Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er nou een goede artiest dood gaat compenseert dat weer, dan horen we Amy Winehouse én iets goeds op de radio de komende weken.

Nu je dit zegt schiet er op eens een ongekende angst door mijn lichaam; Corleone na de dood van Prince.
Ik vraag me dan altijd af, wat voor dope gebruikte ze en in welke doseringen. Is het heroine? Coke? Alles wat voor handen is?
She was admitted to hospital last August after a reported overdose of heroin, ecstasy, cocaine, ketamine and alcohol.
Amy was dan ook een Pro, zou toch wel willen weten wat je dan voor brainwaves krijgt op zo'n cocktail.

http://www.youtube.com/watch?v=mIzVlFmzojA&playnext=1&list=PL1EFCCB4FD247D0C8
Legendarische performance.
---------- Post toegevoegd Sat 23 Jul 2011 om 18:49 ----------
Bizar inderdaad, alsof ze het heeft gepland.
Voor een oude man hou je die dingen wel nog goed in de gaten. Je verloren toekomst?
En jij houdt mij wel goed in de gaten, je gaat toch niet straks in een winkelcentrum aan de slag? Stalkertje.
Ze kan in het lijstje bij Jimi Hendrix, Jim Morrison, Kurt Cobain,... allemaal artiesten die stierven op hun 27....
Ik vraag me dan altijd af, wat voor dope gebruikte ze en in welke doseringen. Is het heroine? Coke? Alles wat voor handen is?