Fitness Seller

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Drank maakt meer kapot dan je lief is. In dit geval letterlijk. Sterkte.
 
Drank maakt meer kapot dan je lief is. In dit geval letterlijk. Sterkte.

Advies van mij.

Drink niet als je emotioneel en mentaal niet in orde bent :p
 
Dit gaat een stuk makkelijker. Ik wist niet dat deze spraakfunctie ook gewoon in mijn log werkt.

Dus hierbij nogmaals het verhaal maar dan een stuk duidelijker.
Het komt erop neer dat ik teveel had gedronken. Er was een klein akkefietje met een vriend van mij en dat liep uit de hand. Hij liep boos weg en toen nam ik ook de benen. Voor ik het wist had ik al tegen die muur aangeslagen, met dus mijn vuist en niet met een houten plank.

Ik heb wel eens een keer eerder verkeerd geslagen tegen een boksbal op de kermis, en dat was ook met alcohol, en dat deed ongeveer hetzelfde Pijn.
Daarom had ik ook niet het idee dat het deze keer wel een foute boel was. Ik ben daarom dus gewoon met de taxi naar huis toe gegaan, en ben mijn hand toen met een koelelement gaan koelen.
Toen ik de volgende ochtend wakker werd en mijn hand zag wist ik meteen dat ik naar het ziekenhuis toe moest.
Zij hebben toen al de breuk rechtgezet, maar dit was niet voldoende waardoor het vanochtend weer moest. Alleen deze keer was het zonder verdoving en met het gips eromheen die ondertussen moest drogen, terwijl zij het bod op de juiste plek hield.
Je kan je dus voorstellen dat dat best wel pijn doet En je eigenlijk gewoon bijna je linkerhand die nog wel goed is in haar gezicht van haar wil planten.:schoot:

Eigenlijk ben ik helemaal geen agressief persoon Ik heb nog nooit gevochten ik heb eigenlijk nooit ruzie dus waar dit vandaan kwam God mag het weten.:treuren::(
 
Vanochtend is mijn hand weer terug gezet deze keer zonder verdoving. De breuk was nogsteeds te scheef.
Zie hier
Bekijk bijlage 433836
Dit is denk ik de ergste pijn die ik ooit heb meegemaakt.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat typen nu inderdaad voor geen meter gaat.
Over 2 weken terug en hopen dat het niet weer scheef staat....

Gaan ze het zo laten staan? Staat nog best schreef...

Wat een pech. Ken de pijn wel ooit me pols gebroken gehad. Hebben ze ook terug moeten zetten. Beterschap en niet teveel drinken he.

Was ook nog op de dag dat we zomervakantie hadden. Hele vakantie met gips gelopen lol.

Keer met gebroken pols, die later ook gezet moest worden, van Rotterdam naar Amsterdam gereden. Hoopte dat het beter ging onderweg. Uur zitten janken in de auto van de pijn toch maar door gereden naar SEH... Leverde wel weer stoer verhaal op :clown:

Maar goed voor de mensen die het niet begrijpen:

Ik was boos
Sloeg met mijn vuist tegen een muur

Ik ben absoluut geen agressief persoon, nog nooit gevochten maar wel heel goed in dingen opkroppen.

Ik baal ontzettend en sterf van de pijn. Als het tegenzit kan ik ook niet op vakantie....

Waarom niet op vakantie? Met gips kun je prima vakantie vieren.

Sterkte in ieder geval!
 
Gaan ze het zo laten staan? Staat nog best schreef...



Keer met gebroken pols, die later ook gezet moest worden, van Rotterdam naar Amsterdam gereden. Hoopte dat het beter ging onderweg. Uur zitten janken in de auto van de pijn toch maar door gereden naar SEH... Leverde wel weer stoer verhaal op :clown:



Waarom niet op vakantie? Met gips kun je prima vakantie vieren.

Sterkte in ieder geval!


Neee zo laten ze het niet staan!
Dit is het eindresultaat!
IMG_20180807_110434_654.jpg


Echt heel netjes gedaan. Nu hopen dat het zo blijft anders wel een operatie. Vliegen met gips mag alleen als het niet rondom vast zit. Maar goed hopen dat alles goed komt. Volgens de chirurg wordt het lastig en volgens de gipsmevrouw is het haalbaar!

Die chirurg is overigens wel echt een lul van een vent. Wilde 6 jaar geleden na een ganglion operatie , die hij zelf had verpest, mijn pols vastzetten...

Ik vertrouw hem voor geen meter :)
 
Vliegen met gips mag alleen als het niet rondom vast zit. Maar goed hopen dat alles goed komt. Volgens de chirurg wordt het lastig en volgens de gipsmevrouw is het haalbaar!
Ik heb anderhalve week na een operatie in het vliegtuig gezeten met bovenarm gips! Na operatie meteen in circulair gips en kwam er pas na 6wk weer vanaf. (Ja, dan moet je wel een hele goede en zelfverzekerde (hand)chirurg hebben. Meeste chirurgen zijn boeren...)
Heb er nooit van gehoord dat dat niet zou mogen.
Als dat in jouw geval wel zo is zou ik echt ff gaan praten met de gipsverbandmeester/gipsmevrouw. Die kunnen de mooiste/beste creaties maken en zijn erg creatief! Moet lukken! Toitoi!
 
Ze heeft het hele verhaal uitgetypt? Wel veel leesvoer.

Dus ik liep weg en heb ergens tegen aan geslagen. Volgend Sander0708 was het een houten plank tegen een muur. Ik heb zelf werkelijk geen idee.
Yep dat was een flink houten bord!
 
Damn wat een pech zeg, sterkte met het herstel.

Besef me nu wel dat ik vroeger toen ik nog veel gamede geluk heb gehad nooit m'n hand aan puin te hebben geslagen, hield m'n woede toen ook nooit onder controle als het even niet goed ging.......... :)

Wel vaak bebloede knokkels maar botjes bleven heel.
 
Damn wat een pech zeg, sterkte met het herstel.

Besef me nu wel dat ik vroeger toen ik nog veel gamede geluk heb gehad nooit m'n hand aan puin te hebben geslagen, hield m'n woede toen ook nooit onder controle als het even niet goed ging.......... :)

Wel vaak bebloede knokkels maar botjes bleven heel.
Puntje van herkenning :roflol: Wist het gelukkig wel altijd op de draagwand af te reageren, die gaf niet mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven