Goedemorgen nog allemaal!
Ondanks dat ik deze week nog veel cardio doe, mijn outfit 36x aan heb gehad, ik mijn poses oefen, met mijn fotograaf praat, ik heel erg op mijn voeding let, en mijzelf sloop met de trainingen.. zit het toch niet helemaal mee.
Vannacht heb ik het dus 4 uur zien worden. Zit er sterk over na te denken om de laatste nachten misschien iets rustgevends te nemen omdat ik anders helemaal kapot ben aan het eind van de week.
Daarbij komt dat ik in de beginfase zit van mijn horror 'maandelijkse' periode. Precies... deze... weeek.......
Er komt dus nog meer stress bij.
En cravings....
Maar wij gaan gewoon door!!!!
Vanavond met mijn moeder naar Den oever, een paar km lopen.
Morgen uiteten met het werk. Zojuist te horen gekregen dat het een 3 gangendiner is en je niet kan kiezen wat je wilt eten. Maar goed, daar kom ik daar wel uit. Ook aardig wat kcal aan het verzamelen voor morgen.
Als ik thuis kom gelijk een UP workout in mijn kamer doen. Godzijdank heb ik nog wat elastieken en een balk in mijn kamer (

)
Donderdagavond geen cardio. Ik ga dan even langs bij mijn opa en oma in Zaandam om te kijken hoe het daar gaat ivm de hitte.
Dat wordt interessant. Normaal wordt ik volgepropt met koekjes en chocola... Die gaan dat echt niet begrijpen

.
Vrijdag heb ik wat uurtjes opgenomen.
Om 15:00 naar huis zodat ik wat rustiger aan kan doen.
's avonds nog wat kipfilet en brocolli naar binnen gooien. En na 8 uur geen eten, geen drinken. Niks nada noppes.
Er is vrijdagavond een bloedmaan te zien en blauwvonk. Mocht ik nou net dichtbij het strand wonen

.
Handdoek mee.. JBL mee.. misschien wat ijsblokjes om op te sabbelen mocht ik echt een hele droge mond krijgen (

).
Misschien dat de zeelucht mij ook een beetje uit gaat putten.
Zaterdagochtend optijd op staan, maar ook weer niet te vroeg. Ik ben zo iemand die dan een paar uur gaat ijsberen door het huis. 348348597294234x in de spiegel kijkt en vervolgens dramatisch gaat doen omdat het niet goed genoeg is.
Gelukkig woont de fotograaf op nog geen 600m afstand. Dus ik kan lopend heen.
Kan daar gelukkig nog wat pompen terwijl hij de spullen klaar zet.
En daarna; sprintje naar de viskraam op de markt. Een wit pistoletje met makreel. HEERLIJK.
Vervolgens sprintje naar huis. CHOCOLA!
Daarna waarschijnlijk een sprintje naar het terras. Verjaardag van mams vieren.
Vervolgens een sprintje naar het restaurant.
Man man man ik kan niet wachten!
Sowieso ga ik het duurste wijntje bestellen wat er is!!!!
's avonds met vrienden afgesproken. Of we gaan naar het strand of in de achtertuin zwemmen.
En nee... dan heb ik het niet over een zwembad maar...
Ik heb er zin in! Ongeloofelijk leuke vooruitzichten. En ook ontzettend fijn dat ik het zaterdag kan vieren met mijn vriend en moeder die mij zooooooooooo ontzettend goed hebben gesteund