Fitness Seller

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Goed dat je gestopt ben met roken! Is toch maar een rot gewoonte ;)
Geen idee of dat effect heeft op je energielevel, heb het zelf nooit gedaan dus ook niet moeten afkicken.

Die crackers eet ik ook regelmatig, heerlijk zijn ze!

Jazeker heerlijk! Maar toen ik carbloos ging heb ik mijn crackers ingeruild voor salade met tonijn. Nu komt de salade met tonijn me neus weer uit dus ga nu weer over op de crackers :roflol:.
Het is niet zo zeer dat ik geen energie heb... maar vooral dat ik mensen momenteel even niet kan verdragen :scold:
Of iedereen om me heen is spontaan achterlijk geworden, dat kan ook

Geniet van de zalm :eyebrow:

Ik voel me echt een achterlijke gladiool.
Cravings waren niet normaal vandaag.
Toch nog maar even mijn dingen berekend en...

Screenshot_20180731-214815_Chrome.jpg

GEEN WONDER DAT IK MIJ ZO VOEL.

Net dus volgepropt met eten. Jaja. Kon het gewoon niet meer inhouden. En ik dacht; ach, is gewoon wat ik moet compenseren met gisteren haha.

Dus vanaf morgen het roer om. Wil het namelijk VOLHOUDEN voor een lange periode. En straks niet op 1000 calorieën per dag eindigen met lowcarb en als ik dan een keer wat eet gelijk 36kg aan kom. Ik wil gewoon stabiel kunnen eten.
Dus het zal morgen meer worden dan alleen een plakje zalm.
Man o man

Broodje ? Broodje? 2e x vandaag in mijn log Marv, leer eens lezen :(

DAT ZIJN CRACKERS :roflol:

Maar idd. Liever in het weekend dan op een doordeweekse dag:emo:
Verdomme! Waarom op crackers..in mijn log had je het over een broodje!:mad:

En verder is mijn status nog steeds lamlendig en minder scherp.:o

Het is voor ons allemaal warm Marvin :zweet:

Klopt..alleen ik heb daar bijzonder veel last van. ;)

Als mijn vriendin in de winter de verwarming aanzet loop ik naar boven om een korte broek aan te trekken..:o

:roflol: herkenbaar... alles boven de 20gr in huis vind ik niet te doen.. Nu het afgelopen weken steeds 28 graden wordt binnen, loop ik poedelnaakt met een ketting geregen van ijsklontjes rond binnen :o

:roflol: herkenbaar... alles boven de 20gr in huis vind ik niet te doen.. Nu het afgelopen weken steeds 28 graden wordt binnen, loop ik poedelnaakt met een ketting geregen van ijsklontjes rond binnen :o
protip : laat de ijsklontjes kennismaken met je prostaat , koeling van binnen uit !

:roflol: stevige kroonluchter :D

Verdomme! Waarom op crackers..in mijn log had je het over een broodje!:mad:

Na herberekening besloten dat er ook wel een broodje in kan :p

Het is voor ons allemaal warm Marvin :zweet:

Sommige mensen hebben daar gewoon meer last van. Vroeger deed ik aan wedstrijdzwemmen met mijn broer. Na een wedstrijd lag hij te kotsen van de warmte en ik had nergens last van ...

Klopt..alleen ik heb daar bijzonder veel last van. ;)

Als mijn vriendin in de winter de verwarming aanzet loop ik naar boven om een korte broek aan te trekken..:o

Dit dus... bij mij wekt het migraine op en dan ben ik verder van huis

Dit dus :hahaha:

protip : laat de ijsklontjes kennismaken met je prostaat , koeling van binnen uit !

:windup:

:haha:

nee mijn vrouw is na 10 jaar huwelijk creatief geworden ,laatst hing ik in de kroonluchter met een mexicaans worstel masker op

Goeie... @Sander0708 je bent de lul dit weekend

Deze houd dat niet ...
1533114761318440361267240271.jpg

:grinny:

Vind ik ook!!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Begint smal en wordt breder. Tevens kan je mooi bijhouden en vergelijken tot aan welke kleur je raakt. Altijd leuk gespreksonderwerp onder vrienden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven