AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff wat een drama zeg, zo hoop ik ook niet oud te hoeven worden. Gelukkig heeft ie nog familie :)

Geen fijn nieuws :(
Goed van je dat je regelmatig langs gaat, want hulp vragen doen ze inderdaad zelden...
Snap ook niet dat de verpleegkundige/apotheek het in hun hoofd halen om zo'n dingen te zeggen, wtf!

Avondje rust zal je misschien ook goed doen, het is toch te warm voor cardio...
Beter morgenochtend als het fris is en je je wat beter voelt ;)

• Topic Starter Topic Starter
Geen fijn nieuws :(
Goed van je dat je regelmatig langs gaat, want hulp vragen doen ze inderdaad zelden...
Snap ook niet dat de verpleegkundige/apotheek het in hun hoofd halen om zo'n dingen te zeggen, wtf!

Avondje rust zal je misschien ook goed doen, het is toch te warm voor cardio...
Beter morgenochtend als het fris is en je je wat beter voelt ;)

Nou echt hè wil je ze toch wat aaaaaandoen!!!
Helaas moet ik morgen om 07:00 uur al werken. Ben al geen ochtend mens haha. En cardio zal nu toch niet Heel veel meer toevoegen aan mijn fysiek. Kan beter stabiel blijven en rusten!

Damn zeg, sterkte met je opaatje. De mensen die zogezegd 'zorgen' hebben zelf niet echt een hart lijkt wel:0

Damn zeg, sterkte met je opaatje. De mensen die zogezegd 'zorgen' hebben zelf niet echt een hart lijkt wel:0

Ja ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij... maar dank je wel komt vast goed!

En vandaag is de laatste dag aangebroken...
Dit wordt denk ik wel een zware dag.
De hele dag leven op 1 kop koffie en verder zo min mogelijk water.
Kreeg de goede tip om op ijsblokjes te sabbelen. Dus die ga ik vanmiddag even halen.

Vanavond zelf gevangen ( Niet door mij ) en zelf gerookte makreel eten. Kijk daar nu al naar uit.

Vandaag proberen om zo min mogelijk aan water te denken haha. En hopelijk gaan mijn cravings niet te ver aangezien ik dit altijd met water beperk :roflol:

Ik hou jullie op de hoogte!

Succes vandaag!
Liever jij dan ik, amper water mogen bij 38°C...

Zet m op meis!! Laatste loodjes!!! :cheer:

Sterkte met je opa, ontzettend kansloos dat er zo mee omgegaan wordt. Ik zou een klacht indienen! Zo ga je niet met mensen om!

Succes vandaag!
Liever jij dan ik, amper water mogen bij 38°C...

Zet m op meis!! Laatste loodjes!!! :cheer:

Sterkte met je opa, ontzettend kansloos dat er zo mee omgegaan wordt. Ik zou een klacht indienen! Zo ga je niet met mensen om!

Thanks meiden :heart:

Vind het wel lastig hoor. Heb een glas water naast mij staan en heb net pas de eerste nip genomen. En vanochtend dan 1 bak koffie. Maar goed, ik denk gewoon zo; voor ik het weet sta ik op die shoot. Duurt maar eventjes en dan kan ik eten en drinken :D.

Mijn god mijn maag knort zo hard het is bijna ongemakkelijk :roflol:

Intussen toch al iets gegeten hoop ik? ;)
Ik probeerde vanochtend eens die wrap met pindakaas en banaan, oooooooh drool:
Wat geraspte donkere chocolade zou het nog beter maken (als dat al mogelijk is).

Wel maar een halve wrap genomen gezien het zo'n grote waren... Andere helft is voor morgenochtend :D

Intussen toch al iets gegeten hoop ik? ;)
Ik probeerde vanochtend eens die wrap met pindakaas en banaan, oooooooh drool:
Wat geraspte donkere chocolade zou het nog beter maken (als dat al mogelijk is).

Wel maar een halve wrap genomen gezien het zo'n grote waren... Andere helft is voor morgenochtend :D

Ja heerlijk he!! Kijk er ook ZO naar uit om morgen te eten.

Ja heb ijsbergsla met Tonijn op. Een groene paprika, lowcarb bar en zit nu aan de redbull zero en 100 gram magere kwark met 30 gram whey :D
Zit op iets meer dan 500ml nu dus moet het kunnen halen tot 20:00. En daarna helemaal niks meer...

• Like
Waarderingen: Bubs
Pfoeh, ik heb nu al 3L water, twee tassen thee en 2 slokjes cola zero binnen :eek:

Pfoeh, ik heb nu al 3L water, twee tassen thee en 2 slokjes cola zero binnen :eek:

Ik normaal rond dit tijd stip 5L

Opzich is het wel te doen hoor. Alleen vaak een droge bek en ik klink als spongebob en Patrick in die aflevering dat zij bij Sandy thuis zijn zonder de kom met water om hun hoofd :roflol:

Maar op zich nog goed te doen. Nu niks meer drinken tot na het eten. Ga daarna naar het strand en dan kan ik dan nog mooi 400 drinken. Mijn moeder heeft meloen ingevroren als ijsblokjes. Zo lekker in water !!!

Pff al 4 halve liters Heineken binnen. :p

Pff al 4 halve liters Heineken binnen. :p

Hahaha lekker hoor!!!!

Begin het nu wel echt zwaar te krijgen.
Bizar ook dat je nogsteeds naar de wc gaat terwijl je zoveel zweet en nauwelijks drinkt.
Heb zo'n ongelofelijke dorst.
Nu weer even 50ml water drinken. Dan heb ik nu nog 375ml over voor de rest van de avond.

Maar echt dorst hebben is nog erger dan honger hebben...

Even afzien, maar het is een voldoening als het erop zit!

Even afzien, maar het is een voldoening als het erop zit!

Zo zeg dat wel.... pfffffd

Ogen beginnen zwaar te branden, lippen beginnen te branden en me keel wordt schraal. Man o man. Eten ? Wil morgen helemaal geen eten. Wil na mijn shoot 16 liter water :D

laatste beetjes!!! :1e::cheer:

Ik ben trots op je chick!!! Nog even!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven