AndroidHealthClinic

Breaking News Amy Winehouse dood

Werd eens tijd. Ik vond zelf dat ze niet kon zingen, wel een eigen stijl(ik verstond er geen k*t van) maar meer ook niet. Nu zal ze zeker ook door mong*len tot legendarische status geëerd worden. "ZIJ was pas goed!"... in cokesnuiven ja. Dan ga je eens kijken op youtube naar live concerten en staat ze alleen maar op het podium een potje out te gaan. Weer een debiel minder op aarde zeg ik maar. Het verkeerde voorbeeld geven aan miljoenen en daarbij ook nog award na award winnen.

• Topic Starter Topic Starter
Nu komt al die k*tmuziek weer op de radio...precies de reden waarom ik hoop dat de 3J's en Jan Smit nooit dood gaan.

+1, en laten we vooral hopen dat mochten die vieze palinghappers dood gaan ze die ellende mee nemen in hun kist.....

Spijtig maar het zat er wel een beetje aan te komen..
Zonde wat ze had een mooi talent ondanks dat het niet mijn smaak is.
Ze had een veel beter leven kunnen leiden.

celebrity-pictures-amy-winehouse-drugs-look.jpg

Werd eens tijd. Ik vond zelf dat ze niet kon zingen, wel een eigen stijl(ik verstond er geen k*t van) maar meer ook niet. Nu zal ze zeker ook door mong*len tot legendarische status geëerd worden. "ZIJ was pas goed!"... in cokesnuiven ja. Dan ga je eens kijken op youtube naar live concerten en staat ze alleen maar op het podium een potje out te gaan. Weer een debiel minder op aarde zeg ik maar. Het verkeerde voorbeeld geven aan miljoenen en daarbij ook nog award na award winnen.

karma voor deze man

Don't do drugz, mkay

Laatst bewerkt:
Ja, want dan is ze volgens mensen 'artistiek' en ze leefde ze het echte artiestenleven. Rot toch op joh, het is gewoon een crackhoer die geen ruggengraat had om te stoppen.

wie? :rolleyes:

not a single fuk was given that day.

Terug
Naar boven