AndroidHealthClinic

Amerikaanse tienerbuilders

  • Topic starter Marky
  • Startdatum
  • Reacties 66
  • Weergaven 10K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En een goeie vraag!

Om mijzelf als voorbeeld te nemen; ik train al vanaf m'n tiende en heb er een hele hoop tijd en geld in gestoken. Maar zo af en toe heb ik mezelf ook de rust en het plezier gegund om bijvoorbeeld te gaan stappen, feesten, zuipen etcetc. Ik vind dat dat hoort bij je jeugd. Maar de periodes dat ik echt ervoor ging waren dan ook strak en gedisciplineerd. Dat heeft geresulteerd in een aardige fysiek op jonge leeftijd en heeft mij een topjeugd opgeleverd (strand, discotheek-vrouwen o.a.:D ).

:thumbs:
 
tuurlijk glenn, maar zelfs naturel na 10jaar trainen is het moeilijk om zo'n fysiek te krijgen

Als je absoluut geen aanleg hebt, dan misschien wel. Maar ZO onder de indruk ben ik niet. Alleen foto 3, daarvan zeg ik: dat wordt naturel lastig voor de meesten. De rest is echt wel binnen een paar jaar haalbaar als je een beetje aanleg hebt.


Foto 4 is wel erg slecht: zo overduidelijk iemand zonder de aanleg om breed te worden, waar dan (vermoedelijk) door AS een beetje massa op is geplakt.
 
wat een grote jongens :eek: zag ik er ook maar zo uit een jaartje geleden :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is dan weer onverantwoord,vind ik...

Anton Jdanko,14 years old.

Anton is young ripped athlete from the Omsk, Russia. He does bodybuilding only half year but you see that he got impressive muscles for so short time. Well done, Anton!

Waarschijnlijk een mensennetwerk die er achter zit:roflol:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is dan weer onverantwoord,vind ik...



Waarschijnlijk een mensennetwerk die er achter zit:roflol:

SHREDDED beast:p
 
Die tweede heeft 1 van de lelijkste k*tkoppen die ik ooit heb gezien. Ze hebben wel allemaal een zeer goede fysiek voor hun leeftijd. Jammer dat het met AAS is, maar dat is hun keuze.

Idd, dat viel me ook direct op :D
 
zien er goed uit!

en dat zeg ik dan zonder al teveel gezeik eromheen.
 
Laatst bewerkt:
Veel jaloerse mensen hier, discipline is the key!!!
 
waarom zou je minder respect hebben als het met juice is :rolleyes:
 
ze hebben idd mooie fysieken maar om zo vroeg aan de juice te beginnen vraagt om problemen, daarbij komt ook dat je veel groter kunt worden als je later pas begint te juicen!

heel jammer
 
ze hebben idd mooie fysieken maar om zo vroeg aan de juice te beginnen vraagt om problemen, daarbij komt ook dat je veel groter kunt worden als je later pas begint te juicen!

heel jammer

Is dat zo? Arnold is ook vroeg begonnen met kuren en daarbij het gros van de top van bodybuilding.
 
Veel jaloerse mensen hier, discipline is the key!!!

Gelijk heb je! Respect om er zo bij te staan op die leeftijd. Ik merk zelf hoe zwaar het is om echt laag in je bf te komen en wat er dan overblijft :rolleyes:
 
Is dat zo? Arnold is ook vroeg begonnen met kuren en daarbij het gros van de top van bodybuilding.

Klopt, maar niet iedereen is een genetic freak.

Verder vind ik de laatste foto echt 3x niks, een lichaam dan gewoon niet geschikt is voor bb.

Maar voor de 1e en 3e gast heb ik zeker wel respect, zeker gezien hun leeftijd.
 
lol zo zie ik er ook bijna uit zal welles foto's maken.
alleen nog niet super droog.
 
Klopt, maar niet iedereen is een genetic freak.

Verder vind ik de laatste foto echt 3x niks, een lichaam dan gewoon niet geschikt is voor bb.

Maar voor de 1e en 3e gast heb ik zeker wel respect, zeker gezien hun leeftijd.

Het is zeker geen mooi fysiek dat klopt, maar hij heeft tog een aardig pak massa voor zn leeftijd ;)
 
waarom zou je minder respect hebben als het met juice is :rolleyes:
omdat hun prestatie dan veel minder uitzonderlijk is. naturel heeft mss 1 op de 200 mensen de potentie zo'n fisiek te behalen op die leeftijd. met juice mss 1 op de 10.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven