XXL Nutrition

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel erg droog ben ik momenteel nog niet.
Dat is dus ook wat ik vaak lees online.
Ik drink momenteel 5 a 6 liter water per dag
Carbs tussen 30 & 40 gram
Ik weet niet wanneer je je shoot hebt, maar je kan kijken wat een carb of 80 doet met je fysiek zodat je nog tijd hebt om bij te schakelen. Als je geen tijd hebt zou ik persoonlijk niks doen, dan ben je meer gebaat bij die tijd benutten door iets meer vet te verliezen.

Trucjes zoals dit werken eigenlijk alleen als je stage ready bent.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet wanneer je je shoot hebt, maar je kan kijken wat een carb of 80 doet met je fysiek zodat je nog tijd hebt om bij te schakelen. Als je geen tijd hebt zou ik persoonlijk niks doen, dan ben je meer gebaat bij die tijd benutten door iets meer vet te verliezen.

Trucjes zoals dit werken eigenlijk alleen als je stage ready bent.

Oké top dank je wel. dan ga ik het er gewoon ook echt niet op wagen. Zat zelf ook ontzettend te twijfelen. Ook omdat ik aan IF doe en bang ben dat mijn lichaam op hol slaat als ik opeens wel in de ochtend ga eten.

Ik heb de shoot aanstaande zaterdag al. Dus die wrap en chocola moeten maar even wachten tot na het eind van de shoot haha.

Oja. Denk je dat stoppen met drinken na 20:00 uur wel helpt?

Ik ben niet zo thuis in de water protocollen. Maar ja, iets minder vocht in je lichaam kan je net wat scherper laten staan.

Oja! Vanavond nog 6km gewandeld!
Cardiooooooooo

Dag voor de shoot 1L water.
Dag van de shoot geen water.

Laden kan, maar zoals @hoxyz aangaf ga je waarschijnlijk weinig ervan merken. Bovendien deplete je niet. Als je gaat laden, doe dat rustig en kijk per uur wat je fysiek doet.

Als je niet deplete hebben die extra carbs minimaal effect. Je kunt wel een zak m&ms bij de hand houden, dan doe je de eerste helft voor de 80gr carbs uit m&ms en de tweede helft erna. Uiteraard betekent dat wel twee keer pompen en poseren. Zo kun je goed het verschil zien en of dat er überhaupt is, plus je leert je lichaam weer wat beter kennen.

Dag voor de shoot 1L water.
Dag van de shoot geen water.

Laden kan, maar zoals @hoxyz aangaf ga je waarschijnlijk weinig ervan merken. Bovendien deplete je niet. Als je gaat laden, doe dat rustig en kijk per uur wat je fysiek doet.

Waar ik alleen wel mee zit is dat het vrijdag bloody hot wordt en ik wellicht weer in een hele warme ruimte werk ( gister meer dan 40 graden ). Is 1L dan niet te weinig?

Als je niet deplete hebben die extra carbs minimaal effect. Je kunt wel een zak m&ms bij de hand houden, dan doe je de eerste helft voor de 80gr carbs uit m&ms en de tweede helft erna. Uiteraard betekent dat wel twee keer pompen en poseren. Zo kun je goed het verschil zien en of dat er überhaupt is, plus je leert je lichaam weer wat beter kennen.

Yes ik denk dat ik het maar laat voor deze shoot en dit volgend jaar toepas nadat ik het een keer eerder heb uitgeprobeerd zodat ik het resultaat van te voren kan zien

Thanks! Wilde je wat karma geven maar moet eerst 10 anderen doen :thumbdown:

Geef mij maar dan :eyebrow:

Succes met de laatste loodjes chick, ik weet dat het ontzettend zwaar is.. maar je komt er wel! Je hebt al zo ontzettend je best gedaan en ik durf te wedden dat er een prachtige progressie uit voortkomt!

Als de meet doorgaat daar maar even samen een trainingkje pakken.. en anders gewoon een keertje! Kunnen we herinneringen ophalen over hoe kut het is om mee te doen aan de contest :roflol:

Geef mij maar dan :eyebrow:

Succes met de laatste loodjes chick, ik weet dat het ontzettend zwaar is.. maar je komt er wel! Je hebt al zo ontzettend je best gedaan en ik durf te wedden dat er een prachtige progressie uit voortkomt!

Als de meet doorgaat daar maar even samen een trainingkje pakken.. en anders gewoon een keertje! Kunnen we herinneringen ophalen over hoe kut het is om mee te doen aan de contest :roflol:

Haha nou echt hoor! Wil een chick met zulk doorzettingsvermogen echt wel een keer meeten!! En dan gaan we trainen, zonder heftige kut en een shitload aan reps

Vannacht heel slecht geslapen. Weet niet of het komt door de warmte of de stress maar dit wordt een lange dag met veul koffie.

• Like
Waarderingen: Bubs
Haha nou echt hoor! Wil een chick met zulk doorzettingsvermogen echt wel een keer meeten!! En dan gaan we trainen, zonder heftige kut en een shitload aan reps

Vannacht heel slecht geslapen. Weet niet of het komt door de warmte of de stress maar dit wordt een lange dag met veul koffie.

:roflol: Gezellig!

Hier ook ernstig slecht geslapen hoor, met die hitte is het toch geen doen... ik drink met je mee :cheer:

Goedemorgen nog allemaal!

Ondanks dat ik deze week nog veel cardio doe, mijn outfit 36x aan heb gehad, ik mijn poses oefen, met mijn fotograaf praat, ik heel erg op mijn voeding let, en mijzelf sloop met de trainingen.. zit het toch niet helemaal mee.

Vannacht heb ik het dus 4 uur zien worden. Zit er sterk over na te denken om de laatste nachten misschien iets rustgevends te nemen omdat ik anders helemaal kapot ben aan het eind van de week.

Daarbij komt dat ik in de beginfase zit van mijn horror 'maandelijkse' periode. Precies... deze... weeek.......
Er komt dus nog meer stress bij.
En cravings.... :sad:

Maar wij gaan gewoon door!!!!

Vanavond met mijn moeder naar Den oever, een paar km lopen.
Morgen uiteten met het werk. Zojuist te horen gekregen dat het een 3 gangendiner is en je niet kan kiezen wat je wilt eten. Maar goed, daar kom ik daar wel uit. Ook aardig wat kcal aan het verzamelen voor morgen.
Als ik thuis kom gelijk een UP workout in mijn kamer doen. Godzijdank heb ik nog wat elastieken en een balk in mijn kamer ( :flexbiceps:)
Donderdagavond geen cardio. Ik ga dan even langs bij mijn opa en oma in Zaandam om te kijken hoe het daar gaat ivm de hitte.
Dat wordt interessant. Normaal wordt ik volgepropt met koekjes en chocola... Die gaan dat echt niet begrijpen :hahaha:.

Vrijdag heb ik wat uurtjes opgenomen.
Om 15:00 naar huis zodat ik wat rustiger aan kan doen.

's avonds nog wat kipfilet en brocolli naar binnen gooien. En na 8 uur geen eten, geen drinken. Niks nada noppes.

Er is vrijdagavond een bloedmaan te zien en blauwvonk. Mocht ik nou net dichtbij het strand wonen :haha:.
Handdoek mee.. JBL mee.. misschien wat ijsblokjes om op te sabbelen mocht ik echt een hele droge mond krijgen ( :janken:).
Misschien dat de zeelucht mij ook een beetje uit gaat putten.

Zaterdagochtend optijd op staan, maar ook weer niet te vroeg. Ik ben zo iemand die dan een paar uur gaat ijsberen door het huis. 348348597294234x in de spiegel kijkt en vervolgens dramatisch gaat doen omdat het niet goed genoeg is.

Gelukkig woont de fotograaf op nog geen 600m afstand. Dus ik kan lopend heen.
Kan daar gelukkig nog wat pompen terwijl hij de spullen klaar zet.

En daarna; sprintje naar de viskraam op de markt. Een wit pistoletje met makreel. HEERLIJK.
Vervolgens sprintje naar huis. CHOCOLA!

Daarna waarschijnlijk een sprintje naar het terras. Verjaardag van mams vieren.
Vervolgens een sprintje naar het restaurant.
Man man man ik kan niet wachten!
Sowieso ga ik het duurste wijntje bestellen wat er is!!!! :klink:

's avonds met vrienden afgesproken. Of we gaan naar het strand of in de achtertuin zwemmen.
En nee... dan heb ik het niet over een zwembad maar...

Ik heb er zin in! Ongeloofelijk leuke vooruitzichten. En ook ontzettend fijn dat ik het zaterdag kan vieren met mijn vriend en moeder die mij zooooooooooo ontzettend goed hebben gesteund :heart:

Om de tijd door te komen ook alvast een lijst gemaakt met dingen die ik heel graag wil eten aankomend weekend.
De schade valt opzich nog best mee :rolleyes:

- Broodje makreel
- Johhny Doodle chocolade met fudge
- Wrap met pindakaas, banaan en kaneel
- Wit bolletje met Filet American
- Karnemelk met sinaasappelsap
- Tosti met kruidenboter
-WIJN

Het water loopt gewoon in mijn mond:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Nog even volhouden Luus! Je kunt nu écht wel beginnen aftellen.
Dat zwemmen ziet er zalig uit trouwens :eek:

Ben wel benieuwd naar die wrap met pindakaas, banaan en kaneel.
Sinds een paar maand ben ik beetje pindakaas addict geworden :p
Welk soort wrap gebruik je daarvoor?

Nog even volhouden Luus! Je kunt nu écht wel beginnen aftellen.
Dat zwemmen ziet er zalig uit trouwens :eek:

Ben wel benieuwd naar die wrap met pindakaas, banaan en kaneel.
Sinds een paar maand ben ik beetje pindakaas addict geworden :p
Welk soort wrap gebruik je daarvoor?

Nog precies 3 dagen, 23 uur en 9 minuten tot de shoot!

Oh als je er eenmaal aan begint....
Gewoon tortilla wraps!
Helemaal vol smeren met pindakaas, banaan pellen en erop leggen, kaneel eroverheen, oprollen en VRETEN MAAR!

Opzich eigenlijk niet eens heel slecht.. als je een schappelijke hoeveelheid pindakaas er op doet :D.

Of met nutella. Is ook errrrrrg lekker!

:roflol:

Gewoon tortilla wraps!
Helemaal vol smeren met pindakaas, banaan pellen en erop leggen, kaneel eroverheen, oprollen en VRETEN MAAR!

Opzich eigenlijk niet eens heel slecht.. als je een schappelijke hoeveelheid pindakaas er op doet :D.

Echt hé! Ik moét dagelijks iets met pindakaas: brood, bananenmuffin, smoothie, of gewoon met de vinger in de pot :roflol:
Bedankt voor de info, nu weet ik ook wat gedaan met de restjes wrap :p
Met nutella is het vast ook zalig, maar dat is minder te verantwoorden :D

:roflol:

Echt hé! Ik moét dagelijks iets met pindakaas: brood, bananenmuffin, smoothie, of gewoon met de vinger in de pot :roflol:
Bedankt voor de info, nu weet ik ook wat gedaan met de restjes wrap :p
Met nutella is het vast ook zalig, maar dat is minder te verantwoorden :D

Ja ik doe het dus vaak door mijn magere kwark met choco whey. Ook echt heerlijk !!!!!!!! OOOOH ik kan eindelijk over 16min eten want ik maak het mijzelf moeilijk

Ja ik doe het dus vaak door mijn magere kwark met choco whey. Ook echt heerlijk !!!!!!!! OOOOH ik kan eindelijk over 16min eten want ik maak het mijzelf moeilijk

Ik heb thuis chocolat/hazelnut whey, zal ik ook eens proberen :)
Nog 1u45' wachten tot de lunch hier :treuren:

Gewoon tortilla wraps!

Ok, normaal lees ik alleen maar, ik ben niet zo van het posten maarrr dit moet ik toch even delen; Goddelijke wrap!!

• Like
Waarderingen: Bubs
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven