- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zojuist ook de collage's gemaakt me voor en na foto's.
Twijfel wanneer ik deze ga posten. Of vanavond alvast, of morgen![]()
Ik zou wachten tot morgen meis.. laat de mensen eerst de foto in de stemming zien, dan pas in je log... Zo blijven ze iig nieuwgierig en niet van "oh die foto heb ik al gezien".....
Ja maar je hebt hetzelfde effect als je morgen die foto's post wanneer ze al in de galerij staan, o die foto heb ik al gezien
Haha nee ik snap je.
maar dan heb je iig nog kans dat ze wel op je foto stemmen ipv alleen in je log kijken omdat voor hun het stemmen niet boeit? Dan heb je iig je stem binnen
Geen idee of dat zo werkt hoor, maar toch 
Jaa truemaar dan heb je iig nog kans dat ze wel op je foto stemmen ipv alleen in je log kijken omdat voor hun het stemmen niet boeit? Dan heb je iig je stem binnen
Geen idee of dat zo werkt hoor, maar toch
![]()

Morgen is de dagben benieuwd! Foto’s zien er top uit!
En die smaakte goed he, nu nog ff 6 weken gas erop en dan lekker vakantie! Welk schema zou ik pakken laatste 4 weken voor de vakantie. Nu nog 5x5Mijn dag is al geweest. Toen ik zaterdag eindelijk een tosti naar binnen kon gooien
En die smaakte goed he, nu nog ff 6 weken gas erop en dan lekker vakantie! Welk schema zou ik pakken laatste 4 weken voor de vakantie. Nu nog 5x5

Ga je me inhalen?Download de app en ga met mij 5x5 doen. Je moet trouwens wel.. straks haal ik je in![]()
Nee toch! Haha zeker aantal dagen samen trainen. Moet daarnaast voor doordeweeks ff goed schema hebben om te knallenGa je me inhalen?Nee toch! Haha zeker aantal dagen samen trainen. Moet daarnaast voor doordeweeks ff goed schema hebben om te knallen

Dat snap ik Haha. Daarom nog 2 weken 5x5 en daarna een andere. Ga je de komende 6 weken 5x5 doen?
Dat snap ik Haha. Daarom nog 2 weken 5x5 en daarna een andere. Ga je de komende 6 weken 5x5 doen?
. 

) Maar eerlijk gezegd... vind ik het zonde van mijn calorieën 
. Oja en dag 2 van het avontuur niet roken is ook gelukt.
Misschien heb ik daarom nergens zin in.
En zin om mensen af te schieten.![]()
Zaterdag eens dat wijntje doen en een biefstuk, goed voor de gainz!Snap ik zal wel zwaar zijn maar goed bezig!Zaterdag eens dat wijntje doen en een biefstuk, goed voor de gainz!

Ojee..je wordt nog eens verstandig. Geen wijn op vriendinnenavond!?
Maar goed..wel strategisch een lekker broodje ingefit!![]()