Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hook grip met kalk helpt mij wel eigenlijk. Lat Pulldown en straps is idd goeie uitkomst. Kun je beter met je ellebogen tillen ipv bicepius.
Zijn wel flinke side raises btw. Hoe doe jij ze?
Maar kalk mag je niet in alle sportscholen gebruiken toch? Ik denk al helemaal niet in een commerciële basic fit haha.
Zijn idd best flink. Voorheen deed ik cable side raise, maar deze heb ik eigenlijk als een soort tussendoortje er in gegooid omdat het 1 van mijn lievelings oefeningen is.
Ik doe het nu met db, staand, licht gebogen knieën en licht gebogen ellebogen. Begin stand is net voor mijn bovenbenen en eindstand ongeveer 90 graden omhoog.

.
en pre bed eten. DOEI! Gewoon lekker blijven trainen!! Thuiswerken is ook niet mijn ding. Goeie chin-ups, mooie fysiek!![]()
Ik heb hetzelfde. Ik werk normaal 1x p/d thuis en meer hoeft echt niet. Op het werk 2 schermen en geen afleidingen. Veel gemakkelijker om even zaken te bespreken i.p.v. via telcons of de mail. Gewoon m'n geprepte eten bij me en geen andere verleidingen.Het is echt deprimerend. Mis mijn collega's oprecht. Het water apparaat en de veel te kleine lunch tafel. De lange trappen en mijn fijne bureau. What's wrong with me hahaha.
En thanks! Bij de laatste had ik vooral moeite om niet als een aapje rond te slingeren.
Thanks, fysiek wordt aan gewerkt. Rug gaat wel lekker, schouders ook wel. Maar de rest gaat niet zo hard. Maar komt denk ik ook een klein beetje aan mijn bouw en lengte.

Sorry maar het moetSorry maar het moet
Kan je RPE veranderen naar sets? Tenzij je echt 15RPE hebt uiteraard :3
En goeie biseps, je kan meer chin ups dan mij.

Sorry maar het moet
Kan je RPE veranderen naar sets? Tenzij je echt 15RPE hebt uiteraard :3
En goeie biseps, je kan meer chin ups dan mij.
Ik heb hetzelfde. Ik werk normaal 1x p/d thuis en meer hoeft echt niet. Op het werk 2 schermen en geen afleidingen. Veel gemakkelijker om even zaken te bespreken i.p.v. via telcons of de mail. Gewoon m'n geprepte eten bij me en geen andere verleidingen.
Rug ziet er goed uit inderdaad!![]()
.Sorry maar het moet
Kan je biseps veranderen naar biceps en 'dan mij' naar 'dan ik'?

dan ik

Ik was je al voor.
Goeie shape! Dat lengte probleem herken ik wel. Ik heb mega lange ledematen, dus je blijft dan altijd wat atletischer ogen ipv buff.
Ben benieuwd naar je progressieWat is je doel qua vet%
Zie ik er niet aan af. Prima lichaam, waar de meeste vrouwen jaloers op zullen zijn.Dank je wel!
Mijn doel is 18% aankomende juni!
Ik zat de laatste keer weer op 24,7% (oeps). Maar moet te doen zijn!