MuscleMeat

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgenochtend al naar het ziekenhuis. Nog steeds beroerd maar denk dat dat ook door de warmte komt. Heb het gevoel dat me gips te strak zit want het plet mijn bot op me pols.

Afijn. Ben best chagerijnig. Kan bijna niks zelf en de pijnstillers doen hun werk niet. Ben niet kleinzerig maar moet zeggen dat ik nu paar keer per dag wel door de grond ga.

Ook is opa vandaag opgenomen in het ziekenhuis. Ook daar morgen heen.

Ik mis de gewichtjes nu al
Oef! Hou je taai Lucile!
 
Vertel nu eens wat meer over die plank en die muur en hoeveel je op had toe
 
is die plank op zijn minst gebroken ? net als je hand ?
 
Ik heb werkelijk geen idee :p ik weet weinig van het moment dat ik boos was tot dat ik wakker werd. Weet nog wel dat ik met diezelfde hand nog heb gebeld en de jongens me hand probeerden te masseren en zeiden dat ik veel moest bewegen. Ja het niveau was hoog...

:roflol:
 
Meer details!!!
 
Waarom was je boos? Wat voor plank was het of muur ! Meer, meeer
 
Oké ik pak zo mijn laptop en zal het voor jullie in een verhaalvorm schrijven inclusief details
 
een gebroken hand masseren ? hahahahahahahaha
 
Oké ik pak zo mijn laptop en zal het voor jullie in een verhaalvorm schrijven inclusief details

Net terug van weekend weg maar ben net op tijd lees ik :clown:
 
'S avonds vloeide de alcohol zeer makkelijk. Het begon met wijn wat vervolgd werd met limonchello. We vierden de verjaardag van Sander0708 .

Voor ik het wist waren we aan het bussen. Wilden eigenlijk niet naar het dorp maar wij eerder overgehaald. Ik deed het eigenlijk meer voor het ritje in de Audi A6. Wat een ding :hearts:.

Eenmaal in het dorp... wijn... bier... shotjes... veel oude bekenden... wist al niet meer waar of wie ik was laat staan dat ik al zwaar over mijn alcohol grens was.

Toen een kleine ruzie gehad. Iemand lag te kotsen in het bushokje dus leek mij niet slim om al een taxi in te stappen. Ik wilde nog even een rondje lopen voordat de taxi ondergekotst zou worden. Iemand was het daar niet mee eens en was boos en liep weg. Laatste weken al aardig wat frustraties en emoties opgepropt. Dus ik liep weg en heb ergens tegen aan geslagen. Volgend Sander0708 was het een houten plank tegen een muur. Ik heb zelf werkelijk geen idee.

Weet wel dat we ergens gingen zitten en de jongens mijn hand aan het masseren waren.

Daarna heb ik nog een hele tijd gebeld met degene die boos was, hij bleek uiteindelijk niet boos te zijn. Lol.

Ik weet nog dat ik jankend in de taxi zat. Meer weet ik niet. Werd zondagochtend wakker met een kloppende hand en de ergste kater die ik ooit heb gehad.

Sprintje naar de wc en het was zoveel dat het uit mijn neus kwam. Fel geel en het schuimde. Hele maaginhoud eruit gekotst en toen toch maar ziekenhuis gebeld.

Om half 3 aan de beurt. Om 10 over 3 al foto's gemaakt. Inderdaad gebroken. Moest weer wachten.
Weer een andere arts. Zag een enorme naald. Hand moest verdoofd worden. Snapte er niks van, later begreep ik dat ze het gingen proberen terug te zetten maar de kans op een operatie heel groot was.
Wat een kut spuit... pooooooh.
IMG-20180805-WA0017.jpeg


Bij dat beetje bloed werd de spuit gezet tot ongeveer het midden. :(

En toen..
Na heel lang wachten het andere kamertje in...
2 mannen voor het gipsen en de meid die het terug ging zetten.
Zit je dan. Met een kater. Trillend van angst. Eerst nog een echo gemaakt en toen begon ze te friemelen. Ging toen al de grond.
Keek de andere kant maar op naar Sander0708 .
En toen:
KNAK
KNAK

Holyshit. Sander zijn hoofd. Alsof hij spoken zag. Ik wist nou niet of ik moest janken, flauw ging vallen of wilde schreeuwen. Maaginhoud kwam weer omhoog. En die mensen die dan zeggen : ja dit is goed!!!


Toen gips. Morgen weer heen. Nu weer moe dus dit was het verhaal.
:wave:
20180805_164155.jpg
 
Niet zuivel maar alcohol is de duivel :headbang:

Veel beterschap
 
MORAAL VAN HET VERHAAL : drank maakt meer kapot dan je lief is heheheh

Nothing on the hand
:roflol:
Precies de reden waarom ik niet meer dan 3 wijntjes dronk de laatste tijd
 
Je ging dus uiteindelijk toch nog KO.
 
Meer sensatie verwacht.. :(
 
mijn advies laat lui van je af blijven als zoiets zich voordoet tenzij het eerste hulp verleners zijn
 
Die mannen zullen je nog wel ergens anders gestreeld hebben maar dat zullen ze je wel niet verteld hebben hehehehe

Wat is dit voor achterlijke opmerking
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven