen. Ga hier wel lekker op voor m'n idee.

Fijne avond allemaal!

Hi hallo allemaal!

Dag 4 van thuis werken zit er weer op. En ik wordt gillend gek. Gelukkig hoeven we nog maar tot eind maart. Eeeeek.

Ik wilde eigenlijk niet gaan sporten, maarja. Ik kon het niet laten. Ik kon niet WEER een avond thuis zitten. Dus met een fles ontsmetting van de basic de sportschool doorgelopen lol. Lekker getraind ook wel.
Screenshot_20200313_221823.jpg

Nog een picca voor het trainen:
IMG_20200313_194543.jpg

Even huilen: check up morgen gaat niet door. Althans, niet fysiek. Vet meten wordt daarmee uitgesteld. Zal wellicht 20 maart worden. Ik stel de begin foto's daarom ook even uit, omdat ik die gelijk wil laten lopen met mijn vetpercentage in mijn log.

Nu nog even dromen dat ik ooit 10 chin ups doe. :treuren:en pre bed eten. DOEI!

Gewoon lekker blijven trainen!! Thuiswerken is ook niet mijn ding. Goeie chin-ups, mooie fysiek! :)

Gewoon lekker blijven trainen!! Thuiswerken is ook niet mijn ding. Goeie chin-ups, mooie fysiek! :)

Het is echt deprimerend. Mis mijn collega's oprecht. Het water apparaat en de veel te kleine lunch tafel. De lange trappen en mijn fijne bureau. What's wrong with me hahaha.
En thanks! Bij de laatste had ik vooral moeite om niet als een aapje rond te slingeren.
Thanks, fysiek wordt aan gewerkt. Rug gaat wel lekker, schouders ook wel. Maar de rest gaat niet zo hard. Maar komt denk ik ook een klein beetje aan mijn bouw en lengte.

• Like
Waarderingen: BB_
Sorry maar het moet :(
Kan je RPE veranderen naar sets? Tenzij je echt 15RPE hebt uiteraard :3

En goeie biseps, je kan meer chin ups dan mij.

Het is echt deprimerend. Mis mijn collega's oprecht. Het water apparaat en de veel te kleine lunch tafel. De lange trappen en mijn fijne bureau. What's wrong with me hahaha.
En thanks! Bij de laatste had ik vooral moeite om niet als een aapje rond te slingeren.
Thanks, fysiek wordt aan gewerkt. Rug gaat wel lekker, schouders ook wel. Maar de rest gaat niet zo hard. Maar komt denk ik ook een klein beetje aan mijn bouw en lengte.
Ik heb hetzelfde. Ik werk normaal 1x p/d thuis en meer hoeft echt niet. Op het werk 2 schermen en geen afleidingen. Veel gemakkelijker om even zaken te bespreken i.p.v. via telcons of de mail. Gewoon m'n geprepte eten bij me en geen andere verleidingen.

Rug ziet er goed uit inderdaad! :)

Kan je biseps veranderen naar biceps en 'dan mij' naar 'dan ik'?

Nope, kan ik niet. Ik doe het lekker op deze manier. Anders past 't niet. En zo doe ik 't al sinds september.
Thanks!

Ik heb hetzelfde. Ik werk normaal 1x p/d thuis en meer hoeft echt niet. Op het werk 2 schermen en geen afleidingen. Veel gemakkelijker om even zaken te bespreken i.p.v. via telcons of de mail. Gewoon m'n geprepte eten bij me en geen andere verleidingen.

Rug ziet er goed uit inderdaad! :)

Nou echt hé, ik werk hier dus ook nog niet zo lang. En nu alles zelfstandig. Leer je wel van, maar ook best stress opwekkend :roflol:.

Kan je biseps veranderen naar biceps en 'dan mij' naar 'dan ik'?

:roflol:

Goeie shape! Dat lengte probleem herken ik wel. Ik heb mega lange ledematen, dus je blijft dan altijd wat atletischer ogen ipv buff.

Ben benieuwd naar je progressie:) Wat is je doel qua vet%

Goeie shape! Dat lengte probleem herken ik wel. Ik heb mega lange ledematen, dus je blijft dan altijd wat atletischer ogen ipv buff.

Ben benieuwd naar je progressie:) Wat is je doel qua vet%

Dank je wel!

Mijn doel is 18% aankomende juni!
Ik zat de laatste keer weer op 24,7% (oeps). Maar moet te doen zijn!

Terug
Naar boven