MuscleMeat

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet wie je pauper noemt :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
Maar netjes gedaan wat de app zei... Maar inderdaad, squat ging wel heul easy. Volgende training doe ik deze wel gewoon op 40kg.
Verder ging het trainen wel heel lekker.

Vanavond ook nog even een rondje gelopen. Was weer een mooie route :grinny:.

Screenshot_20180730-202720_StrongLifts.jpg

Screenshot_20180730-202710_MapMyRun.jpg

Net al het eten voor morgen klaar gezet. Zo lekker in bed weer een stukje lezen.
Kon de laatste tijd geen rust in me reet krijgen dus ben begonnen met lezen zodat ik wat makkelijker in slaap val.

Morgen weer dansen:cheer:

Ik weet nog niet of ik daarna nog cardio ga doen, maar dat zien we dan wel!

Hoe heet die app die je gebruikt? Is dat van stronglifts zelf?

Dat is de officiële sl app inderdaad

Ik ging je taggen maar te laat. PAUPER!

J/k :D:roflol:

Ik zit nu op de 2e dag van mijn stoppen met roken avontuur :windup:

Enfin.

Voeding vandaag:

07:30 Koffie
08:30 Koffie
09:00 Koffie
09:15 Koffie
11:00 Low carb protein bar + koffie
12:00 250 gram cherry tomaten, 100 gram ijsbergsla, 102 gram John West, 125 gram komkommer
13:30 2 Delicious crackers- Tomato/paprika + 74 gram kipfilet

15:00 Koffie
16:30 200 gram bloemkoolrijst, 25 gram ui, 25 gram champions, 25 gram mix Nasi Kania, 31 gram spekreepjes, 50 gram kipfilet, 5 gram knoflook, 5ml olijfolie
17:00 40 gram whey delicious, 150 gram magere kwark, 20 gram XXL protein peanut butter, 20 gram pure chocolade
19:30 Low carb bar

Normaal eet ik van 11:00 tot 19:00 maar na het dansen heb ik eigenlijk altijd honger.
Dus morgen begin ik pas om 12:00 met eten. Schuiven gewoon alles even op!

Hij bedoelt dat je in de meeste schema's LB sneller verhoogt dan UB omdat het nu eenmaal logischer is dat je meer aankan met squat en deadlift dan met bench press en overhead press. Op de site van stronglifts staat trouwens om alles met 2,5 kg te verhogen en DL met 5kg

EDIT: ik was alleen op @Skatermarvin zijn post voortgegaan, ik zie nu dat die mallerd helemaal niet mee is en niet goed gekeken heeft :mad:

Ik ga trouwens vanavond ook met stronglifts beginnen na een lange periode van blessures

Hij bedoelt dat je in de meeste schema's LB sneller verhoogt dan UB omdat het nu eenmaal logischer is dat je meer aankan met squat en deadlift dan met bench press en overhead press. Op de site van stronglifts staat trouwens om alles met 2,5 kg te verhogen en DL met 5kg

EDIT: ik was alleen op @Skatermarvin zijn post voortgegaan, ik zie nu dat die mallerd helemaal niet mee is en niet goed gekeken heeft :mad:

Ik ga trouwens vanavond ook met stronglifts beginnen na een lange periode van blessures
Dit bedoelde ik..maar blijkbaar heb ik niet goed gelezen:o

En zojuist ook de collage's gemaakt me voor en na foto's.

Twijfel wanneer ik deze ga posten. Of vanavond alvast, of morgen :emo::angstig:

Vanavond natuurlijk! :)

Komt goed Lucile!

Ik zelf post ze denk morgen :D Met wat extra foto's in mijn log denk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven