MuscleMeat

Amerika!!

koelkikker

Cool Novice
Waardering
0
Het is misschein beetje offtopic maar vindt het toch wel intressant!!

Ik las net op de amerikaanse boars en forums dat je daar toch wel heel veel leest dat ze ondtzettend veel D-BOLL slikken en dan bedoel ik keer op keer!!
En dat ze daar wat het lijkt wel veel onzorgvudiger zijn als hier!!

Of nemen die amerikaantjes gewoon meer hooi op hun vork????

En daar zie je ook dat echt hele jong knaapje al volop bezig zijn!!

Toch eigenlijk best wel angstig als je dat zo leest hoe dat verder moet in de toekomst!!!

Greetings..!!

Klopt. Ik ken echter ook genoeg amerikanen die wel weten wat ze doen. Maar er is een deel van de jeugd daar helemaal fout bezig, vooral voor tieners kan het zeer ernstige gevolgen hebben....
Op het steroid board van bb.com zit er niet veel verschil in wat wij kuren en hun.

Ik hoorde onlangs bij me op de gym dat er ook n stuk of wat lopen die vrijwel continue dianabol slikken...vreemde is dat er hooguit 3 of 4 lopen die wel vrij groot zijn. Lijkt me dat de continue slikkers toch wel 'iets' verkeerd doen. :D

onze Arnold deed dat vroeger toch ook vrijwel constant als ik me niet vergis, d-bollekes slikken. En echt klein is die niet gebleven he :p

Maar waarom D-boll? Krijg je toch niet zo veel spieren van? Ik dacht dat D-boll meer voor de kracht was, en dat bv test veel beter is voor spieropbouw

Laatst bewerkt:
Kan ook iemand die bijna contineu 3 a 4 d-boll pillen slikt en hij is niet echt groot. eerder beetje dik.

Hij was 60 kilo ofzo en erg droog en is nu rond 85 maar alles behalve droog! En tja denk niet dat het gezond is

richard2003 zei:
Kan ook iemand die bijna contineu 3 a 4 d-boll pillen slikt en hij is niet echt groot. eerder beetje dik.

Hij was 60 kilo ofzo en erg droog en is nu rond 85 maar alles behalve droog! En tja denk niet dat het gezond is

en als je m prikt met een speld komt er een straaltje vocht uitlopen? :D

ducske zei:
onze Arnold deed dat vroeger toch ook vrijwel constant als ik me niet vergis, d-bollekes slikken. En echt klein is die niet gebleven he :p

Echt veel zin heeft het niet, op een gegeven moment zijn je receptoren verzadigd en kun je gaan slikken wat je wilt. Buiten dat ben je gewoon je lever om zeep aan het helpen met dit soort praktijken.

Het is mij opgevallen dat er in californie en florida ook genoeg tieners zwaar aan de AS zitten. Tijdje terug een documentaire (testo-boys ofzo) gezien, en daar liepen gewoon figuren van 18 op het podium van een jeugdwedstrijd met een kilootje of 120 schoon aan de haak....
Maar in de docu, geen woord over AS! Ze deden net of het van de supplementen kwam terwijl eentje zei dat ie zo'n 6 uur per dag in de gym vertoefte. Dat red je ook wel clean natuurlijk.... :yes: :flipoff:

het heette waarschijnlijk niet voor niets ""testo"" boys :D

vergeet ook niet dat er in de us vrijwel niets te krijgen is. Mensen betalen daar al snel 25.00 dollar voor een deca en tja dat is voor de meeste niet weg gelegt

Terug
Naar boven