Fitness Seller

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke planning wbt post contest voeding. Maar hou het in gareel en verdeel die treats. Zou zonde zijn om weken van cutten weg te gooien in een paar dagen.

Leuke planning wbt post contest voeding. Maar hou het in gareel en verdeel die treats. Zou zonde zijn om weken van cutten weg te gooien in een paar dagen.

zo wist ik 14 weken cutten binnen 1,5 week te verneuken....is t niet waard. Maar je wrap met pindakaas en banaan ga ik ook proberen!!

• Topic Starter Topic Starter

I know :) maar over het algemeen vind ik het wel meevallen. Hetgene wat nou echt niet goed is is die Johnny doolde. Maar kan daar eigenlijk ook helemaal niet tegen. Dus erg veel zal het niet zijn.
De rest.. tja..

En zondag sta ik gewoon al weer in de sportschool wellicht en vanaf maandag weer verder met cutten, alleen wel wat minder extreem als nu :D

Vriendenvakantie en all-in met familie....heeeuuuul lastig om je dan niet te vergrijpen aan lekker eten na veel te lang op een calorieën tekort te hebben gezeten...:o:p

sixpack heeft t 1.5 dag volgehouden en toen was ik een vochtballetje :cool:

Vriendenvakantie en all-in met familie....heeeuuuul lastig om je dan niet te vergrijpen aan lekker eten na veel te lang op een calorieën tekort te hebben gezeten...:o:p

sixpack heeft t 1.5 dag volgehouden en toen was ik een vochtballetje :cool:

Oh heftig zeg pfff. Gelukkig weet je nu beter hahah. Denk ook dat ik niet heul veul kan verdragen aangezien ik nu dagelijks om 18:00 al heel erg vol zit en het best uit houd tot de volgende dag 12:00 :D

haha nou nu zelfs in de bulk heb ik altjjd honger hoor hihaho

Net even een gezellig stukje cardio gedaan.

20180724_194140.jpg

5.4 km gewandeld. Niet erg veel maar het is iets!

Echt helemaal gesloopt. Terug in de auto moest ik mij echt heel erg moeten focussen om niet de berm in te rijden. Vanmiddag ook al van die vage momenten dat alles in slowmotion gaat.

Maar we zijn weer een dag dichterbij!
Even een slaapwondermiddeltje ingenomen ( :engel:) en hopen dat ik op tijd slaap!

Mooie cijfers! Nog even doorgaan, kom op!! :lifter:

Ik heb het zwaar... oooooh zo zwaar... Ik sterf hier Denk ik. Water loopt in mijn mond. Oooooooooooooooooooooooh

Maar mijn collega is wel blij gelukkig.

20180725_204910.jpg

Ik heb mij wel goed ingehouden. Was een verrassingsmenu... kip zeewier sushi biefstuk en veel groenten.
Gelukkig ook heel veel calorieën opgespaard. Zo naar huis en nog even trainen in mijn koele loods.

Push up
4x10

Standing chest press separated
2x20

Shoulder press separeted
4x20

Side raise
4x15

Standing row
4x20

Nou zo koel was het daar niet. Kan nu een heel zwembad vullen:D

@Sanca moet nog een zwembad gevuld krijgen dus je kunt je water daar wel kwijt:D.

Er kan nog wel een paar liter bij, pm voor adres.

:cheer:Op 1 na laatste dagje chick!!!

@Sanca moet nog een zwembad gevuld krijgen dus je kunt je water daar wel kwijt:D.

Er kan nog wel een paar liter bij, pm voor adres.

Oh nou ik kan wel een stuk of 3 zwbaden vullen. 30 euro per kub aub.

:cheer:Op 1 na laatste dagje chick!!!

Jaaaaaaa! Pff die warmte zit niet mee joh haha. Had ik het nou ook maar een week eerder gedaan...
Maar goed! Nog maar 2 dagen! :bow2:

Vandaag gewerkt van 07:00 tot 14:00 in verband met de hitte.

Even bij opa en oma langs geweest om te kijken hoe het daar gaat.
Ik schrok mij kapot toen ik binnenkwam. Ik wist wel dat opa niet zo lekker was, maar man o man wat zag hij er uit.
Hij is nu al 8 weken ziek. Hij houd niks binnen en is te misselijk om te eten. En te drinken... En met dit warme weer... Ik maak mij ontzettend zorgen.
Hij is dinsdagochtend wéér opgehaald door de ambulance.
Lag hij daar ziek en uitgeput. Komt de zuster even langs. " meneer weet u wel wat dat allemaal kost, opgehaald worden door de ambulance".

DIT ZEG JE TOCH NIET?
Ik had er niet bij moeten zijn.

Hij zei ook dat hij last heeft van zijn hart. Slaat 2x en elke 3e x slaat zijn hart mis. Volgens het ziekenhuis hebben alle oude mensen daar last van ???

Toen belde de apotheek. De medicijnen lagen klaar. Of er geen mogelijkheid was of hij het niet even op kon halen. Waar hij op antwoorden: "mevrouw ik ben ziek, 85 jaar en het is 36 graden buiten"

Wat is dat toch met de ouderenzorg...
Maak mij nu zo ontzettend zorgen. Ook omdat hij nooit om hulp zal gaan vragen. Hij had immers niet eens verteld dat hij weer was opgehaald door de ambulance.

Arme arme man.

En stress slaat gelijk op mijn rug en maag. Voel mij niet goed en ga dan vanavond ook geen cardio doen. Wordt denk ik een heel rustig avondje...

• Like
Waarderingen: Vonk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven