AndroidHealthClinic

Nutella en heroïne

In mijn ogen hetzelfde..

Allebei vraag/aanbod.

Inderdaad.

Die ziekten en het korter leven zijn een combinatie van algemeen verkeerde voeding, te weinig bewegen enz. Je kan suiker daar niet zomaar uit isoleren. Voeding gaat meer over goede gewoonten, er zijn geen goede gewoonten mogelijk bij hard drugs, elke mg is er één teveel voor het lichaam.

Lsd is gewoon goeie hoor:rolleyes:

Zou ik fout zitten als ik roep:

Hoi Angelus!

?

Met angelus zou je al op 50 pagina's zitten en gaat de discussie over subjectieve realiteit van de liefde in de oneindige regenboogdans van gandalf

Die ziekten en het korter leven zijn een combinatie van algemeen verkeerde voeding, te weinig bewegen enz. Je kan suiker daar niet zomaar uit isoleren. Voeding gaat meer over goede gewoonten, er zijn geen goede gewoonten mogelijk bij hard drugs, elke mg is er één teveel voor het lichaam.
Voor veel drugs wel ja.
Maar bijvoorbeeld heroine, als je niet od'ed kan je makkelijk 80 of ouder worden hoor.
Is volgendsmij een van de minst schadelijke drug voor je lichaam mits je het snuift ipv spuit/rookt.

Voor veel drugs wel ja. Maar bijvoorbeeld heroine, als je niet od'ed kan je makkelijk 80 of ouder worden hoor. Is volgendsmij een van de minst schadelijke drug voor je lichaam mits je het snuift ipv spuit/rookt.

Ik ken iemand die er al 30 jaar aan zit en een goede baan heeft enzo maar hij ziet altijd lijkbleek, zo gezond zal het niet zijn denk ik.

Tabak laat een grotere afhankelijkheid bij het individu zien dan cocaïne, heroïne en methamfetamine:

Je kijkt hier enkel naar het totaal en niet naar de individuele delen die het totaal vormen. Onderling is er teveel verschil om hier de desbetreffend unilaterale conclusie te trekken.

Ik ken iemand die er al 30 jaar aan zit en een goede baan heeft enzo maar hij ziet altijd lijkbleek, zo gezond zal het niet zijn denk ik.
Nee idd gezond is het niet, maar zwaar schadelijk ook niet.
Cocaine/speed enzo is dat dus wel, dat verneukt gewoon je hart en bloedvaten.
En je neus natuurlijk:p
article-2208318-1531F17B000005DC-472_306x423.jpg

Terug
Naar boven