XXL Nutrition

Breaking News Amy Winehouse dood

stom wijf

They tried to make me go to caremode. I said "no, no, no!"

Wat doet iedereen nou hype over haar? Ze had maar een paar goede nummers.
Nog niet echt een jimmy hendrix, ze heeft amper carriere gehad omdat ze al zwaar verslaafd er aan begon :p

Niemand vergelijkt haar toch met Jimi.
Amper carriere is ook wat overdreven natuurlijk. Back to black was t best verkochte album van 2008, 5 x platina, met meerdere succesvolle singles, 5 Grammy's...

Amper carriere is ook wat overdreven natuurlijk. Back to black was t best verkochte album van 2008, 5 x platina, met meerdere succesvolle singles, 5 Granny's...

Ik denk dat je Grammy's bedoeld ;)

Was ze daar dronken? Of

vond der muziek toch altijd al kudt... no offence

R.I.P.

Was wel wat geschokt toen ik het daarnet in het nieuws hoorde, maar is niet echt een groot verlies.

Makes sense toch rip veels te jong.
Zo zie je maar je kan al het geld hebben van de wereld en er leuk uit zien en toch je leven vernken.

Op mn verjaardag nog wel, wat bof ik toch!

She didn't want to goto Rehab...And we sayt... ohhh no no...

RIP

Laatst bewerkt:
Momenteel bekijken: 16 gebruiker(s) (14 leden en 2 gasten) dit topic
Rijstwafel, Anoniem, Barrie Butsers, bart866, Eklipz, Eznir, HitteGolf, kprophecy, Misterw00t, Phenochef, Raggie, Rob G, Sebbe, Tartarus

Hallo

Amper carriere is ook wat overdreven natuurlijk. Back to black was t best verkochte album van 2008, 5 x platina, met meerdere succesvolle singles, 5 Grammy's...

en dan was "Frank" zelfs nog een stuk beter imo.

Ondanks dat ik haar muziek nooit wat vond is het toch wel sneu.

Nu komt al die k*tmuziek weer op de radio...precies de reden waarom ik hoop dat de 3J's en Jan Smit nooit dood gaan.

Beter voor die junk, voegt niks toe aan de wereld.

Terug
Naar boven