Ik ben verslaafd op gainzzDirect: Niets. Indirect: Good feeling en verslavend effect. Ergo suiker is niet eens verslavend en veroorzaakt geen maatschappelijke problemen? Of wah? Nice.jpg
Gainzz zijn verslavend
conclusie
gainzz = heroïne
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben verslaafd op gainzzDirect: Niets. Indirect: Good feeling en verslavend effect. Ergo suiker is niet eens verslavend en veroorzaakt geen maatschappelijke problemen? Of wah? Nice.jpg
Ja want Nutella verwoest je leven en zorgt ws voor vroegtijdige dood. Alles kan verslavend zijn maar harddrugs laten veel minder controle bij de verslaafde en zijn per dosis veel schadelijker.
Dat verklaart al die tabakjunkies die hun lichaam verkopen voor sigaretjes.
Rot toch is op met je tabelletjes en onderzoekjes en probeer zelf is wat uit dan zul je zien dat het nergens op slaat.
Ik ben verslaafd op gainzz
Gainzz zijn verslavend
conclusie
gainzz = heroïne
Alleen zijn gainz geen schadelijke stof waar je lichamelijke problemen door kan krijgen. Klein verschil.
suiker wel dan? zover ik weet is suiker goed voor je tot een bepaalde hoeveelheid. precies het zelfde als spiermassa dus. spiermassa=suiker. suiker=heroine. spiermassa=heroine. als je meer gains wil gebruik je AAS met een spuit, heroine zet je met een spuit. AAS=heroine heroine=suiker suiker=AAS
Het is ook niet dat ik deze reacties niet had verwacht verder. Maatschappelijk sentiment is strong on this one.
Veel mensen stemmen op Wilders. Niet vanwege zijn constructieve oplossingen voor complexe problematiek, maar vanwege sentiment. Patronen everywhere.
maar je zet nutella toch niet seriues in de zelfde groep als heroine omdat het effect op de hersenen vergelijkbaar is?
Wilders, Nutella, heroine, patronenHet is ook niet dat ik deze reacties niet had verwacht verder. Maatschappelijk sentiment is strong on this one. Veel mensen stemmen op Wilders. Niet vanwege zijn constructieve oplossingen voor complexe problematiek, maar vanwege sentiment. Patronen everywhere.
Nee hij doet dat alleen om reacties te krijgen. Het is niet de eerste x dat ie met zulke idiote vergelijkingen aan komt.

maar je zet nutella toch niet seriues in de zelfde groep als heroine omdat het effect op de hersenen vergelijkbaar is?
Nee hij doet dat alleen om reacties te krijgen. Het is niet de eerste x dat ie met zulke idiote vergelijkingen aan komt.

Snap het dan,
Alleen zijn gainz geen schadelijke stof waar je lichamelijke problemen door kan krijgen. Klein verschil.

Als je er andere mensen geen pijn mee doet of lastig valt mag je in mijn ogen doen wat je wilt. Vind het zoiezo beetje raar dat een volwassen persoon voor een andere volwassene de regels bepaald.
Het leven zelf is ook verslavend. Allerlei acties in en tijdens het leven schijnen beloningscentra in de hersenen te kunnen activeren. Er schijnen maar weinigen in staat het leven voortijdig te beëindigen. Tevens schijnt langdurig gebruik maken van het leven te leiden tot de dood.