Fitness Seller

Nutella en heroïne

• Topic Starter Topic Starter
Ja want Nutella verwoest je leven en zorgt ws voor vroegtijdige dood. Alles kan verslavend zijn maar harddrugs laten veel minder controle bij de verslaafde en zijn per dosis veel schadelijker.

Als je denkt aan diabetes en obesitas en de bijkomende verkorte levensverwachting verwoest het inderdaad je leven voor een zeker deel, net als bij harddrugs. De schadelijkheid van de dosis mag dan wel verschillen, doorgaans neem je wel veel meer dosissen suiker dan dosissen hard drugs. De frequentie ligt dus veel hoger bij suiker.

Dat verklaart al die tabakjunkies die hun lichaam verkopen voor sigaretjes.

Rot toch is op met je tabelletjes en onderzoekjes en probeer zelf is wat uit dan zul je zien dat het nergens op slaat.

De overige schadelijke effecten van een substantie staan ook netjes vermeld in de grafiek. Het houdt toch gewoon steek dan?

Waarom boos btw? Je weet helemaal niks van mij. Dus ook niet wat ik geprobeerd heb.

Ik ben verslaafd op gainzz

Gainzz zijn verslavend

conclusie
gainzz = heroïne

Alleen zijn gainz geen schadelijke stof waar je lichamelijke problemen door kan krijgen. Klein verschil.

Alleen zijn gainz geen schadelijke stof waar je lichamelijke problemen door kan krijgen. Klein verschil.

suiker wel dan?

zover ik weet is suiker goed voor je tot een bepaalde hoeveelheid.

precies het zelfde als spiermassa dus.

spiermassa=suiker.
suiker=heroine.
spiermassa=heroine.

als je meer gains wil gebruik je AAS met een spuit, heroine zet je met een spuit.

AAS=heroine
heroine=suiker
suiker=AAS

suiker wel dan? zover ik weet is suiker goed voor je tot een bepaalde hoeveelheid. precies het zelfde als spiermassa dus. spiermassa=suiker. suiker=heroine. spiermassa=heroine. als je meer gains wil gebruik je AAS met een spuit, heroine zet je met een spuit. AAS=heroine heroine=suiker suiker=AAS

Misschien kun je het even in een tabelletje zetten met een grafiekje erbij daar heeft hij vast niet van terug.

• Like
Waarderingen: mat
Het is ook niet dat ik deze reacties niet had verwacht verder. Maatschappelijk sentiment is strong on this one.

Veel mensen stemmen op Wilders. Niet vanwege zijn constructieve oplossingen voor complexe problematiek, maar vanwege sentiment. Patronen everywhere.

Het is ook niet dat ik deze reacties niet had verwacht verder. Maatschappelijk sentiment is strong on this one.

Veel mensen stemmen op Wilders. Niet vanwege zijn constructieve oplossingen voor complexe problematiek, maar vanwege sentiment. Patronen everywhere.

maar je zet nutella toch niet seriues in de zelfde groep als heroine omdat het effect op de hersenen vergelijkbaar is?

maar je zet nutella toch niet seriues in de zelfde groep als heroine omdat het effect op de hersenen vergelijkbaar is?

Nee hij doet dat alleen om reacties te krijgen. Het is niet de eerste x dat ie met zulke idiote vergelijkingen aan komt.

Het is ook niet dat ik deze reacties niet had verwacht verder. Maatschappelijk sentiment is strong on this one. Veel mensen stemmen op Wilders. Niet vanwege zijn constructieve oplossingen voor complexe problematiek, maar vanwege sentiment. Patronen everywhere.
Wilders, Nutella, heroine, patronen

jij wat maat?

Zet jij wiet in een compleet andere groep dan alcohol doordat de ene de stempel drugs heeft en de ander de stempel 'sociaal geaccepteerd dus zuipen maar'?

Nee hij doet dat alleen om reacties te krijgen. Het is niet de eerste x dat ie met zulke idiote vergelijkingen aan komt.

Ja ik ben erg reactiegeil. Kusje. :kiss:

Wilders, Nutella, heroine, patronen

jij wat maat?

The Matrix.

Nutella is de duivel!

Het is een complot!!!!

Als je er andere mensen geen pijn mee doet of lastig valt mag je in mijn ogen doen wat je wilt.

Vind het zoiezo beetje raar dat een volwassen persoon voor een andere volwassene de regels bepaald.

Als je er andere mensen geen pijn mee doet of lastig valt mag je in mijn ogen doen wat je wilt. Vind het zoiezo beetje raar dat een volwassen persoon voor een andere volwassene de regels bepaald.

Idd, f**k Rutte en mijn baas!

Het leven zelf is ook verslavend. Allerlei acties in en tijdens het leven schijnen beloningscentra in de hersenen te kunnen activeren. Er schijnen maar weinigen in staat het leven voortijdig te beëindigen. Tevens schijnt langdurig gebruik maken van het leven te leiden tot de dood.

Treurige dag voor Corleone.

Het leven zelf is ook verslavend. Allerlei acties in en tijdens het leven schijnen beloningscentra in de hersenen te kunnen activeren. Er schijnen maar weinigen in staat het leven voortijdig te beëindigen. Tevens schijnt langdurig gebruik maken van het leven te leiden tot de dood.

Heb je daar een grafiekje van?

m1dynsvw905d_3.jpg

Terug
Naar boven